افزایش آگاهی دولت کانادا در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی

11 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف آب و هوایی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا مطمئن می شود مردم می توانند در خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی در سراسر

کد خبر : 168234
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۰۲
افزایش آگاهی دولت کانادا در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی


11 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

کاهش آلودگی ناشی از بخش حمل و نقل برای دستیابی به اهداف آب و هوایی کانادا و تمیز نگه داشتن هوای ما حیاتی است. به همین دلیل است که دولت کانادا مطمئن می شود مردم می توانند در خرید و رانندگی خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی در سراسر کشور مطمئن باشند.

به عنوان بخشی از یک رویداد مجازی با انجمن حمل و نقل موتوری Eco-West کانادا و آلبرتا، جولی دابروسین، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی و وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، به نمایندگی از جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی ، امروز یک سرمایه گذاری ترکیبی به مبلغ 4,646,577 دلار برای 22 سازمان در کانادا برای اجرای پروژه های آگاهی از وسایل نقلیه آلایندگی صفر (ZEV) اعلام کرد. این پروژه ها به کانادایی ها کمک می کند تا هنگام انتخاب وسیله نقلیه بعدی خود از گزینه های تمیز موجود مطلع شوند.

این پروژه ها عبارتند از:

  • 300000 دلار به Eco-West Canada در وینیپگ، مانیتوبا، برای ارائه یک سری وبینارها و کارگاه های آموزشی برای کمک به افزایش پذیرش EV در چمنزارها.

  • 300000 دلار به انجمن حمل و نقل موتوری آلبرتا در راکی ​​ویو، آلبرتا، برای ارائه اولین پروژه نمایش عمومی خودروهای هیدروژنی سنگین در کانادا.

  • 300000 دلار به شهر تورنتو برای افزایش آگاهی در مورد پذیرش EV و گزینه های فناوری EV در منطقه بزرگتر تورنتو.

  • 50000 دلار به موسسه Biosphere of the Bow Valley در کانمور، آلبرتا، برای طراحی و اجرای یک سری وبینارها، که موضوعات مختلف مربوط به ZEV ها را پوشش می دهد.

  • 71560 دلار به ایسترن شارلوت واترویز در بلکس هاربر، نیوبرانزویک، برای افزایش دانش و درک در مورد وسایل نقلیه الکتریکی و در عین حال کاهش انتشار گازهای گلخانه ای جامعه و شرکت ها.

  • 100,000 دلار به انجمن انرژی جامعه در ونکوور، بریتیش کلمبیا، برای رفع شکاف در ابتکارات فعلی اطلاع رسانی ZEV به جوامع بومی و به کارگیری ارزش ها و اولویت های بومی در هدایت اجرای فعالیت های آگاهی ZEV برای این جوامع؛

  • 101775 دلار به دانشگاه مک مستر در همیلتون، انتاریو، برای توسعه ابزارهای آموزشی و ترویج بهترین شیوه ها برای حمایت از آگاهی پذیرش ناوگان ZEV در حمل و نقل.

  • 128,448 دلار به Upcycle Green Technology – Auto Shop Inc. برای ترویج پذیرش ZEVs در آتلانتیک کانادا از طریق رسانه های دیجیتال و جلسات تعامل.

  • 147,810 دلار به شرکت Three Nations Energy GP در فورت چیپ‌ویان، آلبرتا، برای افزایش آگاهی در مورد مزایای وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) و تشویق به پذیرش کامیون‌ها/ون‌های برقی در جامعه فورت چیپویان.

  • 150,000 دلار به Volta Research در تورنتو، انتاریو، برای افزایش آگاهی در مورد فرصت ها و مزایای Vehicle to Grid (V2G) با مالکان فعلی و آینده نگر EV برای کمک به ترویج جذب ZEV.

  • 157,412 دلار به EcoSchools Canada در تورنتو، انتاریو، برای ترویج و افزایش آگاهی در مورد ZEV و رفت و آمد کم کربن در میان رانندگان جوان جدید در سراسر کانادا با توسعه ابزارها و منابع جدید.

  • 187500 دلار به Wyse Meter Solutions Inc. در کنکورد، انتاریو، برای به نمایش گذاشتن فناوری EV و گزینه‌های استقرار زیرساخت موجود برای صاحبان املاک و ساکنان.

  • 224,000 دلار به ناحیه پایتخت در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، برای افزایش دانش در مورد مزایای خودروهای الکتریکی و مالکیت دوچرخه الکتریکی (دوچرخه الکترونیکی) در منطقه پایتخت جزیره ونکوور جنوبی از طریق توسعه یک واحد نمایش سیار ZEV.

  • 225000 دلار به کالج Red River در وینیپگ، منیتوبا برای تحقیق و توزیع مطالب اطلاعاتی در مورد شارژ EV در محل کار.

  • 225970 دلار به بنیاد Green Learning Canada در درایتون ولی، آلبرتا، برای حمایت از 65 جوان در آلبرتا در توسعه یک برنامه آموزشی آزمایشی که از برق رسانی حمل و نقل پشتیبانی می کند.

  • 238,900 دلار به انجمن ریه نیوبرانزویک در فردریکتون، نیوبرانزویک، برای ترویج مزایای رفت و آمد با کربن کم و رسیدگی به تصورات غلط رایج، و همچنین برای ایجاد ظرفیت در میان سازمان‌های همسو در سراسر آتلانتیک کانادا با هدف افزایش پذیرش خودروهای الکتریکی در منطقه؛

  • 250,000 دلار به شهر ادمونتون در آلبرتا برای افزایش آگاهی از ZEVها و زیرساخت های شارژ با سازماندهی نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی.

  • 291,030 دلار به شورای موهاوک Akwesasne در کبک برای اجرای فاز 1 یک پروژه چند مرحله ای که شامل نصب و تبلیغ شارژرهای برقی می شود.

  • 297270 دلار به Hydro-Quebec برای ترویج مزایای رانندگی الکتریکی از طریق فعالیت ها، رویدادها و کارگاه های مختلف.

  • 299902 دلار به سازمان مشاغل محیطی کانادا در کلگری، آلبرتا، برای مشارکت دادن جوامع روستایی، دورافتاده و بومی در سراسر کانادا برای اطلاع رسانی، آموزش و ارائه منابعی که باعث افزایش آگاهی، دانش و اعتماد به ZEVها می شود.

  • 300000 دلار به H2GO Canada Inc. در تورنتو، انتاریو، برای هدف قرار دادن موانع دانش برای پذیرش وسایل نقلیه الکتریکی سلول سوختی (FCEVs) در میان بخش‌های شناسایی شده مخاطبان در عملیات ناوگان کامیون‌های تجاری، اتوبوس‌های ترانزیت و تاکسی/لیموزین. و

  • 300000 دلار به Fondation québécoise d’éducation en sécurité routière در لاوال، کبک، برای اجرای یک رویداد بزرگ برای افزایش آگاهی خودروهای الکتریکی، و آموزش و ایجاد اعتماد عمومی در مورد وسایل نقلیه بدون آلایندگی.

بودجه فدرال برای همه پروژه ها از طریق ابتکار آگاهی وسایل نقلیه با انتشار صفر از منابع طبیعی کانادا تامین می شود که از پروژه هایی با هدف افزایش آگاهی، دانش و اعتماد عمومی به ZEVها و زیرساخت شارژ و سوخت رسانی عمومی حمایت می کند.

از سال 2015، کانادا یک میلیارد دلار تاریخی سرمایه گذاری کرده است تا خودروهای برقی مقرون به صرفه تر و شارژرها برای کانادایی ها در دسترس تر باشد. این سرمایه‌گذاری‌ها از ایجاد یک شبکه ساحل به ساحل از شارژرهای سریع در مناطق محلی که کانادایی‌ها در آن زندگی، کار و بازی می‌کنند، حمایت می‌کند، در حالی که تخفیف‌های فدرال تا سقف 5000 دلار به کانادایی‌های بیشتری کمک می‌کند تا به خودروهای الکتریکی تغییر مکان دهند.

این سرمایه‌گذاری‌ها گام دیگری برای رسیدن به هدف کانادا برای اطمینان از اینکه تمام وسایل نقلیه مسافربری فروخته شده در کانادا تا سال 2035 آلایندگی صفر دارند است. ساختن آینده ای پاک تر، سالم تر و مقرون به صرفه برای همه کانادایی ها.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.