اقدام قیمت Choppy به احتمال زیاد در کوتاه مدت به USD/MXN

[ad_1] نمای مکزیک پزو: تورم آگوست مکزیک مختلط بود ، اما تا حد زیادی مطابق با پیش بینی های اخیر بانکسیکو بود عدم وجود یک شگفتی وارده عمده در جبهه CPI ، ممکن است بانک مرکزی را وادار کند سیاست پولی خود را در نشست سپتامبر بدون تغییر حفظ کند. در آینده نزدیک ، USD/MXN

کد خبر : 102566
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
اقدام قیمت Choppy به احتمال زیاد در کوتاه مدت به USD/MXN

[ad_1]

نمای مکزیک پزو:

  • تورم آگوست مکزیک مختلط بود ، اما تا حد زیادی مطابق با پیش بینی های اخیر بانکسیکو بود
  • عدم وجود یک شگفتی وارده عمده در جبهه CPI ، ممکن است بانک مرکزی را وادار کند سیاست پولی خود را در نشست سپتامبر بدون تغییر حفظ کند.
  • در آینده نزدیک ، USD/MXN می تواند با تعصب خنثی معامله شود مگر اینکه احساسات خطرناکی به بازار وارد شود

بیشترین خوانده شده: سهام مالی و انرژی ممکن است دارای بالقوه بالقوه باشند ، XLF و XLE جذاب به نظر برسند

CPI سرفصل سالانه مکزیک اندکی در ماه آگوست از 5.81 درصد در جولای به 5.59 درصد کاهش یافت ، اما شاخص اصلی از 4.66 درصد به 4.78 درصد افزایش یافت ، نشانه این که فشارهای قیمتی همچنان در حال گسترش است. با این حال ، هر دو شاخص عمدتا مطابق اجماع و پیش بینی های اخیر Banxico در گزارش سه ماهه خود بود.

این واقعیت که قیمت های مصرف کننده از میزان اصلی بانک مرکزی منحرف نشده است ، ممکن است انتظارات تورمی را تحت کنترل نگه دارد و سیاست گذاران را تحت پوشش قرار دهد تا قبل از افزایش مجدد هزینه های استقراض ، کمی بیشتر منتظر بمانند. همه اینها نشان می دهد که Banxico ممکن است در حالت تعلیق بماند و معیار خود را رها کند علاقه نرخ بدون تغییر 4.50 در نشست سپتامبر آن، بدون هیچ گونه شگفتی در جبهه تورم (در 23 سپتامبر ، با گزارش CPI دو هفته ای نگاهی تازه به روند تورم خواهیم داشت).

سایر موارد برابر ، الف موضع گیری تهاجمی کمتر تهاجمی ممکن است سود پزو مکزیک را محدود کند و نرخ ارز USD/MXN را در سطح کنونی خود (19.95) ثابت نگه دارد ، درست زیر 20.00.

از سوی دیگر ، در حالی که این واقعیت وجود دارد که ارزش دلار آمریکا (DXY) دیرتر روند نزولی داشته است ، استفاده از این وضعیت برای MXN دشوار است زیرا منبع ضعف همتای خود کند شدن رشد اقتصادی است. به طور کلی ، هرگونه کندی در ایالات متحده ممکن است داشته باشد بزرگ تأثیر منفی بر اقتصاد مکزیک از طریق کانال تجاری ، زیرا مکزیک حدود 80 درصد صادرات خود را به همسایه شمالی خود ارسال می کند.

به طور کلی ، USD/MXN ممکن است در آینده نزدیک ، حداقل تا چند هفته آینده ، تا زمانی که وضع بیشتری از چشم انداز سیاست های پولی از سوی فدرال رزرو و بانکسیکو وجود داشته باشد ، دچار نوسانات بی طرفانه شود ، زیرا هر دو بانک مرکزی اعلام خواهند کرد تصمیم گیری تا پایان ماهبه این احتمالاً به معنای اقدام قیمت متزلزل و جالب خواهد بود تا هفته آیندهبه

با این حال ، برای معامله گران مهم است که احساسات خود را کنترل کرده و از دارایی های خود به عنوان وال استریت عبور کنند تحلیلگران همچنان نسبت به تصحیح فضای خالص در میان خود ارضایی شدید سرمایه گذاران هشدار می دهد و ضعف فصلیبه باید a قابل توجه عقب کشیدن در سهام رخ می دهد ، EMFX می تواند اولین مصدوم یک حرکت پرواز به سمت ایمنی باشد. در این حالت ، USD/MXN می تواند در یک چشم بر هم زدن بیشتر شود و بالاترین میزان خود در ماه آگوست را به راحتی آزمایش کند. یا حتی در صورت ادامه خطر ، صعود کنید.

USD/MXN بررسی فنی

USD/MXN پس از شکستن از میانگین متحرک 200 روزه کاهش یافته و اکنون در منطقه پشتیبانی 19.80 در نزدیکی پشتیبانی فنی قرار دارد. اگر فروشندگان موفق شوند این کف را سوراخ کنند ، قیمت می تواند پایین تر را اصلاح کرده و باعث افت به پایین ترین سطح 2021 در 19.55 شود.

از سوی دیگر ، اگر USD/MXN به طور غیرمنتظره افزایش یابد ، به نظر می رسد SMA 200 روزه (20.10) اولین مانعی است که می تواند هرگونه تجمع را متوقف کند. با این حال ، اگر ما شاهد حرکتی بالاتر از این سطح باشیم ، یک خط روند نزولی میان مدت در نزدیکی 20.35 مورد توجه فوری قرار خواهد گرفت.

USD/MXN نمودار فنی

نمودار فنی USDMXN

ابزارهای آموزشی برای معامله گران

— نوشته دیه گو کلمن ، استراتژیست بازار DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.