اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در فوریه کاهش می یابد
واشنگتن (رویترز) – یک نظرسنجی در روز سه شنبه نشان داد که اعتماد مصرف کنندگان ایالات متحده در ماه فوریه مجدداً کاهش یافت، با تمرکز کاهش در میان خانوارهایی که درآمد سالانه 35000 دلار یا بیشتر داشتند، اگرچه آمریکایی ها نسبت به بازار کار خوشبین تر شدند. هیئت کنفرانس اعلام کرد که شاخص اعتماد مصرف
واشنگتن (رویترز) – یک نظرسنجی در روز سه شنبه نشان داد که اعتماد مصرف کنندگان ایالات متحده در ماه فوریه مجدداً کاهش یافت، با تمرکز کاهش در میان خانوارهایی که درآمد سالانه 35000 دلار یا بیشتر داشتند، اگرچه آمریکایی ها نسبت به بازار کار خوشبین تر شدند.
هیئت کنفرانس اعلام کرد که شاخص اعتماد مصرف کننده آن در این ماه از 106.0 در ژانویه به 102.9 کاهش یافته است. اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز این شاخص را 108.5 پیش بینی کرده بودند. این نظرسنجی تاکید بیشتری بر بازار کار دارد که همچنان محدود است.
آتامان اوزییلدیریم، مدیر ارشد اقتصاد در هیئت کنفرانس گفت: «کاهش نشان دهنده کاهش قابل توجه اعتماد برای خانوارهای 35 تا 54 ساله و برای خانوارهایی است که 35000 دلار یا بیشتر درآمد دارند.
سهم مصرفکنندگانی که مشاغل را «فراوان» میبینند به سطحی که در بهار سال گذشته مشاهده شد افزایش یافت. انتظارات تورمی 12 ماهه مصرف کنندگان از 6.7 درصد در ماه گذشته به 6.3 درصد کاهش یافت.
(گزارش توسط لوسیا موتیکانی؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰