الگوهای شمعدانی حرامی: راهنمای معامله گر

تجارت با شمع حرامی: نکات اصلی صحبت الگوی شمعدان حرامی اغلب در این مورد استفاده می شود تجارت فارکس برای شناسایی معکوس شدن روند یا پسوندها معامله گران فنی به نشانه های تولید شده توسط شمع حرامی احترام می گذارند که این الگو را در زرادخانه یک معامله گر ارزشمند می کند. این مقاله موضوعات

کد خبر : 134196
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
الگوهای شمعدانی حرامی: راهنمای معامله گر


تجارت با شمع حرامی: نکات اصلی صحبت

الگوی شمعدان حرامی اغلب در این مورد استفاده می شود تجارت فارکس برای شناسایی معکوس شدن روند یا پسوندها معامله گران فنی به نشانه های تولید شده توسط شمع حرامی احترام می گذارند که این الگو را در زرادخانه یک معامله گر ارزشمند می کند. این مقاله موضوعات اصلی زیر را پوشش می دهد که الگوی شمعدان حرامی در فارکس را مشخص می کند:

  • شمعدان حرامی چیست؟
  • کاربرد شمع حرامی در معاملات فارکس
  • استراتژی های معاملاتی الگوی حرامی
  • تجارت با شمعدان حرامی را بیشتر بخوانید

شمعدان حرامی چیست؟

شمعدان حرامی یک الگوی شمعدانی ژاپنی است که از دو شمع تشکیل شده است که نشان دهنده بازگشت یا ادامه احتمالی در بازار است. کلمه “حرامی” از کلمه ژاپنی “باردار” گرفته شده است که نماینده الگوی شمعدان حرامی است. الگوی شمعدانی حرامی می تواند نشانه های صعودی و نزولی را نشان دهد که در زیر مشاهده می شود:

الگوی شمعدانی حرامی صعودی و نزولی

حرامی صعودی:

  1. روند نزولی ایجاد کرد
  2. شمع نزولی بزرگتر (قرمز).
  3. شمع صعودی (سبز) کوچکتر دنباله دار – شکاف قیمت پس از شمع نزولی افزایش می یابد و در باز و بسته شدن شمع نزولی پیشرو قرار می گیرد.

بیرش حرامی:

  1. روند صعودی ایجاد کرد
  2. شمع صعودی بزرگتر (سبز).
  3. شمع نزولی کوچکتر (قرمز) دنباله دار – شکاف قیمت پس از شمع صعودی کاهش می یابد و در باز و بسته شدن شمع صعودی پیشرو قرار می گیرد.

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است، شمع اول (شمع حامله) یک شمع بزرگ است که روند فوری را ادامه می دهد و شمع دنباله دار یک شمع کوچک است که مانند یک زن باردار بیرون زده است. مهم است که توجه داشته باشید که از نظر فنی شمع دوم در داخل شمع اول شکاف خواهد داشت. با این حال، شکاف در نمودارهای فارکس به دلیل ماهیت 24 ساعته معاملات فارکس نادر است. بنابراین، نسخه صحیح فنی حرامی در بازار فارکس نادر است، زیرا شکاف ها بسیار کم است و شمع دوم اغلب به میله داخلی کوچک اول تبدیل می شود.

کندل تایید به عنوان ابزاری برای گفتن به معامله‌گران استفاده می‌شود که آیا عقب‌نشینی کوچک‌تر به معکوس می‌دهد یا از روند شمع شروع پیروی می‌کند. محبوبیت الگوی حرامی و سایر الگوهای شمعدانی به دلیل توانایی گرفتن معکوس در مناسب ترین زمان با ریسک محدود است. این به معامله گران اجازه می دهد تا بسیار مطلوب باشند نسبت ریسک به پاداش.

استفاده از شمع حرامی در معاملات فارکس

مزایای الگوی حرامی:

  • آسان برای شناسایی
  • فرصتی برای سرمایه گذاری بر روی حرکات بزرگ با نسبت ریسک به پاداش بالا
  • به طور گسترده در معاملات فارکس استفاده می شود

محدودیت های الگوی حرامی:

  • نیاز به تایید قبل از اجرا دارد

تجارت با الگوی شمع حرامی

الگوی شمعدان حرامی بسته به شمع اعتبار سنجی، سیگنال های صعودی و نزولی را ایجاد می کند. نمودارهای فارکس زیر هر دو نوع الگوهای حرامی و نحوه نمایش آنها را در بازار فارکس نشان می دهد.

در هر دو مورد، شمع با برچسب ‘3’ نشان دهنده شمع تأیید است که الگو را تأیید می کند. با اکثر الگوهای شمعدانی، معامله گران می توانند از شاخص های فنی دیگر برای پشتیبانی از الگو استفاده کنند.

حرامی صعودی:

حرامی صعودی

حرامی صعودی در بالا نشان دهنده ادامه روند صعودی فعلی برای جفت EUR/USD است. این مهم است که به خاطر داشته باشید زیرا همه الگوهای حرامی نشان دهنده معکوس شدن نیستند.

بگوش دار حرامی:

حرامی نزولی

حرامی نزولی در بالا نشان می‌دهد که چگونه یک الگوی معکوس با استفاده از الگوی شمعدانی حرامی شکل می‌گیرد و این معکوس در بالاترین حد متوسط ​​رخ می‌دهد. سیگنال های معکوس اغلب در سطوح قیمت قابل توجه (حمایت، مقاومت، اوج و پایین) قوی تر هستند.

وقتی معامله‌گران شمع‌های حرامی را تفسیر می‌کنند، زمینه بسیار مهم است. تجزیه و تحلیل الگوی نمودار قبلی (روندها) و همچنین اقدام قیمت به معامله گر بینش و توانایی بیشتری برای پیش بینی پیامدهای الگوی حرامی می دهد. حرامی بدون زمینه فقط سه شمع است که عملاً بی اهمیت هستند.

درباره تجارت با شمعدان حرامی بیشتر بخوانید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.