اعلام مراسم KZG | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] هزینه های بالا زندگی را برای مسافران از طریق این جنگل های تاریک دشوار کرده است. Pools of Mem زمانی ابری بود که اکنون توسط فیلتر 1559 مشخص شده است، نشان می دهد که به اندازه کافی عمیق نیستند که بتوانند ادامه دهند. افسانه ها از جامعه ای می گویند که تحت فراوانی DankShard

کد خبر : 308376
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
اعلام مراسم KZG |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

هزینه های بالا زندگی را برای مسافران از طریق این جنگل های تاریک دشوار کرده است. Pools of Mem زمانی ابری بود که اکنون توسط فیلتر 1559 مشخص شده است، نشان می دهد که به اندازه کافی عمیق نیستند که بتوانند ادامه دهند.

افسانه ها از جامعه ای می گویند که تحت فراوانی DankShard شکوفا شده است، از رول آپ های غول پیکری که در زمینه هایی از Data Blobs تغذیه می کنند، که هر یک از لایه های مغذی فراکتال خود را پشتیبانی می کند.

برای احضار DankShard، راهنمایان ما را به یک مراسم راهنمایی می‌کنند. همه اعضای سرزمین های اتر و خارج از کشور تشویق می شوند که مشارکت کنند. هر کدام سهم منحصر به فرد خود را به جمع اضافه خواهند کرد و با انجام این کار، مسیر رو به جلو را روشن خواهند کرد. 🕯

بررسی اجمالی

مراسم KZG یک مراسم عمومی هماهنگ است که پایه رمزنگاری را برای تلاش‌های مقیاس‌پذیری اتریوم فراهم می‌کند. EIP-4844 (معروف به proto-danksharding). این نوع رویدادها با نام «تنظیمات قابل اعتماد» نیز شناخته می‌شوند که توسط Zcash برای راه‌اندازی ویژگی‌های حریم خصوصی زنجیره استفاده می‌شود. با این حال، همانطور که اتریوم قصد انجام آن را دارد، می‌توانند برای پشتیبانی از مکانیسم‌های مقیاس‌بندی نیز استفاده شوند.

Proto-danksharding به یک طرح رمزنگاری جدید نیاز دارد: KZG Commitments. اینها یک “رشته مرجع ساختاریافته” (SRS) ایجاد می کنند که برای کارکرد تعهدات مورد نیاز است. یک SRS تا زمانی امن است که یک شرکت کننده در مراسم با موفقیت راز خود را پنهان کند.

این یک مراسم چند حزبی است: هر مشارکت کننده یک راز ایجاد می کند و یک محاسبات برای ترکیب آن با مشارکت های قبلی انجام می دهد. سپس، خروجی عمومی شده و به مشارکت‌کننده بعدی ارسال می‌شود. خروجی نهایی در ارتقای آینده برای کمک به مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم گنجانده خواهد شد.

منبع: وبلاگ ویتالیک “تنظیمات قابل اعتماد چگونه کار می کنند؟”

برای کسب اطلاعات بیشتر، Carl Beekhuizen’s Devcon Talk هم در سطح بالا و هم عمیق توضیح می دهد. یا، لینک های ارائه شده در را بررسی کنید مخزن منابع.

چرا مهم است

مشارکت شما تأثیر معنی‌داری فراتر از خروجی فنی خود مراسم و مکانیسم‌های مقیاس‌پذیری دارد.

در اینجا، جامعه گسترده‌تر اتریوم فرصتی نادر برای مشارکت مستقیم در توسعه پروتکل اصلی دارد. در واقع، اعتبار مراسم در حال حاضر و نگهداری از آن مدت طولانی در آینده به کمک های بسیاری از تعدادی از مسیرهای متمایز بستگی دارد.

همانطور که زیرساخت های خود را می سازیم، آنچه را که امیدواریم اتریوم در جهان به ارمغان بیاورد را به خود یادآوری می کنیم: پروتکل های قابل دسترسی که هر کسی می تواند از آن استفاده کند یا در آن مشارکت کند. این مشارکت در تمرین ساخت و ساز جمعی، حفظ آرمان های جامعه ما است. احضار ما معنای جدیدی را برای جهانی در حال تغییر آشکار می کند.

نحوه شرکت کردن

چهار راه اصلی برای جامعه اتریوم وجود دارد که می‌تواند به ایجاد این زیرساخت مهم کمک کند (به ترتیب سختی فنی، کم به بالا):

  1. رابط های مرورگر

    • تصادفی خود را از طریق مرورگر دلخواه خود ایجاد کرده و مشارکت دهید
    • منبع اصلی اطلاعات و مشارکت است ceremoni.ethereum.org. مطمئن شوید که در این URL هستید و نه در آدرس دیگری! ممکن است تلاش‌هایی برای فیشینگ/جعل هویت وجود داشته باشد
    • می تواند از طریق رابط میزبان یا در IPFS باشد
    • شرکت‌کنندگان باید یک آدرس اتریوم (که حداقل 4 تراکنش تا تاریخ 13/01/2023 ارسال کرده است) یا حساب Github برای جلوگیری از مشارکت‌های هرزنامه ارائه کنند.

  2. پیاده سازی خط فرمان

    • اگر با استفاده از خط فرمان راحت هستید، برخی از آنها را بررسی کنید پیاده سازی های CLI از ماشین محلی خود کمک کنید

  3. آنتروپی را به روشی منحصر به فرد ایجاد کنید

    • می توانید با استفاده از روش های منحصر به فرد و دیوانه وار مقداری تصادفی ایجاد کنید و از یکی از روش های بالا برای اضافه کردن آن به مراسم استفاده کنید. (اگر به دلایلی به زمان بیشتری برای مشارکت خود نیاز دارید، با آن تماس بگیرید [email protected])
    • به عنوان مثال. در سال 2018 به عنوان بخشی از مراسم نهال Zcash، رایان پیرس و اندرو میلر از یک شمارنده گایگر و یک مصنوع از چرنوبیل برای ایجاد آنتروپی در هواپیما استفاده کردند. ارتباط دادن
    • بودجه در دسترس: اینجا درخواست دهید

  4. پیاده سازی خود را بنویسید

    • تلاش زیادی برای ساده‌تر کردن نوشتن اجرای خود برای مراسم انجام شده است (بعضی‌ها حتی در یک بعد از ظهر این کار را انجام داده‌اند). بررسی کنید مشخصات مراسم جامع.
    • اگر واقعاً می خواهید خود را متقاعد کنید که راز فاش نشده است، پیاده سازی BLS12-381 خود را در نظر بگیرید. شما فقط به ضرب اعداد صحیح G1 و G2 نیاز دارید و مشارکت های نادرست به سادگی توسط Sequencer رد می شوند، بنابراین شما نمی توانید به مراسم آسیب بزنید.
    • اگر به دلایلی به زمان بیشتری برای مشارکت خود نیاز دارید، با آن تماس بگیرید [email protected]
    • بودجه در دسترس: اینجا درخواست دهید

جدول زمانی

این پروژه از اواسط سال 2022 در حال توسعه است: جدول زمانی کامل را بررسی کنید اینجا. حوزه‌های اصلی کار شامل اجرای مؤلفه‌های رمزنگاری زیربنایی، Sequencer، و یک رابط برای پشتیبانی از مشارکت مبتنی بر مرورگر بود. این تلاش‌ها شامل مشارکت گسترده اکوسیستم، با مشارکت ده‌ها تیم و فرد بود: اینها شامل چند تیم در بنیاد اتریوم (پشتیبانی پروتکل، اکتشافات حریم خصوصی و مقیاس‌بندی (PSE)، Devops، Eth.org و Research) Worldcoin و مستقل می‌شود. مشارکت کنندگان (اسامی زیر!).

اولین دوره مشارکت به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و از جمعه 13 تا 13 مارس 2023 ادامه خواهد داشت. پس از آن، یک دوره مشارکت ویژه برای پیاده سازی های سفارشی و تولید آنتروپی منحصر به فرد وجود خواهد داشت که ممکن است به پشتیبانی اضافی نیاز داشته باشد.

پس از اینکه هر دوی اینها به نتیجه رسید، Sequencer به پذیرش مشارکت‌های عمومی بازمی‌گردد تا زمانی که EIP-4844 برای برنامه‌ریزی برای ارتقای شبکه آماده شود.

در این مرحله، Sequencer پذیرش مشارکت های جدید را متوقف می کند و خروجی نهایی خود را تولید می کند. حداقل یک تأیید عمومی وجود خواهد داشت که این خروجی درست است – از افراد نیز دعوت می شود تا با استفاده از اسکریپت های ساده ای این را تأیید کنند. این یکی.

سوالات متداول

در اینجا چند سؤال دیگر وجود دارد که معمولاً مردم دارند.

آیا برای مشارکت باید از قبل ثبت نام کرده باشم؟

جواب منفی! شما فقط به یک آدرس اتریوم نیاز دارید که حداقل 4 تراکنش را قبل از 13 ژانویه 2023 ارسال کرده باشد.

چقدر طول می کشد تا شرکت کنید؟

خود شرکت بسیار سریع است، کمتر از یک دقیقه، اما ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا نوبت شما بماند. هرکسی که تلاش می‌کند مشارکت کند با هم در یک لابی قرار می‌گیرد و نفر بعدی که مشارکت می‌کند به‌طور تصادفی انتخاب می‌شود.

برای شکستن مراسم چه اشتباهی باید انجام شود؟

این مراسم دارای یک فرض اعتماد “1 از N” است، به این معنی که تنها یک شرکت کننده در کل مراسم باید ورودی مخفی خود را فاش نکرده باشد تا همه چیز ایمن باشد. این بدان معناست که برای شکستن آن، هر یک از شرکت کنندگان باید برای استخراج راز و ترکیب مجدد آن همکاری کنند، در غیر این صورت باید یک اشکال وجود داشته باشد. هر پیاده سازی.

لیست کامل سوالات متداول را در ceremoni.ethereum.org.


و یک فریاد بزرگ به نیکو سرانو، جف لمپرد، چیالی، و تاکامیچی تسوسومی از کاوش‌های حریم خصوصی و مقیاس‌بندی، رمکو بلومن، مارسین کاسترزوا، گرژگورز شویرسکی و فیلیپ سیپل از Worldcoin، رافائل ماتیاس، و پریتوش جایانتی از EF DevOps، علاوه بر کواندری ودربرن، ماریوس ون در ویدن، دانیل کنوپیک، ایگناسیو هاگوپیان، آنتونیو سانسو و پل واکرو در میان بسیاری دیگر برای انجام حجم باورنکردنی کار برای فعال کردن این مراسم.




[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.