افزایش نرخ GBP/USD حساس به کندی در CPI انگلستان

نقاط صحبت پوند انگلیس چاپ جدید داده ها از انگلستان ممکن است صعود اخیر GBP/USD را تضعیف کند زیرا پیش بینی می شود که به روزرسانی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کند شدن نرخ اصلی تورم را نشان دهد. پیش بینی اساسی برای پوند انگلیس: خنثی GBP/USD پیش پرداخت را پس از آن تمدید می

کد خبر : 117458
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
افزایش نرخ GBP/USD حساس به کندی در CPI انگلستان


نقاط صحبت پوند انگلیس

چاپ جدید داده ها از انگلستان ممکن است صعود اخیر GBP/USD را تضعیف کند زیرا پیش بینی می شود که به روزرسانی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کند شدن نرخ اصلی تورم را نشان دهد.

پیش بینی اساسی برای پوند انگلیس: خنثی

GBP/USD پیش پرداخت را پس از آن تمدید می کند شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) معاملات به بالاترین سطح ماهانه (1.3773) برسد و شرایط فعلی بازار ممکن است نرخ ارز را به بالاترین رقم سپتامبر (1.3913) برساند ، زیرا چاپ داده های ترکیبی از اقتصاد ایالات متحده ، گمانه زنی ها برای تغییر قریب الوقوع سیاست فدرال رزرو را تضعیف می کند.

با نگاهی به آینده ، تحولات تازه ای که از بریتانیا بیرون می آید ممکن است بر GBP/USD تأثیر بگذارد ، زیرا بانک انگلستان (BoE) هشدار می دهد که “فشارهای جهانی هزینه همچنان بر قیمت کالاهای مصرفی بریتانیا تأثیر می گذارد، “و نشانه های تورم چسبنده ممکن است بانک مرکزی را تحت فشار قرار دهد تا”برخی از سفت شدن سیاست های پولی در طول دوره پیش بینی به احتمال زیاد برای مطابقت با ثبات هدف تورم در میان مدت ضروری بود.

افزایش نرخ GBP/USD حساس به کندی در CPI انگلستان

در نتیجه ، به روزرسانی CPI انگلستان ممکن است چشم انداز سختگیرانه BoE را تقویت کند ، زیرا پیش بینی می شود که نرخ تورم در ماه سپتامبر سالانه 3.2 ثابت باقی بماند ، اما کاهش ارزش قیمتی اصلی ممکن است پوند انگلیس را کاهش دهد. استاندار را فراهم می کند اندرو بیلی و شرکت محدودیت بیشتری برای حفظ روند فعلی سیاست های پولی دارد.

به نوبه خود ، مجموعه ای از چاپ داده های ترکیبی ممکن است واکنش محدودی به GBP/USD ایجاد کند زیرا “انتظارات مرکزی BoE همچنان این است که فشارهای فعلی افزایش یافته هزینه های جهانی گذرا خواهد بود”. اما کند شدن چشمگیر شاخص قیمت مصرف کننده در انگلستان ممکن است با توجه به تعهد کمیته سیاست پولی (MPC) به بهبود اخیر نرخ ارز منجر شود.تمرکز بر چشم اندازهای میان مدت تورم به جای عواملی که احتمالاً گذرا هستند.

با این اوصاف ، نشانه های افزایش قیمت انگلستان ممکن است GBP/USD را در جریان نگه دارد زیرا MPC از سیاست های پولی برای سیاست های پولی استفاده می کند ، اما شواهدی از تورم کندتر ممکن است برای پوند انگلیس معکوس ایجاد کند زیرا گمانه زنی ها برای تغییر قریب الوقوع BoE را کاهش می دهد. خط مشی.

— نوشته شده توسط دیوید سانگ ، ارز استراتژیست

مرا در توییتر در DavidDJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.