افزایش ین در میان گمانه زنی ها توسط بلومبرگ، ژاپن دوباره در بازار مداخله می کند

[ad_1] بلومبرگ را &کپی کنید. یک فروشنده در نزدیکی مانیتورهایی کار می کند که نرخ ین را در برابر دلار آمریکا در اتاق معاملات کارگزاری ارز Gaitame.Com در توکیو، ژاپن، در روز جمعه، 21 اکتبر 2022 نشان می دهد. افت ین از علامت نمادین عبور کرد. 150 دلار به ازای هر دلار، معامله گران را

کد خبر : 270608
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۵۹
افزایش ین در میان گمانه زنی ها توسط بلومبرگ، ژاپن دوباره در بازار مداخله می کند

[ad_1]


بلومبرگ را &کپی کنید. یک فروشنده در نزدیکی مانیتورهایی کار می کند که نرخ ین را در برابر دلار آمریکا در اتاق معاملات کارگزاری ارز Gaitame.Com در توکیو، ژاپن، در روز جمعه، 21 اکتبر 2022 نشان می دهد. افت ین از علامت نمادین عبور کرد. 150 دلار به ازای هر دلار، معامله گران را در حدس زدن زمان مداخله مقامات ژاپنی برای توقف کاهش بیشتر نگه می دارد. عکاس: تورو هانای/ بلومبرگ

(بلومبرگ) — در بحبوحه گمانه زنی هایی که مقامات ژاپنی در حال مداخله مجدد برای تقویت ارز هستند، ین در برابر دلار افزایش یافت.

این ارز تا 2 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه 147.1965 در هر دلار رسید. پیشتر علیرغم سیل هشدارهای رسمی نسبت به آزمایش استراتژی مداخله، به پایین ترین سطح 32 سال اخیر 151.95 سقوط کرده بود.

مقامات بارها گفته‌اند که برای مقابله با حرکت‌های یک‌جانبه وارد عمل خواهند شد، اگرچه برخی تحلیل‌گران هشدار می‌دهند که تا زمانی که بانک مرکزی ژاپن سیاست نرخ‌های بهره پایین را حفظ کند، در حالی که بانک‌های مرکزی همتا در حال افزایش هستند، هرگونه مداخله تأثیر محدودی خواهد داشت.

در ماه سپتامبر، دولت برای اولین بار از سال 1998 پس از کاهش آن به 145.90 در هر دلار، برای حمایت از ارز مداخله کرد. وزارت دارایی تقریباً 20 میلیارد دلار در ماه سپتامبر برای محدود کردن ضررهای ارز هزینه کرد.

شونیچی سوزوکی، وزیر دارایی، این هفته در گفتگو با خبرنگاران، تکرار کرد که این کشور در برابر حرکات سفته بازانه اقدام مناسبی انجام خواهد داد. هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن، به صراحت اعلام کرده است که قصد ندارد سیاست نرخ بهره پایین را که به کاهش ارزش ین کمک می کند، تغییر دهد.

ین امسال به پایین ترین سطح 32 سال اخیر سقوط کرد زیرا معامله گران بر شکاف بازدهی فزاینده بین ایالات متحده و ژاپن تمرکز کردند، با افزایش شدید نرخ های اولی و دومی پایین نگه داشتن آنها برای تقویت اقتصاد کند. این سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا به دنبال بازدهی جذاب‌تر در دارایی‌های دلاری در مقایسه با دارایی‌های ژاپنی باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.