اعضای انجمن SHIB و نکات ساعت شمارش معکوس راه اندازی Shibarium قریب الوقوع است – بیت کوین نیوز

[ad_1] با توجه به تعداد بی‌شماری از پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پروژه رمزنگاری میم Shiba Inu در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شیباریوم مورد انتظار است، پروژه لایه دو (L2) که قرار بود امسال در سه ماهه سوم راه‌اندازی شود. طرفداران شیبا اینو معتقدند که راه اندازی شیباریوم قریب الوقوع است زیرا تعدادی از اعضای انجمن تصاویر

کد خبر : 295397
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
اعضای انجمن SHIB و نکات ساعت شمارش معکوس راه اندازی Shibarium قریب الوقوع است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

با توجه به تعداد بی‌شماری از پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پروژه رمزنگاری میم Shiba Inu در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شیباریوم مورد انتظار است، پروژه لایه دو (L2) که قرار بود امسال در سه ماهه سوم راه‌اندازی شود. طرفداران شیبا اینو معتقدند که راه اندازی شیباریوم قریب الوقوع است زیرا تعدادی از اعضای انجمن تصاویر متحرکی از ساعت های شمارش معکوس را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

Project Token Meme Shiba Inu به راه‌اندازی برنامه مقیاس‌بندی L2 Shibarium اشاره می‌کند

در 19 دسامبر 2022، نماد میم شیبا اینو (SHIB) تقریباً 2.3 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت. تعداد زیادی شایعات که می گویند پروژه لایه دو (L2) Shibarium در راه است. Bitcoin.com News در مورد پروژه L2 Shibarium در 24 ژوئن 2022 گزارش داد، زیرا طبق گزارش ها قرار بود تا سه ماهه سوم راه اندازی شود.

در آن زمان، گفته می‌شد که توسعه‌دهندگان پروژه مقیاس‌بندی L2 با محوریت SHIB، Shibarium را در یک محیط خصوصی در مرحله شبکه آزمایشی آلفا راه‌اندازی کردند. توسعه دهندگان خاطرنشان کردند که سخت ترین بخش توسعه نرم افزار، برنامه کیف پول بود، اما علاوه بر آن، نتایج موفقیت آمیز بود.

سپس در 15 دسامبر، عضو تیم Shiba Inu و مدیر Discord به نام “Shibakraken” توییت کرد تصویری از یک ساعت متحرک یکی دیگر از اعضای جامعه، “Shib Trophias” نیز توییت کرد یک تصویر متحرک متفاوت از شمارش معکوس ساعت در همان روز. گمان می رود که این طعنه ها اشاره ای به راه اندازی پروژه L2 Shibarium دارند.

یکی از طرفداران SHIB “نمی توانم منتظر بمانم وقتی ساعت از حرکت باز می ماند چه اتفاقی بیفتد.” نوشت در پاسخ به توییت شیب تروفیاس.

این گمانه زنی باعث شده است تا حساب های کاربری در رسانه های اجتماعی در مورد احتمال راه اندازی شیباریوم به زودی بحث شود. یکی از طرفداران SHIB به نام “با کلاس” گفت: “روز بزرگ برای SHIB فردا است – بسیاری گمانه زنی می کنند که Shibarium ممکن است در راه باشد. این عظیم خواهد بود. ما منتظر بودیم [what] انگار همیشه.» در 17 دسامبر، Shib Trophias انجمن را با یک توییت و اظهار داشت:

اولین کار این است که وب سایت اصلی خود را به روز کنیم. بسیار مورد نیاز بود و این اولین قدم ما است که به سمت راه اندازی بتا Shibarium حرکت می کنیم. کل وب سایت به یکباره راه اندازی نمی شود. عرضه‌های مرحله‌ای اتفاق می‌افتد و ما سعی می‌کنیم آن را تا حد امکان روان کنیم. امیدواریم خوشتان بیاید.

با توجه به ساعت شمارش معکوس میزبانی شده در shibatoken.com، کمی بیش از سه ساعت به شمارش معکوس باقی مانده است. شمارش معکوس بود به اشتراک گذاشته شده است در 17 دسامبر، توسط حساب تأیید شده SHIB (@shibtoken).

برچسب ها در این داستان

بتا، راه اندازی بتا، درجه یک، ساعت شمارش معکوس، مقیاس گذاری اتریوم، L2، L2 SHIB، لایه دو، لایه دو SHIB، ریوشی، مقیاس، شیب، پرتاب SHIB، شیب تروفیا، نهنگ های SHIB، شیبا اینو، شیباکراکن، شیباریوم، پرتاب شیباریوم، راه اندازی بتا Shibarium، Shytoshi Kusama، Unification Foundation

نظر شما در مورد پروژه Shiba Inu که به احتمال راه اندازی Shibarium اشاره دارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.