اعلام قیمت خرید تضمینی گندم؛ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تا ۲۱ هزار تومان

به گزارش هوشمند نیوز،علی نیکزاد در نشست با کشاورزان اردبیل اظهار داشت: پیشنهاد کمیسیون کشاورزی مجلس و قیمت مطلوب نمایندگان ۲۲ هزار تومان به ازای خرید تضمینی هر کیلو گندم بود که ما این پیشنهاد را به اعضای تصمیم‌گیر ارائه کردیم. تسنیم در خبری نوشت:وی تصریح کرد: کمیسیون متشکل از وزیر جهاد کشاورزی، وزیر اقتصاد

کد خبر : 495050
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
اعلام قیمت خرید تضمینی گندم؛ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تا ۲۱ هزار تومان



به گزارش هوشمند نیوز،علی نیکزاد در نشست با کشاورزان اردبیل اظهار داشت: پیشنهاد کمیسیون کشاورزی مجلس و قیمت مطلوب نمایندگان ۲۲ هزار تومان به ازای خرید تضمینی هر کیلو گندم بود که ما این پیشنهاد را به اعضای تصمیم‌گیر ارائه کردیم.

تسنیم در خبری نوشت:وی تصریح کرد: کمیسیون متشکل از وزیر جهاد کشاورزی، وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه قیمت تضمینی گندم برای سال زراعی آینده را ۲۰ هزار و ۵۰۰ تا ۲۱ هزار تومان مصوب کردند تا کشاورزان بر اساس این نرخ کشت و زرع خود را پیش‌بینی و انجام دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نکته مهم تاکید نمایندگان مجلس بر خرید تضمینی در سال زراعی آینده و پرداخت سریع و به موقع بهای گندم خریداری شده است که امیدواریم با تأمین اعتبار و منابع مورد نیاز این امر بهتر از سال جاری و سال‌های گذشته انجام شود.

نیکزاد افزود: گندم محصول راهبردی برای کشور ما است و باید با تقویت نرخ مصوب تضمینی، کشاورزان را امیدوار به تولید این محصول کنیم تا نیاز کشور تأمین و ما در گندم بتوانیم همچنان خودکفا باشیم.

وی در مورد مشکل سیب‌زمینی‌کاران نیز خاطرنشان کرد: در همین زمینه نشستی را با وزیر جهاد کشاورزی انجام دادیم و قرار است با راهکار جدید و امکان خرید تضمینی سیب‌زمینی، مشکل سیب‌زمینی‌کاران و نرخ پایین این محصول برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار می‌رود شرایط مطلوبی را برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی فراهم کنیم تا از تولید خود ناامید و مأیوس نشده بلکه بر اساس نامگذاری سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» بتوان زمینه حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان را در این بخش فراهم کرد.

نیکزاد بیان کرد: در کنار رونق‌بخشی به صادرات، قرار است خرید تضمینی سیب‌زمینی و سایر برنامه‌های حمایتی از کشاورزان مورد توجه قرار گیرد تا دغدغه‌ها در این زمینه رفع شود.

۲۱۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.