اقدام کلاس معاینه پزشکی RCMP – اعلامیه صدور گواهینامه – دادگاه فدرال کانادا

اگر برای کار در و یا با RCMP درخواست داده اید ، این اخطار ممکن است بر حقوق شما تأثیر بگذارد. لطفا با دقت بخوانید. ماهیت این اقدام طبقاتی این اقدام طبقاتی به دنبال خسارت و سایر جبران خسارات ناشی از ادعای عدم موفقیت RCMP در اتخاذ تدابیر منطقی در ارائه کلاس (مطابق شکل زیر)

کد خبر : 90473
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
اقدام کلاس معاینه پزشکی RCMP – اعلامیه صدور گواهینامه – دادگاه فدرال کانادا


اگر برای کار در و یا با RCMP درخواست داده اید ، این اخطار ممکن است بر حقوق شما تأثیر بگذارد. لطفا با دقت بخوانید.

ماهیت این اقدام طبقاتی

این اقدام طبقاتی به دنبال خسارت و سایر جبران خسارات ناشی از ادعای عدم موفقیت RCMP در اتخاذ تدابیر منطقی در ارائه کلاس (مطابق شکل زیر) با معاینه پزشکی اجباری متقاضی عاری از تجاوز جنسی و سوء استفاده ، و روشهای نامناسب و غیر ضروری است. شاکی ادعا می کند که متهم ، اعلیحضرت ملکه ، مسئولیت جانشین دارد.

صدور گواهینامه

با حکم مورخ 26 مارس 2021 ، دادگاه فدرال این اقدام را به عنوان یک اقدام طبقاتی تأیید کرد و سیلوی کوریوو را به عنوان شاکی نماینده تعیین کرد. دادگاه همچنین رایانه شخصی کیم اسپنسر مک فی را به عنوان مشاور کلاس منصوب کرد.

ادعاهای شاکی در دادگاه اثبات نشده است. دادگاه در مورد اصل دعاوی شاکیان تصمیم گیری نکرده است. متهم ممکن است برخی یا همه ادعاهای مطرح شده از سوی شاکی نماینده را رد کند که در دادگاه آینده مشخص می شود. این اعلان به این دلیل ارائه می شود که شما ممکن است یکی از اعضای کلاس باشید که حقوق آنها تحت تأثیر دعوی قرار می گیرد.

کلاس

اقدام کلاس به نمایندگی از افراد زیر تأیید شده است:

  1. همه افرادی که تحت معاینه متقاضی توسط پزشک معین قرار گرفته اند (“کلاس”) ؛
  2. کلیه افرادی که طبق قانون حقوق خانواده ، RSO 1990 ، c حق دارند ادعا کنند. F.3 ، و قوانین مشابه یا قابل مقایسه در استانها و مناطق دیگر (“کلاس خانواده”) ؛ و
  3. از این کلاس خارج می شوند افرادی که معاینه متقاضی آنها هنگامی اتفاق افتاده است که اعضای کلاس تأیید شده در Janet Merlo و Linda Gillis Davidson علیه عالیجناب ملکه بودند ، پرونده دادگاه T-1685-16 یا Tiller v. Her Majesty the Queen ، پرونده دادگاه T-1673-17 و افرادی که در زمان امتحان متقاضی خود قادر بوده اند یا بودند ، می توانستند تحت عنوان s غصه بخورند. 208 قانون روابط کار بخش دولتی فدرال ، SC 2003 ، c 22 ، s 2.

لطفاً توجه داشته باشید که این اقدام فقط در مورد معاینات پزشکی متقاضیان اعمال می شود.

شرکت و حذف از کلاس

اگر شما عضو کلاس هستید ، به طور خودکار در این اقدام کلاس قرار می گیرید و در این مرحله ملزم به انجام مراحل دیگر نیستید.

اگر در مورد تجاوز و/یا روشهای پزشکی نامناسب و/یا غیر ضروری که در طول معاینه پزشکی مورد نیاز RCMP به عنوان بخشی از فرایند درخواست استخدام برای کار در RCMP یا با RCMP ، مورد شکایت مداوم قرار گرفته اید و مایل هستید در آن شرکت کنید ، این اقدام طبقاتی پیشنهاد شده ، شما باید دعوی خود را قبل از 29 اکتبر 2021 متوقف کنید. در غیر این صورت ، شما توسط s محسوب می شوید. 334.21 (2) قوانین دادگاه های فدرال ، SOR/98-106 که از این اقدام طبقاتی انصراف داده است. لطفاً با وکیل خود تماس بگیرید تا گزینه های شما را مورد بحث قرار دهد.

اگر می خواهید خود را از فعالیت کلاس حذف کنید (“انصراف”) شما باید یک اعلان کتبی که تمایل خود را برای انصراف از کلاس مشخص می کند به مدیر Notice در آدرس زیر ارسال کنید:

Dewar Communications Inc.
Attn: دبورا بودن-جونز
خیابان پرنس آرتور 9
تورنتو ON M5R 1B2

اعلان تصمیم شما برای انصراف باید حداکثر تا 29 اکتبر 2021 توسط مدیر اعلان دریافت شود. هیچ شخصی نمی تواند بدون اجازه دادگاه ، شخص خردسال یا ناتوان ذهنی را پس از اطلاع به وکیل کودکان یا سرپرست عمومی و متولی ، همانطور که در مورد اعضای کلاس ساکن انتاریو ، و نهادهای قابل مقایسه یا معادل در استانها و مناطق دیگر ، همانطور که برای اعضای کلاس ساکن در استانها و مناطق دیگر قابل اجرا است.

در صورت انصراف هر یک از اعضای کلاس ، اعضای خانواده آن شخص نیز انصراف داده می شوند. اعضای کلاس خانواده هیچ حق مستقلی برای انصراف ندارند.

هرگونه قضاوت در مورد مسائل متداول در این اقدام ، خواه مطلوب باشد یا نه ، همه اعضای کلاس را که از ادامه این روند انصراف نمی دهند ، ملزم می کند.

پیامدهای مالی

عضویت در کلاس با توجه به مسائل رایج هیچ هزینه ای ندارد. اگر مسائل متداول به نفع کلاس تعیین شود ، ممکن است برای اثبات ادعاهای فردی ، مشارکت فردی اعضای کلاس لازم باشد. در صورت لزوم ، ممکن است هر یک از اعضای کلاس هزینه این مراحل فردی را متحمل شوند. اعضای کلاس در آن زمان این فرصت را خواهند داشت که تصمیم بگیرند که آیا یک ادعای فردی انجام دهند یا خیر.

وکیل با شاکی نماینده در مورد هزینه های قانونی و پرداخت ها توافق کرده است. این توافقنامه مقرر می کند که وکیل هیچ مبلغی را برای کار خود دریافت نمی کند مگر اینکه تا زمانی که اقدام کلاسی موفقیت آمیز باشد یا مبلغی از متهمان دریافت شود. این توافقنامه باید به تایید دادگاه برسد.

مخاطب

برای اطلاعات بیشتر با مشاور کلاس تماس بگیرید:

رایانه شخصی کیم اسپنسر مک فی Barristers
Attn: مگان بی مکفی
خیابان بی 1200
سوئیت 1203
تورنتو ، ON M5R 2A5
کامپیوتر کیم اسپنسر مک فی

همچنین می توانید از وب سایت: RCMP Doctors Class Action اقدام کنید

هر گونه س questionsالی در مورد موضوعات این اعلامیه نباید به دادگاه ارسال شود ، زیرا ساختار اداری آن برای رسیدگی به این نوع تحقیقات طراحی نشده است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.