افزایش نرخ ها و نوسانات ویژگی ها هستند، نه اشکالات: فرصت های تجاری برتر

[ad_1] چند ماه اول سال 2022 نتیجه گرفت همانطور که در فرصت های معاملاتی برتر سه ماهه اول پیش بینی شده بود: S&P 500 ایالات متحده از Nasdaq 100 ایالات متحده بهتر عمل کرد. نرخ EUR/USD به زیر 1.1000 کاهش یافت. و منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده (2s10s) به سمت قلمرو وارونگی حرکت کرد.

کد خبر : 188048
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
افزایش نرخ ها و نوسانات ویژگی ها هستند، نه اشکالات: فرصت های تجاری برتر

[ad_1]

چند ماه اول سال 2022 نتیجه گرفت همانطور که در فرصت های معاملاتی برتر سه ماهه اول پیش بینی شده بود: S&P 500 ایالات متحده از Nasdaq 100 ایالات متحده بهتر عمل کرد. نرخ EUR/USD به زیر 1.1000 کاهش یافت. و منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده (2s10s) به سمت قلمرو وارونگی حرکت کرد. در حالی که یکی از کاتالیزورهای اصلی – تهاجم روسیه به اوکراین و فاجعه متعاقب آن در بازارهای کالا – در کارت ضرب المثل ما وجود نداشت، سایر محرک‌های قیمت‌ها عبارت بودند از: بانک‌های مرکزی شروع به افزایش شدید نرخ‌های بهره کردند. و پایان محرک های مالی.

منطقی است که محرک های اصلی اقدام قیمت در سه ماهه اول سال 22 در طول مدت سه ماهه دوم سال 22 باقی خواهند ماند. فدرال رزرو با توجه به افزایش نرخ های بهره تهاجمی تر می شود و به جمع بسیاری از بانک های مرکزی بزرگ دیگر در کاهش تسهیلات پولی می پیوندد. وقتی نوبت به محرک‌های مالی بیشتر می‌رسد، دولت‌ها از آن خارج می‌شوند. همه گیری کووید-19 همچنان رو به کاهش است، اگرچه قرنطینه ها به طور پراکنده ظاهر می شوند (مثلاً چین). حتی اگر روسیه به جنگ خود علیه اوکراین پایان دهد، تأثیر آن بر زنجیره های تامین تا چند ماه آینده همچنان محسوس خواهد بود.

تا آنجا که در سه ماهه دوم سال 22 پیش می رود، این عوامل نشان می دهد که نوسانات بیشتری در پیش است و نگرانی ها در مورد بدتر شدن رشد اقتصادی در اقتصادهای توسعه یافته نیز وجود دارد. اشتهای ریسک قبل از اینکه در اواخر سال به وضعیت صعودی تر تبدیل شود، کاهش می یابد.

S&P 500 در مقابل US Nasdaq 100 (ETF: SPY/QQQ؛ Futures ES1!/NQ1!) تجزیه و تحلیل فنی: نمودار روزانه (مارس 2020 تا مارس 2022)

افزایش نرخ ها و نوسانات ویژگی ها هستند، نه اشکالات: فرصت های تجاری برتر

منبع: TradingView

زمانی که فرصت‌های برتر 1Q’22 نوشته شد، نسبت S&P 500/Nasdaq 100 (که توسط SPY/QQQ اندازه‌گیری شد) در 1.19 قرار داشت و در اوایل سال، حرکت به سمت 1.29 مشاهده شد. این نسبت قبل از رسیدن به اوج خود به بالای 1.31 رسید و در سپیده دم 2Q’22 در حالت اصلاحی ثابت قرار داشت. با این حال، پایین بودن احتمالی دو برابری که در برابر کف های 1Q’21 و 4 Q’21 تشکیل شد، همچنان معتبر است، با این حال، نشان می دهد که چرخش سهام از رشد به ارزش هنوز در مراحل اولیه است. معامله طولانی S&P 500/ Short Nasdaq 100 همچنان مورد علاقه است. به دنبال نزدیک شدن به 1.22 با افزایش 1.35 در ماه های آینده است.

بازده 10 ساله ایالات متحده منهای بازده 2 ساله (2s10s) تجزیه و تحلیل فنی: نمودار روزانه (مارس 2020 تا مارس 2022)

افزایش نرخ ها و نوسانات ویژگی ها هستند، نه اشکالات: فرصت های تجاری برتر

منبع: TradingView

منطق پشت انتظار وارونگی منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده ساده است: در حالی که منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده با عقب نشینی محرک توسط فدرال رزرو نرخ های بالاتری را مشاهده می کند، منحنی بازدهی بلندمدت با رشد پایین می آید. و انتظارات تورمی – که ذاتاً در بلندمدت تعبیه شده است – با کاهش محرک های اقتصادی کاهش می یابد.

همچنان که انتظار می رود یکسان شدن بیشتر منحنی بازدهی ایالات متحده در اسپرد 2s10s وجود داشته باشد، که ترس از رکود در اواخر 2022/اوایل 2023 را تشدید خواهد کرد. با این حال، وارونگی منحنی بازده چندان دوام نمی آورد، بنابراین این چشم انداز ماندگاری محدودی دارد (همچنین، پس از معکوس شدن منحنی های بازده، سهام به پایین تمایل دارند).

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD: نمودار روزانه (مارس 2020 تا مارس 2022)

افزایش نرخ ها و نوسانات ویژگی ها هستند، نه اشکالات: فرصت های تجاری برتر

منبع: TradingView

ما همچنان بر این ذهنیت باقی می‌مانیم که همجواری بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا در ماه‌های آینده رشد خواهد کرد و از نظر تاریخی، اختلاف بین نرخ‌های تورم ایالات متحده و منطقه یورو تضعیف بیشتر مبادلات یورو/دلار آمریکا است. نرخ. بله، بانک مرکزی اروپا ممکن است در اواخر سال جاری نرخ بهره را افزایش دهد، اما در آن زمان، فدرال رزرو ممکن است از قبل نرخ بهره را 100 تا 150 واحد در ثانیه افزایش داده باشد. انتظار می رود در اوایل سه ماهه دوم، بازگشت به پایین ترین سطح سه ماهه اول در 1.0806، و به دنبال آن نرخ های EUR/USD به پایین ترین حد سال 2020 در 1.0636 بازگردد (مصادف با حرکت شاخص DXY به بالای 101.00 قبل از صعود).

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.