افزایش قیمت دلار ، اما نزدیک به پایین ترین سطح دو هفته ای همچنان که عدم اطمینان با کاهش سرمایه گذاری توسط Investing.com ادامه دارد

[ad_1] © رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com-دلار صبح سه شنبه در آسیا بالا رفت اما در پایین ترین سطح دو هفته باقی ماند. با نزدیک شدن به پایان ماه اوت ، حرکتها عمدتاً سبک بود و آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده ، از جمله تعداد ، در اواخر هفته اعلام می شود. این واحد پولی

کد خبر : 98314
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۰۶
افزایش قیمت دلار ، اما نزدیک به پایین ترین سطح دو هفته ای همچنان که عدم اطمینان با کاهش سرمایه گذاری توسط Investing.com ادامه دارد

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com-دلار صبح سه شنبه در آسیا بالا رفت اما در پایین ترین سطح دو هفته باقی ماند. با نزدیک شدن به پایان ماه اوت ، حرکتها عمدتاً سبک بود و آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده ، از جمله تعداد ، در اواخر هفته اعلام می شود.

این واحد پولی در برابر سبد ارزهای دیگر تا ساعت 10:28 بعد از ظهر (02:28 به وقت گرینویچ) 0.01 درصد افزایش یافت و به 92.662 واحد رسید.

این جفت ارز با 0.05 درصد کاهش به 109.87 واحد رسید.

این جفت ارز پس از رسیدن به اوج 0.7317 دلار در روز جمعه 0.01 درصد کاهش یافت و به 0.7293 رسید. این جفت ارز 0.38 درصد افزایش یافت و به 0.7025 رسید.

این جفت ارز 0.04 درصد افزایش یافت و به 6.4684 رسید. چین در ابتدای روز l را با 50.1 و در آگوست 47.5 منتشر کرد. یوان چین دریایی در نزدیکی بالاترین سطح سه هفته گذشته خود یعنی 6.4595 قرار گرفت.

این جفت ارز 0.05 درصد افزایش یافت و به 1.3765 رسید.

دلار پس از آنکه جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو آمریکا زمانبندی مشخصی را برای کاهش ارزش دارایی ها برای فراتر از اشاره به شروع آن تا سال 2021 ارائه نکرد ، بخشی از ضرر خود را جبران کرد.

ارشد اوراق بهادار دایوا می گوید: “گزارش مشاغل ، که قرار است روز جمعه منتشر شود ، با توجه به تمرکز بر دارایی فدرال رزرو ، برجسته ترین مورد بعدی خواهد بود. قرائت قوی انتظارات را افزایش می دهد که فدرال رزرو قبل از تصمیم رسمی در ماه نوامبر به بازارها در ماه سپتامبر اطلاع خواهد داد.” یوکیو ایشیزوکی استراتژیست به رویترز گفت.

با این حال ، اعداد و ارقام کمتر از حد انتظار می تواند با تصمیم رسمی یک ماه بعد ، اخطار را تا ماه نوامبر به تعویق بیندازد.

در اروپا ، ماه آگوست بعداً در روز آینده برگزار می شود. یورو در اوایل جلسه آسیایی 1.1799 دلار ، نزدیک به بالاترین سطح سه هفته گذشته 1.1810 دلار ، معامله شد.

در همین حال ، دلار کانادا پس از رسیدن به بالاترین سطح دو هفته گذشته در روز دوشنبه ، در قیمت 26110 دلار کانادا قرار گرفت ، زیرا قیمت های قوی نفت منجر به افزایش حساب جاری کانادا از حد انتظار شد. قیمت نفت به نوبه خود به بالاترین حد در سه هفته گذشته رسید و زمان شروع مجدد سکوها ، پالایشگاه ها و خطوط لوله در سواحل خلیج آمریکا پس از وقوع طوفان ایدا در این منطقه در آخر هفته همچنان نامعلوم بود.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شود بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شود ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.