افزایش سقف بودجه برای چهار باشگاه آسیایی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می‌شود و فوتبال ایران در هر دو رقابت دو نماینده دارد. استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به میدان خواهند رفت و تراکتور و سپاهان هم لیگ قهرمانان آسیا. به گزارش ورزش سه، طبق قوانین مسئولان باشگاه‌های

کد خبر : 495009
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
افزایش سقف بودجه برای چهار باشگاه آسیایی!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز می‌شود و فوتبال ایران در هر دو رقابت دو نماینده دارد. استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به میدان خواهند رفت و تراکتور و سپاهان هم لیگ قهرمانان آسیا.

به گزارش ورزش سه، طبق قوانین مسئولان باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی باید 5 روز قبل از تاریخ مسابقه لیست نهایی خود را برای تائید به بخش مرتبط در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند و این یعنی استقلال و پرسپولیس تنها تا پایان امشب برای بروزرسانی لیست نهایی خود فرصت دارند. سپاهان تا پایان روز آینده و تراکتور هم تا پایان روز جمعه زمان برای نهایی کردن فهرست نهایی خود دارند.

در این بین مهم‌ترین نگرانی باشگاه‌های ایرانی و به ویژه دو باشگاه استقلال و سپاهان ثبت قرارداد چند بازیکن کلیدی آنها بود که حالا با دلایلی که مسئولان 4 باشگاه ایرانی در فدراسیون مطرح کرده‌اند و تهدیداتی که ضعف فوتبال باشگاهی به اعتبار فوتبال ملی خواهد زد، فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه 4 باشگاه آسیایی ایران موافقت کرده است.

در واقع فدراسیون براساس تفسیر بند 7 دستورالعمل ناظر بر قراردادها که درباره درآمدهای آسیایی است با افزایش سقف بودجه موافقت کرده؛ بندی که کاملا مرتبط با عملکرد نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و البته در پایان فصل جاری و پس از مشخص شدن عملکرد و میزان پاداش نمایندگان آسیایی از بودجه سال آینده قابل کسر خواهد بود.

دلیل دیگر هیئت رئیسه فدراسیون برای موافقت با افزایش سقف بودجه 4 نماینده آسیایی ایران هم تأثیر مستقیم عملکرد آنها در افزایش یا کاهش سهمیه‌ سال‌های آتی فوتبال باشگاهی ایران در قاره است و درنهایت پس از چند هفته پر از حاشیه و پر از حرف‌وحدیث با درخواست باشگاه‌های ایرانی و در رأس آنها استقلال و سپاهان موافقت شده است.

با این وصف دیگر سپاهان مشکلی برای ثبت قرارداد سه بازیکن کیلدی اردوی خود که مهدی لیموچی، استیون انزونزی و کامارا هستند، ندارد و در استقلال هم مشکل بلانکو و مرادمند حل شده است. همچنین رضا درویش و باشگاه پرسپولیس هم می‌توانند بدون نگرانی اقدام به ثبت قرارداد سعید مهری و ژوآئو دو خرید جدید خود کنند. 

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به زودی درباره این تصمیم خود به صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهد کرد و البته حتی شاید پا را فراتر بگذارد و دست نمایندگان آسیایی ایران را که کار بسیار سختی برای موفقیت در سطح بین‌المللی دارند را برای تقویت و حضور مقتدرانه‌تر، بازتر هم کند.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.