افزایش قیمت نفت به دلیل امید به افزایش تقاضا در چین

[ad_1] توسط آراتی سوماسخار (رویترز) – قیمت نفت روز چهارشنبه افزایش یافت زیرا بازارها نسبت به بهبود تقاضای سوخت خوشبین بودند زیرا چین همچنان به کاهش محدودیت های COVID-19 خود ادامه می دهد. بهای معاملات آتی برنت برای تحویل فوریه با 31 سنت افزایش به 84.64 دلار در هر بشکه، 0.4 درصد افزایش، تا ساعت

کد خبر : 298900
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
افزایش قیمت نفت به دلیل امید به افزایش تقاضا در چین

[ad_1]

توسط آراتی سوماسخار

(رویترز) – قیمت نفت روز چهارشنبه افزایش یافت زیرا بازارها نسبت به بهبود تقاضای سوخت خوشبین بودند زیرا چین همچنان به کاهش محدودیت های COVID-19 خود ادامه می دهد.

بهای معاملات آتی برنت برای تحویل فوریه با 31 سنت افزایش به 84.64 دلار در هر بشکه، 0.4 درصد افزایش، تا ساعت 0117 GMT رسید. نفت خام آمریکا 22 سنت یا 0.3 درصد افزایش یافت و به 79.75 دلار در هر بشکه رسید. در میان جو خوش بینانه بازار، هر دو شاخص در روز سه شنبه به بالاترین سطح خود در سه هفته گذشته رسیدند.

امیدها برای افزایش تقاضا برای سوخت در چین در حالی است که دومین اقتصاد بزرگ جهان به سمت بازگشایی مرزهای خود در ماه آینده پس از سه سال محدودیت شدید تردد و مشاغل برای مقابله با شیوع کووید در حال حرکت است.

همچنین اخباری مبنی بر اینکه روسیه قصد دارد فروش نفت را از اول فوریه به کشورهایی که طبق فرمان رئیس جمهور ولادیمیر پوتین از سقف قیمتی G7 که در 5 دسامبر وضع شده در 5 دسامبر وضع شده بود، رعایت کنند، از قیمت ها حمایت کرد.

در جاهای دیگر تولید ایالات متحده به دلیل انفجار در قطب شمال مختل شده است که دمای آن را به زیر صفر رساند و تولید نفت و گاز از داکوتای شمالی و تگزاس را کاهش داد. پالایشگاه‌های نفت روز سه‌شنبه در تلاش بودند تا فعالیت‌های 12 تاسیساتی را که به دلیل انجماد عمیق خاموش شده بودند، از سر بگیرند، بهبودی که در برخی موارد تا ژانویه ادامه خواهد داشت.

در همین حال، نظرسنجی اولیه رویترز در روز دوشنبه نشان داد که ذخایر نفت خام ایالات متحده احتمالاً 1.6 میلیون بشکه کاهش یافته و ذخایر عرقیات نیز کاهش یافته است. [EIA/S]

گروه صنعتی موسسه نفت آمریکا قرار است اطلاعات مربوط به ذخایر نفت خام آمریکا را در ساعت 4:30 بعدازظهر به وقت شرقی (2030 GMT) چهارشنبه منتشر کند. اداره اطلاعات انرژی، بازوی آماری وزارت انرژی ایالات متحده، ارقام خود را در ساعت 10:30 صبح (1430 GMT) روز پنجشنبه منتشر خواهد کرد.

(گزارش توسط آراتی سوماسخار؛ ویرایش توسط کنت ماکسول)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.