افزایش دلار آمریکا؛ بازگشت طلا و سهام

[ad_1] بررسی اجمالی فصلی اکتبر FX: دهمین ماه سال معمولاً نتایج مثبت تری را برای دلار آمریکا مشاهده می کند. یورو و ین ژاپن در ماه اکتبر نسبت به سایر بازارهای اصلی ضعیف عمل می کنند. اکتبر هم برای قیمت طلا و هم برای سهام آمریکا ماه بهتری بوده است. توصیه شده توسط کریستوفر وکیو،

کد خبر : 263988
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
افزایش دلار آمریکا؛  بازگشت طلا و سهام

[ad_1]

بررسی اجمالی فصلی اکتبر FX:

  • دهمین ماه سال معمولاً نتایج مثبت تری را برای دلار آمریکا مشاهده می کند.
  • یورو و ین ژاپن در ماه اکتبر نسبت به سایر بازارهای اصلی ضعیف عمل می کنند.
  • اکتبر هم برای قیمت طلا و هم برای سهام آمریکا ماه بهتری بوده است.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

آغاز ماه مستلزم بررسی الگوهای فصلی است که در چند سال گذشته بر بازارهای فارکس تأثیر گذاشته است. برای ماه اکتبر، تمرکز ما بر عملکردهای 5 ساله و 10 ساله بعدی است، که هر دوی آنها معاملات را در طول دوره مداخله تهاجمی بانک مرکزی که با بحران مالی جهانی 2008/2009 آغاز شد، به تصویر می کشد – نه بی شباهت به محیطی که در آن قرار داریم. اکنون.

با این حال، در شروع سه ماهه چهارم، همانطور که در بیشتر سال 2022 اتفاق افتاده است، محیط غیرتاریخی قابلیت اطمینان استفاده از فصلی بودن را به عنوان یک راهنمای معنادار برای اقدام قیمت کاهش داده است. تهاجم روسیه به اوکراین همچنان به ایجاد اختلال در بازارهای انرژی ادامه می‌دهد، زنجیره‌های تامین جهانی همچنان در دام استراتژی صفر چین برای مقابله با کووید (COVID) هستند و اقتصادهای توسعه‌یافته به طور فزاینده‌ای به رکود تورمی نزدیک می‌شوند. بر این اساس، استراتژی‌های مبتنی بر گرایش‌های فصلی همچنان نسبت به سال‌های گذشته غیرقابل اعتماد هستند.

خلاصه فصلی ماهانه فارکس – اکتبر 2022

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

فارکس برای مبتدیان

فصلی بودن فارکس به یورو (از طریق EUR/USD)

از دیدگاه فصلی، اکتبر یک ماه نزولی برای EUR/USD است. طی 5 سال گذشته، این سومین ماه بدترین ماه سال برای این جفت بوده است که میانگین زیان 0.49- درصدی داشته است. طی 10 سال گذشته، این سومین ماه بدترین ماه سال بوده است که میانگین زیان 0.59- درصدی داشته است.

فصلی بودن فارکس به پوند بریتانیا (از طریق GBP/USD)

اکتبر، از منظر فصلی، ماه ترکیبی برای پوند/دلار آمریکا است. در طول 5 سال گذشته، این سومین ماه برتر سال برای این جفت بوده است که میانگین افزایش 0.83% داشته است. طی 10 سال گذشته، این ششمین ماه بدترین ماه سال بوده است که میانگین زیان 0.02-% داشته است.

فصلی بودن فارکس به ین ژاپن (از طریق USD/JPY)

اکتبر از منظر فصلی یک ماه صعودی برای USD/JPY است. در طول 5 سال گذشته، این سومین ماه برتر سال برای این جفت بوده است که میانگین افزایش 0.38% داشته است. طی 10 سال گذشته، این دومین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 1.08 درصدی داشته است.

فصلی بودن فارکس به دلار استرالیا (از طریق AUD/USD)

از منظر فصلی، اکتبر یک ماه صعودی برای AUD/USD است. طی 5 سال گذشته، این ششمین ماه بدترین ماه سال برای این جفت بوده است که میانگین زیان 0.01-% را داشته است. طی 10 سال گذشته، این سومین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 0.30 درصدی داشته است.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

نحوه معامله AUD/USD

فصلی بودن فارکس به دلار نیوزلند (از طریق NZD/USD)

اکتبر از منظر فصلی، ماه ترکیبی برای NZD/USD است. طی 5 سال گذشته، این ششمین ماه بدترین ماه سال برای این جفت بوده است که میانگین زیان 0.05- درصدی داشته است. در طول 10 سال گذشته، ششمین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 0.22% داشته است.

فصلی بودن فارکس به دلار کانادا (از طریق USD/CAD)

اکتبر از منظر فصلی یک ماه صعودی برای USD/CAD است. در طول 5 سال گذشته، چهارمین ماه برتر سال برای این جفت بوده است که میانگین افزایش 0.48% داشته است. طی 10 سال گذشته، چهارمین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 0.62 درصدی داشته است.

فصلی بودن فارکس به فرانک سوئیس (از طریق USD/CHF)

اکتبر از منظر فصلی یک ماه صعودی برای USD/CHF است. در طول 5 سال گذشته، این پنجمین ماه برتر سال برای این جفت بوده است که میانگین افزایش 0.51% داشته است. در طول 10 سال گذشته، این دومین ماه برتر سال بوده است که میانگین افزایش 0.60% داشته است.

فصلی بودن فارکس در S&P 500 ایالات متحده

اکتبر از منظر فصلی، ماه صعودی برای S&P 500 ایالات متحده است. طی 5 سال گذشته، چهارمین بدترین ماه سال برای این شاخص بوده است که میانگین افزایش 0.29% را به خود اختصاص داده است. طی 10 سال گذشته، با میانگین ضرر 1.26%، پنجمین ماه برتر سال بوده است.

فصلی بودن فارکس در طلا (از طریق XAU/USD)

اکتبر یک ماه مختلط برای طلا (XAU/USD)، از منظر فصلی است. طی 5 سال گذشته، ششمین بدترین ماه سال برای فلز گرانبها بوده است که میانگین افزایش 1.05% را به خود اختصاص داده است. طی 10 سال گذشته، این پنجمین ماه بدترین ماه سال بوده است که میانگین زیان 0.16- درصدی داشته است.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.