الگوهای نمودار معاملاتی در فارکس و بازار سهام – سیستم های معاملاتی – 18 آگوست 2021

[ad_1] الگوهای نمودار تجزیه و تحلیل قیمت اساسی برای معاملات فارکس و بازار سهام است زیرا قیمت تنها مهمترین متغیر در بازار است. شما نمی توانید مطالعه قیمت را از دست ندهید ، حتی قیمت بسیار اساسی است. هیچکس بدون مشاهده قیمت خود اقدام به معامله نمی کند. وقتی از الگوهای نمودار عاقلانه به عنوان

کد خبر : 92068
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
الگوهای نمودار معاملاتی در فارکس و بازار سهام – سیستم های معاملاتی – 18 آگوست 2021

[ad_1]

الگوهای نمودار تجزیه و تحلیل قیمت اساسی برای معاملات فارکس و بازار سهام است زیرا قیمت تنها مهمترین متغیر در بازار است. شما نمی توانید مطالعه قیمت را از دست ندهید ، حتی قیمت بسیار اساسی است. هیچکس بدون مشاهده قیمت خود اقدام به معامله نمی کند. وقتی از الگوهای نمودار عاقلانه به عنوان ابزار زمان بندی استفاده می کنید ، اغلب پاداش بیشتری به شما می دهد تا افرادی که از آنها استفاده نمی کنند. الگوهای نمودار شامل پشتیبانی ، مقاومت ، تجزیه و تحلیل فیبوناچی ، الگوی هارمونیک ، موج الیوت ، الگوی نمودار X3 ، مثلث ها ، گوه در حال افزایش ، الگوی گوه در حال سقوط ، کانال ها و موارد دیگر است. سوال بعدی شما این است که چرا آنها برای معاملات ما بسیار مهم هستند و چگونه از آنها در معاملات خود استفاده کنیم. این چندان داستان کوتاهی نیست که در این مقاله تکمیل شود. ما فقط می توانیم بگوییم کجا می توانید چنین راهنمایی را با استفاده از الگوهای نمودار در فارکس و بازار سهام پیدا کنید. کتاب: علم پشتیبانی ، مقاومت ، تحلیل فیبوناچی ، الگوی هماهنگ ، موج الیوت و الگوی نمودار X3 (در معاملات فارکس و بازار سهام) دقیقاً کتابی است که برای این موضوع اختصاص داده شده است. این کتاب منطقی برای الگوهای نمودار ، ارتباط با اقتصاد ، نمونه های تشخیص الگوهای نمودار ، نحوه استفاده از آنها و نحوه بهبود آنها در فارکس و بازار سهام ارائه می دهد.

این کتاب را می توان در همه توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتاب را که دوست دارید از لینک زیر از جمله amazon.com ، Google Play Book ، scribd.com ، Apple Book و غیره انتخاب کنید.

https://www.scribd.com/book/515253555/Science-Of-Support-Rististance-Fibonacci-Analysis-Harmonic-Pattern-Elliott-Wave-and-X3-Chart-Pattern

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

https://play.google.com/store/books/details؟id=MME3EAAAQBAJ

یادگیری شکل هندسی الگوهای قیمت ممکن است برای استفاده خوب از آنها در بازار مالی کافی نباشد. اگر بفهمیم چرا الگوهای قیمت در بازارهای مالی وجود دارد ، می توانیم از آنها دقیق تر استفاده کنیم. بنابراین ، درک علم اساسی در پشت الگوهای قیمت مهم است. با انجام این کار ، ما باید روند و چرخه را درک کنیم. سپس باید ارتباط موج فراکتال با روند و چرخه را مشاهده کنیم. سرانجام ، وقتی موج فراکتال را به عنوان روش تحلیلی برتر نسبت به روشهای موجود تشخیص دهیم ، خواهیم فهمید که چرا الگوهای قیمتی در بازارهای مالی بیش از 100 سال مورد استفاده قرار گرفته است. با درک نقطه عطف در ارتباط با اقتصاد ، این می تواند دانش و تمرین شما را برای تجارت و سرمایه گذاری روزانه پیش ببرد.

علاوه بر این ، ما اسکنر الگوی نمودار خودکار را به ترتیب برای الگوهای هارمونیک ، الگوهای مثلث و گوه ارائه می دهیم. اسکنر الگوی نمودار خودکار به شما کمک می کند تا برخی از الگوهای نمودار تکراری را به طور خودکار تشخیص دهید. آنها ابزار مناسبی برای استفاده پس از درک نحوه عملکرد الگوهای نمودار برای معاملات شما هستند.

1. اسکنر الگوی قیمت پیشرفته (مثلث + الگوهای گوه + سایرین)

اسکنر الگوی قیمت پیشرفته یک اسکنر الگوی بدون رنگ آمیزی است که برای MetaTrader 4 و MetaTrader 5 طراحی شده است. می تواند الگوهای مهم قیمت زیادی را برای معاملات شما مانند افزایش گوه ، سقوط گوه ، الگوهای سر و شانه ، جام و دسته و غیره تشخیص دهد. ویدئوی معرفی اسکنر الگوی پیشرفته قیمت از YouTube. لطفاً آن را بررسی کنید.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/advanced-price-pattern-scanner/

https://www.mql5.com/fa/market/product/24679

https://www.mql5.com/fa/market/product/24678

1. اسکنر الگوی نمودار X3 (الگوی هماهنگ + الگوی نمودار X3)

اسکنر الگوی نمودار X3 ابزارهای نسل بعدی برای تجارت با الگوهای قیمت X3 در بازار فارکس است. این ابزار با الگوریتم عدم رنگ آمیزی مجدد و عدم تاخیر ، می تواند با الگوی هماهنگ پیشرفته ، الگوی موج الیوت ، ساختار الگوی X3 برای معاملات شما تشخیص دهد. به عنوان یک امتیاز ، الگوهای شمعدانی ژاپنی شما را نیز ارائه می دهد. X3 Chart Pattern Scanner شاخص الگوی هارمونیک نوع 4 است ، به این معنی که می توانید استراتژی خود را با استفاده از الگوهای تاریخی تنظیم کنید ، در حالی که الگوهای مشابه را در معاملات زنده معامله می کنید.

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

برای اطلاع شما ، تصویر ضمیمه شده اسکنر الگوی قیمت پیشرفته را نشان می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.