افزایش قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات متحده برای افزایش ریسک پذیری

S&P 500 Talking Points در شاخص S&P 500 تلاش برای عقب نشینی کاهش از ابتدای ماه، حتی در شرایطی که فدرال رزرو تمایل بیشتری برای عادی سازی سیاست های پولی با سرعت بیشتری نشان می دهد، اما چاپ داده های جدید از ایالات متحده ممکن است به عنوان شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) قیمت سهام

کد خبر : 191162
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
افزایش قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات متحده برای افزایش ریسک پذیری


S&P 500 Talking Points

در شاخص S&P 500 تلاش برای عقب نشینی کاهش از ابتدای ماه، حتی در شرایطی که فدرال رزرو تمایل بیشتری برای عادی سازی سیاست های پولی با سرعت بیشتری نشان می دهد، اما چاپ داده های جدید از ایالات متحده ممکن است به عنوان شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) قیمت سهام را تحت تأثیر قرار دهد. ) برای هفتمین ماه متوالی افزایش خواهد یافت.

پیش بینی بنیادی برای S&P 500: خنثی

شاخص S&P 500 توانست بالاتر از SMA 50 روزه (4425) باقی بماند، زیرا این بازنشستگی را از پایین ماهانه (4452) افزایش می دهد، با این شاخص که در بحبوحه بهبود اعتماد سرمایه گذاران، مجموعه ای از اوج و فرودهای بالاتر را آغاز می کند.

با این حال، به روز رسانی به CPI ایالات متحده ممکن است ریسک اشتها را کاهش دهد، زیرا انتظار می رود که عنوان سرفصل از 7.9 درصد در سال در ماه فوریه به 8.3 درصد افزایش یابد و نرخ اصلی تورم از 6.4 درصد در مدت مشابه به 6.6 درصد افزایش یابد. که بالاترین میزان از سال 1982 را نشان می دهد.

شواهدی از تورم مداوم ممکن است کمیته بازار باز فدرال (FOMC) را وادار کند تا استراتژی خروج خود را به عنوان تنظیم کند. فرماندار لائل برینارد اصرار دارد که بانک مرکزی می تواند “به محض نشست ماه مه، ترازنامه را با سرعتی سریع کاهش دهد.” و گمانه زنی ها برای تغییر بیشتر در سیاست پولی ممکن است باعث ایجاد باد مخالف برای شاخص S&P 500 شود، زیرا به نظر می رسد FOMC انقباضات کمی (QT) را آغاز کرده و در عین حال یک سری افزایش نرخ بهره را ارائه می دهد.

پیش‌بینی S&P 500: افزایش قیمت‌های مصرف‌کننده در ایالات متحده باعث افزایش ریسک می‌شود

منبع: CME

به نوبه خود، تغییر مداوم در رژیم ممکن است بهبود اعتماد سرمایه گذاران را تضعیف کند زیرا ابزار CME FedWatch اکنون احتمال بیش از 70 درصدی را برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره در تصمیم بعدی فدرال رزرو در 4 می و افزایش دیگری در مصرف کنندگان آمریکایی منعکس می کند. قیمت ها ممکن است FOMC را به عادی سازی سیاست های پولی با سرعت بیشتری سوق دهد، زیرا در صورتجلسه جلسات مارس تأکید شده است که “مناسب است که موضع سیاست پولی به سرعت به سمت وضعیت خنثی سوق داده شود.

با توجه به آنچه گفته شد، اقدامات اخیر قیمت، زمینه را برای بازگشت بزرگتر در شاخص S&P 500 افزایش می دهد، زیرا به نظر می رسد در حال معکوس شدن قبل از قیمت است. SMA 50 روزه (4425)اما شواهدی مبنی بر تداوم تورم ممکن است بر قیمت سهام تاثیر بگذارد زیرا بر FOMC فشار می آورد تا استراتژی خروج خود را تعدیل کند.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.