اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی

به گزارش هوشمند نیوز، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد. دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر سکینه پاد دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و جمعی از

کد خبر : 395185
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۴
اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل برای سومین سال متوالی



به گزارش هوشمند نیوز، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر سکینه پاد دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و جمعی از مدیران، اساتید پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، پیام خانم «آنه گرت آبارزوا» رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی که حاوی تأکید انجمن بین‌المللی روابط عمومی بر اجرایی کردن «کد اخلاقی و دستورالعمل ارتباطات تغییرات آب و هوایی» بود، قرائت شد.

در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی(IPRA)،  براساس ارزیابی‌های بین‌المللی به ایرانسل تعلق گرفت.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این نشان و تقدیرنامه، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.

سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای، توسط مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.

در این جشنواره، به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب‌و‌کار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیت‌زدایی ارتباطی در سطح کشور به‌خصوص در مناطق محروم، طی سال‌های اخیر، با انجام فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب‌دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته‌های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه‌اندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزه سرمایه‌گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات‌رسانی کند.

ایرانسل همچنین در دو سال گذشته، برای نخستین بار در صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب‌وکار» خود را به صورت متوالی منتشر کرده است. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط‌زیستی کسب‌وکار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطیِ کسب‌وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه شاخص‌های عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب‌وکار مسئولانه» به شمار می‌رود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.