افزایش قیمت دلار به عنوان فدرال رزرو نشان می دهد که سرمایه گذاری زودهنگام توسط Investing.com انجام می شود

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com-دلار در معاملات اولیه اروپا روز پنجشنبه افزایش یافت و پس از افزایش احتمال افزایش فدرال رزرو در سال جاری میلادی توسط فدرال رزرو به بالاترین سطح در نه ماه گذشته رسید. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که دلار آمریکا را در برابر

کد خبر : 92588
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
افزایش قیمت دلار به عنوان فدرال رزرو نشان می دهد که سرمایه گذاری زودهنگام توسط Investing.com انجام می شود

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com-دلار در معاملات اولیه اروپا روز پنجشنبه افزایش یافت و پس از افزایش احتمال افزایش فدرال رزرو در سال جاری میلادی توسط فدرال رزرو به بالاترین سطح در نه ماه گذشته رسید.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند ، 0.4 درصد بالاتر در 93.460 معامله شد ، درست زیر سطح 93.517 که قبلاً به دست آمده بود ، که از اوایل نوامبر قوی ترین بود.

0.3٪ در 1.1675 پایین آمد و به پایین ترین سطح خود از نوامبر 2020 رسید ، 0.4٪ کاهش یافت و به 1.3708 رسید و به پایین ترین حد در چهار هفته گذشته رسید ، در حالی که 0.6٪ به 0.7188 رسید ، سطحی که از 5 نوامبر دیده نشده است.

نشست سیاست فدرال رزرو جولای روز چهارشنبه منتشر شد و نشان داد که مقامات فدرال رزرو می توانند در صورت بهبود وضعیت اقتصادی مطابق انتظار ، محرک خرید اوراق قرضه را در سال جاری کاهش دهند ، اگرچه شرایط “پیشرفت بیشتر” در جهت حداکثر اشتغال هنوز برآورده نشده است

این نشست فدرال رزرو قبل از گزارش قوی ژوئیه رخ داد و به احتمال زیاد این دیدگاه را تقویت می کند که بانک مرکزی در پایان هفته آینده در سمپوزیوم Jackson Hole جزئیات بیشتری از برنامه کاهش یافته خود را رونمایی می کند.

پیش از این ، داده های هفتگی بعداً در جلسه اعلام می شود و باید بهبود تدریجی بازار کار ایالات متحده را تأیید کند. ماه آگوست نیز برای انتشار در روز پنجشنبه برنامه ریزی شده است و انتظار می رود از ماه ژوئیه پیشرفت کمی را نشان دهد.

علاوه بر این ، 0.3 higher افزایش یافت و به 110.06 رسید و 0.2 to به 0.9186 افزایش یافت و دلار نیز پس از دقایق فدرال رزرو بر ین ژاپن و فرانک سوئیس پیشی گرفت.

با این اوصاف ، این دو ارز این هفته در جاهای دیگر به شدت عمل کردند و بر تقاضای مداوم برای پناهگاه ها در بحبوحه آشوب های سیاسی در افغانستان تأکید کردند. این هفته حدود 1 درصد کاهش یافته است ، در حالی که 0.8 درصد کاهش یافته است.

در جاهای دیگر ، 0.2 at در 0.6959 معامله شد ، درست از بالاترین سطح سه هفته گذشته ، پیش از آخرین بانک مرکزی چین ، که برای جمعه آغاز شده بود.

انتظار می رود بانک مرکزی چین نرخ وام دهی خود را برای شانزدهمین ماه متوالی بدون تغییر حفظ کند ، اما این دیدگاه جهانی نیست در حالی که نشانه هایی از بهبود اقتصادی این کشور در حال از دست دادن است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.