افشای پنج طرح پیشنهادی برای بنای یادبود ملی LGBTQ2+

[ad_1] اتاوا، 15 نوامبر 2021 جامعه هنر و طراحی کانادایی و بین المللی با پنج پیشنهاد برای بنای یادبود ملی LGBTQ2+ پیش قدم شده است. امروز، محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، و محترم Marci Ien، وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، همراه با پیشنهاد دهنده پروژه صندوق پاکسازی LGBT، طرح های تیم

کد خبر : 130027
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
افشای پنج طرح پیشنهادی برای بنای یادبود ملی LGBTQ2+

[ad_1]

اتاوا، 15 نوامبر 2021

جامعه هنر و طراحی کانادایی و بین المللی با پنج پیشنهاد برای بنای یادبود ملی LGBTQ2+ پیش قدم شده است. امروز، محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، و محترم Marci Ien، وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، همراه با پیشنهاد دهنده پروژه صندوق پاکسازی LGBT، طرح های تیم های منتخب را برای این بنای تاریخی ملی جدید معرفی کردند. واقع در مرکز شهر اتاوا

جوامع LGBTQ2+ و افراد در سراسر کانادا تا 28 نوامبر 2021 فرصت دارند تا نظرات خود را در مورد طرح های پیشنهادی از طریق نظرسنجی آنلاین به اشتراک بگذارند. هیئت داوران پاسخ های نظرسنجی را به عنوان بخشی از فرآیند انتخاب طرح برنده در نظر خواهند گرفت. هیئت داوران شامل کارشناسانی در زمینه‌های هنرهای تجسمی، معماری منظر، معماری و طراحی شهری، و همچنین بازماندگان پاکسازی دگرباشان جنسی، نمایندگانی از گروه‌های ذی‌نفع اصلی و متخصصان موضوع هستند.

بنای یادبود ملی LGBTQ2+ داستان نسل‌هایی از LGBTQ2+ در کانادا را روایت می‌کند که به دلیل اینکه چه کسی را دوست دارند و چگونه شناسایی می‌کنند مورد آزار و اذیت، آزار، اخراج و به حاشیه رانده شدن قرار گرفته‌اند. این سازمان تبعیض تاریخی را که جوامع LGBTQ2+ تجربه کرده اند و سوء استفاده از دولت کانادا، از جمله در خلال پاکسازی LGBT، به رسمیت می شناسد. بنای یادبود ملی LGBTQ2+ در حالی که آسیب‌های پایدار و بی‌عدالتی را به رسمیت می‌شناسد، تنوع و شمول را در جامعه کانادا آموزش، یادبود، جشن می‌گیرد و الهام‌بخش خواهد کرد. با اصول شمولیت، بومی بودن، دیده شدن و بی زمانی هدایت خواهد شد.

پاکسازی LGBT به دوره ای اطلاق می شود که اعضای لزبین، همجنس گرا، دوجنس گرا و ترنسجندر نیروهای مسلح کانادا، پلیس سواره سلطنتی کانادا و خدمات عمومی فدرال کانادا به طور سیستماتیک مورد تبعیض، آزار و اذیت و اغلب اخراج به عنوان یک موضوع سیاستی و اعمال تحریم قرار گرفتند. به دلیل گرایش جنسی، هویت جنسی یا بیان جنسیتی آنها.

با گذشت زمان، بازماندگان و متحدانشان سخت تلاش کردند تا عذرخواهی کنند، به رسمیت شناخته شوند، غرامت بگیرند و قوانین کانادا را تغییر دهند. در سال 2018 یک توافق حقوقی پیشگام به دست آمد. کانادا اولین کشور در جهان بود که غرامت قابل توجهی را برای آسیب های وارد شده به مردم خود از طریق چندین دهه تبعیض تحت حمایت دولت ارائه کرد.

صندوق پاکسازی دگرباشان جنسی یک شرکت غیرانتفاعی است که در سال 2018 برای مدیریت پروژه های یادبود و آشتی که توسط این شهرک تعیین شده است، تأسیس شد. این صندوق مسئول ساخت بنای ملی LGBTQ2+ است که «تبعیض تاریخی علیه افراد LGBTQ2+ را در کانادا، از جمله در رابطه با پاکسازی LGBT، به یادگار خواهد گذاشت». به عنوان پیشنهاد دهنده پروژه، صندوق پاکسازی دگرباشان 8 میلیون دلار برای این پروژه فراهم می کند و با میراث کانادا و کمیسیون سرمایه ملی کار می کند تا اطمینان حاصل کند که بنای یادبود با اهداف توافق نامه اسکان و تجسم چشم انداز توسعه یافته با نجات یافتگان از پاکسازی و LGBTQ2+ در کانادا است. انجمن.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.