اعلام حمایت ایران از نماینده سازمان ملل در امور سوریه

[ad_1] به گزارش خبرآنلاین، خاجی مشاور ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی که به منظور شرکت در پانزدهمین نشست بین المللی کارشناسان ارشد کشورهای عضو روند آستانه در شهر سوچی روسه سفر کرده است با هیات سازمان ملل متحد به ریاست «گیر پدرسون» فرستاده ویزه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار کرد.    در

کد خبر : 22364
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
اعلام حمایت ایران از نماینده سازمان ملل در امور سوریه

[ad_1]

به گزارش خبرآنلاین، خاجی مشاور ارشد وزیر امورخارجه در امور ویژه سیاسی که به منظور شرکت در پانزدهمین نشست بین المللی کارشناسان ارشد کشورهای عضو روند آستانه در شهر سوچی روسه سفر کرده است با هیات سازمان ملل متحد به ریاست «گیر پدرسون» فرستاده ویزه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار کرد.  

 در این دیدار، طرفین بطور مفصل در مورد فرآیند سیاسی  سوریه با تاکید بر ضرورت تداوم کار کمیته قانون اساسی آن کشور رایزنی و تبادل نظر کردند.
 
 خاجی با اشاره به نتایج سفر اخیرش به دمشق و مذاکره با مقام های سوری از جمله بشار اسد رییس جمهوری سوریه، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند حل و فصل سیاسی بحران سوریه و تداوم کارکمیته قانون اساسی آن کشور تاکید و بر ادامه حمایت تهران از ماموریت فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد.

وی  افزود: ایران همانطور که در گذشته از ماموریت فرستاده ویژه دبیرکل در امور سوریه حمایت کرده است، همچنان به این روند ادامه خواهد داد.

پدرسون نیز ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران  از وی،   در انجام ماموریتش، بر ضرورت اعتمادسازی میان طرف های سوری و کنشگران بین المللی و همچنین بر لزوم اتخاذ رویکردی جامع برای حل و فصل بحران سوریه، تاکید کرد.

 هیات های روسیه، ایران و ترکیه، معارضان سوری و دولت سوریه برای شرکت در این مذاکرات درشهر بندری سوچی در ساحل دریای سیاه حضور دارند.

بررسی آخرین تحولات سوریه در عرصه های مختلف محور اصلی گفت وگوهای نمایندگان کشورهای ایران، روسیه و ترکیه طی دو روز نشست خواهد بود.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.