اعلام Devcon Archive V2 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] Devcon است در سال 2022 می آید (همراه با چیز جدیدی 🤫)، اما قبل از به‌روزرسانی رویدادهای بعدی، از شما دعوت می‌کنیم که آرشیو Devcon کاملاً تازه‌شده را بررسی کنید. با آرشیو Devcon جدید آشنا شوید تاثیر Devcon فراتر از رویداد فیزیکی است و با در نظر گرفتن این موضوع، آرشیو Devcon را به

کد خبر : 248683
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
اعلام Devcon Archive V2 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

Devcon است در سال 2022 می آید (همراه با چیز جدیدی 🤫)، اما قبل از به‌روزرسانی رویدادهای بعدی، از شما دعوت می‌کنیم که آرشیو Devcon کاملاً تازه‌شده را بررسی کنید.

با آرشیو Devcon جدید آشنا شوید

تاثیر Devcon فراتر از رویداد فیزیکی است و با در نظر گرفتن این موضوع، آرشیو Devcon را به طور کامل اصلاح کرده ایم. تغییرات شامل UX بهبود یافته، قابلیت کشف بهتر محتوا، کاهش اتکا به YouTube، محتوای غیرمتمرکزتر از طریق IPFS و مشارکت جامعه در سرپرستی است.

از طریق همه اینها، امیدواریم Devcon بتواند همچنان یک منبع آموزشی بی نظیر برای یادگیری در مورد گذشته، حال و آینده اکوسیستم باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزهای جدید (و تلاش برای کسب POAP)، یا اکنون سایت را برای خود بررسی کنید.

یک مرکز محتوای انتخاب شده

بر اساس تحقیقات اولیه کاربر با اصلی پیاده‌سازی بایگانی، پیمایش صدها ویدیوی Devcon از هر نسخه برای کاربران دشوار بود. قابلیت کشف محتوا و راهنمایی وجود نداشت، و گفتگوها با بافت یا ابرداده اندک یا بدون هیچ گونه ارائه شده بود.

یکی از موضوعات مشترکی که از جلسات بازخورد شنیدیم این بود که صحبت‌های خاص در درک مفاهیم انتقادی مؤثر است. مردم مرتباً از طریق آرشیو از آن گفتگوها بازدید می کردند، اما فقط به این دلیل که در ابتدا در برنامه رویداد در معرض جلسه قرار گرفته بودند، یا واقعاً در جلسه شرکت کرده بودند.

و به همان اندازه که جلسات زنده هسته اصلی تجربه Devcon هستند، هجوم محتوای موازی شرکت کنندگان در تمام جلساتی را که می خواهند شرکت کنند بسیار دشوار می کند. به همین دلیل، افراد دیگر برای دریافت محتوا پس از رویداد به پخش ویدیو متکی هستند.

علاوه بر این، محتوای سرپرستی شده مکرراً به عنوان راهی برای کمک به قرار دادن کاربران در معرض ایده‌های جدید و دیدگاه‌های تازه ذکر شده است که در غیر این صورت تا حد زیادی نادیده گرفته می‌شدند. یکی از ثابت‌ترین بازخوردهای مثبتی که به طور مداوم در رابطه با تجربه حضوری Devcon دریافت می‌کنیم، یادگیری و ایده‌هایی است که شرکت‌کنندگان وقتی با محتوایی که قبلاً برای شرکت در آن برنامه‌ریزی نکرده بودند، تجربه می‌کنند. ما می‌خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و به جامعه اجازه دهیم تا از طریق فهرست‌های پخش پیشنهادی در زمینه‌های تخصصی محتوا، به ایجاد این لحظه لذت‌بخش کمک کند. اگر علاقه مند به کمک در این زمینه هستید، لطفاً بررسی کنید جاده به سمت Devcon Quest برای لیست های پخش انتخاب شده از سوی انجمن.

امکان کشف بیشتر محتوا

از منظر کاربر، هدف ما این بود که آرشیو Devcon را تا حد امکان برای پیمایش، فیلتر کردن و دسترسی به محتوا بر اساس علاقه و سطح مهارت خاص شما آسان کنیم.

بایگانی جدید از ابتدا با یک پیاده‌سازی در تلفن همراه بازسازی شده است و به شما امکان می‌دهد به محتوای توسعه‌دهنده اتریوم مورد علاقه خود در هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. با توجه به حجم فراداده ای که اکنون در آرشیو موجود است، می توانید ویدیوها را با ورودی های مختلف جستجو و فیلتر کنید. به راحتی محتوا را بر اساس سخنران، توضیحات گفتگو، آهنگ های devcon، کلمات کلیدی، سطح تخصص یا نسخه های رویداد Devcon جستجو کنید. همچنین می‌توانید به مجموعه گسترده‌ای از فهرست‌های پخش انتخاب‌شده و پیشنهادی برای کمک به کشف محتوای جالب و جذاب دسترسی داشته باشید.

توجه: اگر شما سخنران برجسته در آرشیو Devcon هستید و می‌خواهید به بهبود توضیحات محتوا کمک کنید (یا می‌خواهید بیوگرافی سخنران خود را ویرایش کنید)، لطفاً مستقیماً در بایگانی یک PR ایجاد کنید. صفحه github، یا از طریق تماس با ما پست الکترونیک.

همه چیز را غیرمتمرکز کنید!

یکی از اهداف اصلی تیم Devcon در سال جاری، کمک به غذای سگ و ادغام فناوری‌های اصلی web3 است که مزایای واضحی را برای شرکت‌کنندگان و شرکت‌کنندگان آنلاین فراهم می‌کند.

در داخل، اتکای ما به پلتفرم‌های متمرکز نگران‌کننده بود، به‌دلیل خطر رواج‌تر شدن سرویس‌ها و وب‌سایت‌ها و سانسور، ما می‌خواستیم مطمئن شویم که تمام محتوای Devcon در برابر سانسور مقاوم است، در سطح جهانی قابل دسترسی است و همیشه پایدار است. افراد علاقه مند برای تعامل

به همین دلیل تصمیم گرفتیم به طور کامل IPFS را به عنوان بخشی از تجربه آرشیو Devcon یکپارچه کنید. IPFS یک سیستم توزیع شده برای ذخیره و دسترسی به فایل ها، وب سایت ها، برنامه ها و داده ها است. در اینجا درباره IPFS بیشتر بدانید. اکنون می‌توانید تمام محتوای قبلی Devcon را که در IPFS میزبانی شده است، پیدا کنید و از طریق برگه پخش‌کننده ویدئو IPFS به راحتی از طریق آرشیو قابل دسترسی است. ما همچنین امیدواریم که مشاهده کنیم کاربران محتوای مورد علاقه خود را روی IPFS پین می کنند تا در دسترس تر شود و ترجیحات خود را در مورد نوع محتوایی که بیشترین لذت را دارند و مایل به اشتراک گذاری با دیگران هستند، نشان دهیم.

تشکر ویژه از اندرو و کارسون از منسوجات تیم، و به دیتریش، آدین و مولی از آزمایشگاه های پروتکل برای راهنمایی مداوم آنها در مورد IPFS و Filecoin. ما همچنین از تیم EF Devops برای تحمل بار سنگین مدیریت و آپلود حجم زیادی از ویدیوها در IPFS سپاسگزاریم. 🙏

جاده به کوئست های Devcon

برای نشان دادن سفر مداوم به سمت Devcon، و تشویق مشارکت جامعه، ما دو ماموریت اضافی مرتبط با آرشیو Devcon و محتوای عالی که در مسیر ماموریت‌های Devcon وجود دارد اضافه خواهیم کرد.

پین کردن آرشیو

برای کمک به دسترسی به محتوا مقاوم تر و غیرمتمرکزتر در برابر سانسور، امیدواریم محتوای Devcon بیشتری را مشاهده کنیم که توسط کاربرانی که از آرشیو استفاده می کنند پین شده است. برای اطمینان از اینکه محتوا در IPFS باقی می ماند و در طول جمع آوری زباله (فرآیندی برای حذف محتوای قدیمی) حذف نمی شود، می توان داده ها را به یک یا چند گره IPFS پین کرد. پین کردن به شما امکان کنترل فضای دیسک و حفظ داده ها را می دهد. کاربران می توانند از این کنترل برای پین کردن هر محتوایی که می خواهند به طور نامحدود در IPFS باقی بماند استفاده کنند. اگر شما یکی از 100 نفر اول هستید که جلسات مورد علاقه خود را به IPFS پین می کنید و در Road to Devcon Discord با ما تماس می گیرید، ما یک POAP منحصر به فرد و محدود را برای شما صادر می کنیم. درباره سنجاق کردن بیشتر بدانید، و در مورد در اینجا در Road to Devcon Quest شرکت کنید.

لیست های پخش انتخاب شده توسط انجمن

برای مشارکت کنندگان در انجمن باید فرصتی برابر برای کمک به مدیریت محتوای آرشیو Devcon فراهم شود. ما همه طرف‌های علاقه‌مند را تشویق می‌کنیم که فهرست‌های پخش انتخاب‌شده‌ای را ارسال کنند که بینشی در مورد یک موضوع اصلی ارائه می‌کند یا روایتی تاریخی ایجاد می‌کند که به راحتی توسط تازه‌واردان یا افرادی که به دنبال کاوش عمیق‌تر در یک موضوع خاص هستند، قابل تشخیص باشد.

در اینجا چند نمونه از لیست های پخش انتخاب شده آورده شده است: ظهور زبان های قرارداد هوشمند، لایه اجرا. لطفاً لیست های پخش خود را بسازید و یک PR در github بایگانی Devcon ارسال کنید. اگر لیست پخش شما انتخاب شود، یک POAP منحصر به فرد به عنوان بخشی از Road to Devcon Quests به شما تعلق می گیرد. درباره شرکت در کوئست اینجا بیشتر بیاموزید و یا از اینجا به github دسترسی داشته باشید.

چه چیزی در پیش است؟

ما همچنان فرصت‌هایی را برای بهبود آرشیو می‌بینیم، اما می‌خواهیم نظرات شما را در مورد آنچه که بیشترین ارزش را می‌افزاید، بشنویم. با نزدیک شدن به Devcon، ما به ادغام حساب های کاربری ادامه خواهیم داد تا به شما کمک کنیم لیست های پخش شخصی سازی شده، گفتگوهای دلخواه و موارد دیگر را ایجاد کنید. همچنین قصد داریم فرآیند پخش زنده Devcon را از نزدیک با آرشیو ادغام کنیم تا اطمینان حاصل شود که محتوا بلافاصله پس از Devcon بعدی با اطلاعات تکمیلی مربوطه به راحتی قابل دسترسی است.

اگر ایده دیگری برای کمک به بهبود تجربه Devcon یا آرشیو دارید، لطفاً آن را بررسی کنید فرآیند پیشنهاد بهبود Devcon برای یادگیری اینکه چگونه می توانید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه ریزی Devcon امسال باشید.

با تشکر از تیم Devcon و وب برای پیشبرد پروژه 🚢.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.