افزایش آگاهی کانادا در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی در نیوفاندلند و لابرادور

[ad_1] 8 فوریه 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا اطمینان حاصل می کند که مردم می توانند در خرید و رانندگی

کد خبر : 167053
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
افزایش آگاهی کانادا در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی در نیوفاندلند و لابرادور

[ad_1]

8 فوریه 2022 سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور منابع طبیعی کانادا

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف اقلیمی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا اطمینان حاصل می کند که مردم می توانند در خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی در انتاریو و سراسر کشور مطمئن باشند.

امروز، محترم سیموس اوریگان جونیور، وزیر کار و عضو پارلمان سنت جانز ساوث مانت پرل، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری ترکیبی 495000 دلاری را برای دو سازمان در این کشور اعلام کرد. نیوفاندلند و لابرادور برای حمایت از پروژه های آگاهی خودروهای آلایندگی صفر (ZEV). این پروژه ها به کانادایی ها کمک می کند تا هنگام انتخاب وسیله نقلیه بعدی خود از گزینه های تمیز موجود مطلع شوند.

Drive Electric NL یک سرمایه گذاری 295000 دلاری برای ایجاد یک مرکز منابع وسایل نقلیه الکتریکی برای تشویق پذیرش ZEV در سراسر استان دریافت خواهد کرد. کسانی که از این مرکز بازدید می کنند این فرصت را خواهند داشت تا رانندگی یک وسیله نقلیه الکتریکی را آزمایش کنند و از طریق جلسات اطلاعات بیشتر در مورد ZEV ها بیاموزند. این مرکز همچنین به‌عنوان پایگاه خانگی برای نمایش جاده‌ای سیار عمل خواهد کرد که جلسات اطلاعاتی حضوری در سراسر استان را به رهبری سفیران وسایل نقلیه الکتریکی (EV) ارائه می‌کند.

به طور مشابه، یک پروژه تحت takeCHARGE – یک طرح مشترک بهره وری انرژی بین Newfoundland Power Inc. و Newfoundland and Labrador Hydro – یک سرمایه گذاری 200,000 دلاری برای افزایش آگاهی، دانش و اعتماد عمومی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی از طریق کمپین های اطلاع رسانی و آموزشی در استان دریافت خواهد کرد. این پروژه همچنین به رویدادهای نمایشی EV اجازه می دهد تا اطلاعاتی مانند برد، زیرساخت شارژ و هزینه کل مالکیت را در اختیار رانندگان قرار دهد.

بودجه فدرال برای هر دو پروژه است ارائه شده از طریق ابتکار آگاه سازی وسایل نقلیه با انتشار صفر از منابع طبیعی کانادا، از پروژه هایی با هدف افزایش آگاهی، دانش و اعتماد عمومی به ZEVها و زیرساخت های شارژ و سوخت رسانی عمومی حمایت می کند.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی مقرون به صرفه تر و شارژرها برای کانادایی ها در دسترس تر باشد. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرهای سریع در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند، در حالی که تخفیف‌های فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌های بیشتری کمک می‌کند تا به خودروهای الکتریکی تغییر مکان دهند.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری برای رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از اینکه تمام وسایل نقلیه مسافربری فروخته شده در کانادا تا سال 2035 آلایندگی صفر خواهند داشت. آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.