افزایش نوسانات DAX40 را به حمایت مهم آن سوق می دهد

در حالی که بازار منتظر انتشار مهم NFP و نرخ بیکاری از فردا از ایالات متحده است ، ما همچنان شاهد آمارهای کلان اقتصادی از آلمان هستیم که مثبت نیست. طی چند ماه گذشته ، ما شاهد وخامت داده های کلان اقتصادی در سطح جهان – از جمله ایالات متحده ، چین و آلمان بوده

کد خبر : 113916
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
افزایش نوسانات DAX40 را به حمایت مهم آن سوق می دهد



در حالی که بازار منتظر انتشار مهم NFP و نرخ بیکاری از فردا از ایالات متحده است ، ما همچنان شاهد آمارهای کلان اقتصادی از آلمان هستیم که مثبت نیست.

طی چند ماه گذشته ، ما شاهد وخامت داده های کلان اقتصادی در سطح جهان – از جمله ایالات متحده ، چین و آلمان بوده ایم. آلمان موتور منطقه یورو است. بنابراین ، وضعیت اقتصادی آن بر اقتصاد بقیه اروپا تأثیر می گذارد. بنابراین ، بسیار مهم است که همیشه مراقب داده های کلان اقتصادی این قدرت اروپایی باشیم.

هفته گذشته ، ما دیدیم که هم نرخ بیکاری و هم آمار اولیه PMI در آلمان بدتر از انتظارات با اجماع بازار بوده است. در حالی که PMI بخش خدمات کمی بهتر از داده های اولیه گزارش شده است ، هنوز بسیار کمتر از داده های ماه قبل است.

در جلسه دیروز ما دریافتیم که سفارشات کارخانه آلمان 7.7 درصد کاهش یافته است در حالی که انتظار می رفت آنها 2.1 درصد سقوط کنند. این نه تنها بدتر از حد انتظار است ، بلکه این شاخص را از رقم مثبت ماه گذشته 4.9 into به محدوده منفی رسانده است.

علاوه بر این ، امروزه متوجه شدیم که شاخص تولید صنعتی نیز از رشد 1.3 درصدی به از دست دادن 4 درصدی رسیده است ، همچنین از انتظارات بازار که انتظار کاهش 0.4 درصدی را داشت فراتر رفته است.

همه این داده های اقتصاد کلان همچنان در انتظارات آینده ضعف نشان می دهد و ممکن است به دلیل بحران انرژی ، که به نظر می رسد با نزدیک شدن زمستان در اروپا ، سخت تر می شود ، تأثیر منفی بیشتری بگذارد. این بحران احتمالاً همان سیاه قویی است که بازارها با افزایش شدید قیمت انرژی انتظار آن را داشتند.

اگر بر DAX40 تمرکز کنیم ، می بینیم که با افزایش نوسانات نشان داده شده در شاخص ATR ، در حال حاضر قیمت بار دیگر در سطح پشتیبانی مهم خود با نوار قرمز و میانگین متحرک 200 جلسه ای نشان داده شده است.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه DAX40. محدوده تاریخ: 27 آگوست 2020 – 7 اکتبر 2021. تاریخ ضبط: 7 اکتبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

همانطور که در نمودار زیر می بینیم ، DAX40 پس از ثبت رکوردهای بالا ، تصحیح را آغاز کرد که باعث شد نه تنها خط روند صعودی طولانی مدت را از دست بدهد ، بلکه چندین سطح پشتیبانی را نیز از دست بدهد که باعث متقاطع نزولی هر دو شاخص MACD و میانگین های کوتاه مدت و میان مدت از دست دادن این سطح حمایتی مهم می تواند راه را برای برگشت احتمالی روند باز کند که می تواند منجر به یک برگشت بزرگ شود.

بنابراین ، در جلسات آینده باید توجه زیادی به تحول قیمت داشته باشیم ، با توجه به اینکه اگر نوسانات همچنان افزایش یابد ، احتمال شکستن این سطح افزایش می یابد.

در مقابل ، اگر سرانجام بتواند این سطح حمایتی مهم را حفظ کند ، می توانیم در جستجوی میانگین متحرک 18 جلسه ای و نوار نارنجی که در حال حاضر به عنوان مقاومت اصلی عمل می کنند ، با یک جهش مواجه شویم.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه DAX40. محدوده تاریخ: 27 آگوست 2020 – 7 اکتبر 2021. تاریخ ضبط: 7 اکتبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

تحولات پنج سال گذشته:

  • 2020: 3.6
  • 2019: 25.48
  • 2018: -18.26٪
  • 2017: 12.51
  • 2016: 6.87

با ابزار Premium Analytics ما می توانید آخرین اخبار بازار ، احساسات و بینش فنی را دنبال کنید! برای اطلاع بیشتر روی بنر زیر کلیک کنید:

علاوه بر این ، با حساب Trade.MT5 Admirals ، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را در DAX40 ، IBEX35 ، FTSE100 و بسیاری از ابزارهای دیگر معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از افزایش و کاهش قیمت ها سود ببرند ، در حالی که از استفاده از اهرم نیز سود می برند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی را در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآوردها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازار ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals فعالیت می کنند (از این پس “Admirals”) منتشر می کند. ”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که دریاسالار هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. Admirals به منظور حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  4. تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شیوه ای قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط دریاداران برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات مورد استفاده (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آن آشنا هستید خطرات مربوطبه



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.