افزایش یورو با کاهش ین ژاپن در بانک مرکزی ژاپن از انقباض جهانی

[ad_1] یورو، EUR/JPY، USD/JPY، ین، نفت خام، فدرال رزرو، BoJ – نکات صحبت علیرغم بدبینی بانک مرکزی اروپا، یورو در برابر ین افزایش یافته است APآC سهام مخلوط شدند و ارزهای کالا بالا بودند آیا یورو با ضعف ین به افزایش خود ادامه خواهد داد؟? با وجود ناامیدکننده بازارهای بانک مرکزی اروپا (ECB) در هفته

کد خبر : 195384
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
افزایش یورو با کاهش ین ژاپن در بانک مرکزی ژاپن از انقباض جهانی

[ad_1]

یورو، EUR/JPY، USD/JPY، ین، نفت خام، فدرال رزرو، BoJ – نکات صحبت

  • علیرغم بدبینی بانک مرکزی اروپا، یورو در برابر ین افزایش یافته است
  • APآC سهام مخلوط شدند و ارزهای کالا بالا بودند
  • آیا یورو با ضعف ین به افزایش خود ادامه خواهد داد؟?

با وجود ناامیدکننده بازارهای بانک مرکزی اروپا (ECB) در هفته گذشته در نشست سیاست پولی خود، EUR/JPY در بالاترین سطح خود از سال 2015 معامله شد. با توجه به اینکه جنگ اوکراین همچنان رشد اروپا را تضعیف می‌کند، بانک کمتر از آنچه انتظار می‌رفت تندرو بود.

USD/JPY به حرکت خود به سمت یک ادامه داده است اوج 20 سال، شکستن انواع رکوردها. وزیر دارایی ژاپن شونیچی سوزوکی سخنی آشنا در مورد تضعیف ین ارائه کرد که تأثیر کمی داشت.

یک شبه، بازدهی خزانه داری در سراسر منحنی افزایش یافت که نشان دهنده واگرایی بین بازارهای نرخ بهره ژاپن و ایالات متحده است.

بانک مرکزی ژاپن بر کنترل منحنی بازدهی ادامه می‌دهد، به طوری که اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن (JGB) کمتر از 0.25 درصد معامله می‌شود. اسکناس 10 ساله آمریکا در حال حاضر نزدیک به 2.85 درصد است.

جیمز بولارد، شاهین مشهور فدرال رزرو، اعتبارات سختگیرانه خود را حفظ کرد و در را برای افزایش احتمالی 75 واحد پایه (bp) در مقطعی در سال جاری باز کرد تا نرخ وجوه فدرال رزرو به “خنثی” بازگردد.

دلار استرالیا برخی از ضررهای یک شبه را در انتشار صورتجلسات RBA معکوس کرد. آنها نشان دادند که بانک مرکزی کمی بیشتر از آنچه که بازار در بیانیه پس از جلسه این ماه خوانده بود، رفتاری تندرو نشان داده است.

بقیه ارزهای اصلی مرتبط با کالا – CAD، NOK و NZD – به بالاترین سطح استرالیا پیوستند.

نفت خام همچنان رشدهای اخیر خود را حفظ کرد، به طوری که قرارداد آتی WTI نزدیک به 107 دلار آمریکا و قرارداد برنت نزدیک به 113 دلار آمریکا معامله شد. هر اونس طلا کمی زیر 1980 دلار ثابت مانده است.

زیان اندک در جلسه نقدی وال استریت امروز در بازار آتی آسیا پاک شده است. قراردادهایی که معیارهای اصلی بازار سهام ایالات متحده را دنبال می کنند – داو، اس اند پی 500 و نزدک – اکنون به سودهای اندک در بازار باز اشاره می کنند. شاخص‌های سهام هنگ‌کنگ و سرزمین اصلی چین به دنبال قرنطینه‌های بیشتر Covid-19 به سمت جنوب رفتند. سهام ژاپن و استرالیا در سبز بودند.

با نگاهی به آینده، داده‌های شروع مسکن در ایالات متحده و کانادا منتشر خواهد شد و نظراتی از سوی تعدادی از بانک‌های مرکزی کلیدی ارائه خواهد شد.

تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/JPY

EUR/JPY امروز به بالاترین حد خود در 6.5 سال گذشته رسید و از قله 137.50 فوریه 2018 عبور کرد. اوج آگوست 2015 139.02 ممکن است مقاومتی را ارائه دهد.

به نظر می رسد که حرکت صعودی با شیب 10 روزه مجدداً خود را نشان داده است میانگین متحرک ساده (SMA) پس از یک هفته یا بیشتر از صاف کردن دوباره تند کردن.

پشتیبانی نزدیک ممکن است در SMA های 10 و 21 روزه باشد که در حال حاضر به ترتیب در 136.19 و 135.47 قرار دارند. پایین تر از آن، پایین ترین سطح اخیر در 134.30 نیز می تواند حمایت کند.

نمودار EUR/JPY

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.