اعلام شبکه آزمایشی ادغام Kintsugi

[ad_1] از زمان بازگشت از کارگاه ادغام آمفورا، تیم های مشتری برای پیاده سازی آخرین نسخه مشخصات ادغام و آزمایش آنها در devnets سخت کار کرده اند. پس از چهار دمنت زودگذر، Kintsugi 🍵، a شبکه آزمایشی عمومی با عمر طولانی تر، اکنون زنده است! اگرچه توسعه مشتری و UX همچنان بهبود می یابد، ما

کد خبر : 248136
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
اعلام شبکه آزمایشی ادغام Kintsugi

[ad_1]

از زمان بازگشت از کارگاه ادغام آمفورا، تیم های مشتری برای پیاده سازی آخرین نسخه مشخصات ادغام و آزمایش آنها در devnets سخت کار کرده اند.

پس از چهار دمنت زودگذر، Kintsugi 🍵، a شبکه آزمایشی عمومی با عمر طولانی تر، اکنون زنده است!

اگرچه توسعه مشتری و UX همچنان بهبود می یابد، ما جامعه را تشویق می کنیم تا استفاده از Kintsugi را برای آشنایی خود با اتریوم در یک زمینه پس از ادغام شروع کنند. برای توسعه دهندگان برنامه، همانطور که قبلا توضیح داده شد، چیز زیادی تغییر نخواهد کرد. ابزارهایی که فقط با لایه اجماع یا اجرا در تعامل هستند نیز تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نمی گیرند. زیرساختی که به هر دو لایه بستگی دارد به احتمال زیاد نیاز به تطبیق برای پشتیبانی از ادغام دارد.

ما توصیه می‌کنیم که اکثر پروژه‌ها آزمایش و نمونه‌سازی روی Kintsugi را آغاز کنند تا به زودی مشکلات احتمالی را آشکار کنند. به این ترتیب، تغییرات به راحتی در نسخه های مشتری و مشخصات آینده گنجانده می شوند.

با استفاده از Kintsugi

بررسی کنید صفحه فرود کینتسوگی برای اطلاعات در مورد تعامل با شبکه Kintsugi. تنظیمات شبکه، یک شیر آب، یک بلوک کاوشگر و یک نقطه پایانی JSON-RPC، همراه با اسنادی که به‌روزرسانی شده‌اند را خواهید یافت تا ترکیب‌های کلاینت لایه اجرا <> را منعکس کند.

به عنوان یادآوری، پس از ادغام، یک کلاینت کامل اتریوم از هر دو گره Beacon / Consensus و یک موتور اجرایی (که توسط یک کلاینت “Eth1” موجود مدیریت می شود، تشکیل شده است. هر دو لایه نقاط پایانی API مستقل و اتصالات همتا را برای انجام نقش مربوطه خود حفظ می کنند. برای یک نمای کلی از معماری پس از ادغام اتریوم، نگاه کنید این پست.


پشتیبانی و بازخورد

انجمن EthStaker برای ارائه پشتیبانی Kintsugi در دسترس است. اگر سوالی دارید، با خطا مواجه شدید یا نیاز به توضیح دارید، آنها خوشحال می شوند در این زمینه کمک کنند #آزمایش متحد شدن🐼 کانال آنها سرور Discord.

با راه‌اندازی Kintsugi، امیدواریم جامعه درگیر #TestingTheMerge شود. این لیست را بررسی کنید سناریوهای تست برای ایده هایی در مورد چگونگی رساندن تست خود به سطح بعدی.

اگر اشکالات یا مشکلات مربوط به مشخصات را شناسایی کردید، بهترین مکان برای مطرح کردن این موارد در این است #ادغام عمومی کانال از سرور دیسکورد تحقیق و توسعه اتریوم. اگر ترجیح می دهید از Discord استفاده نکنید، مکان های دیگر برای طرح چنین مسائلی مخازن مشخصات هستند (اجماع، وفاق، اعدام، API ها) و جادوگران اتریوم

مراحل بعدی

شبکه آزمایشی Kintsugi این فرصت را برای جامعه فراهم می کند تا با اتریوم پس از ادغام آزمایش کند و شروع به شناسایی هر گونه مشکل کند. هنگامی که بازخورد در نرم افزار مشتری و مشخصات گنجانده شد، آخرین سری از شبکه های آزمایشی راه اندازی خواهد شد. به موازات آن، تلاش‌های آزمایشی به شدت ادامه خواهد یافت.

پس از این، شبکه‌های آزمایشی با عمر طولانی از طریق The Merge اجرا می‌شوند. هنگامی که اینها ارتقا یافتند و پایدار شدند، مرحله بعدی انتقال اصلی اتریوم به اثبات سهام است.

برای کسانی که مشتاق هستند پیشرفت را در سطحی دقیق‌تر دنبال کنند، الف چک لیست آمادگی شبکه اصلی در دسترس عموم است و به طور منظم به روز می شود.

شما را در Kintsugi می بینیم 🍵!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.