افزایش آگاهی کانادا در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی در کانادا

[ad_1] 8 فوریه 2022 تورنتو، انتاریو منابع طبیعی کانادا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا اطمینان حاصل می کند که مردم می توانند در خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی بدون

کد خبر : 167098
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
افزایش آگاهی کانادا در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی در کانادا

[ad_1]

8 فوریه 2022 تورنتو، انتاریو منابع طبیعی کانادا

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا اطمینان حاصل می کند که مردم می توانند در خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی در انتاریو و سراسر کشور مطمئن باشند.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، از سرمایه گذاری ترکیبی بیش از 450000 دلار برای دو سازمان در کانادا برای حمایت از پروژه های آگاهی وسایل نقلیه آلایندگی صفر (ZEV) خبر داد. این پروژه ها به کانادایی ها کمک می کند تا هنگام انتخاب وسیله نقلیه بعدی خود از گزینه های تمیز موجود مطلع شوند.

Electric Autonomy Canada یک سرمایه گذاری 176,375 دلاری برای توسعه و راه اندازی یک طرح آگاهی برای ناوگان سبک و متوسط ​​در مورد مزایای وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) دریافت خواهد کرد. این پلت فرم ابزارها و آموزش های لازم را برای کمک به آماده شدن برای انتقال به برق رسانی ناوگان فراهم می کند.

به طور مشابه، انجمن خودروی کانادا (CAA) یک سرمایه‌گذاری 285000 دلاری برای توسعه راهنمای خریدار EV تعاملی دریافت می‌کند که اطلاعاتی در مورد عناصر حیاتی مالکیت خودروهای برقی به کانادایی‌های کنجکاو ارائه می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که آنها اطلاعاتی برای تبدیل کنجکاوی خود به اعتماد به نفس برای خرید یک خودروی الکتریکی دارند.

بودجه فدرال برای هر دو پروژه است ارائه شده از طریق ابتکار آگاه سازی وسایل نقلیه با انتشار صفر از منابع طبیعی کانادا، از پروژه هایی با هدف افزایش آگاهی، دانش و اعتماد عمومی به ZEVها و زیرساخت های شارژ و سوخت رسانی عمومی حمایت می کند.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی مقرون به صرفه تر و شارژرها برای کانادایی ها در دسترس تر باشد. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرهای سریع در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند، در حالی که تخفیف‌های فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌های بیشتری کمک می‌کند تا به خودروهای الکتریکی تغییر مکان دهند.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری برای رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از اینکه تمام وسایل نقلیه مسافربری فروخته شده در کانادا تا سال 2035 آلایندگی صفر خواهند داشت. آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.