اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 17 دسامبر 2021

[ad_1] سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 17 دسامبر 2021 17 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر

کد خبر : 143920
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۵۹
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 17 دسامبر 2021

[ad_1]

سخن، گفتار

17 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

به‌روزرسانی مدل‌سازی هفته گذشته، ما را در مورد احتمال تجدید حیات قوی در هفته‌های آینده هشدار داد. این مدل به سطح فعلی انتقال با تسلط مداوم نوع دلتا در کانادا و همچنین با گسترش و جایگزینی بالقوه با نوع Omicron نگاه کرد. در هفته‌های آینده، پیش‌بینی طولانی‌تر نشان می‌دهد که اگر Omicron جایگزین دلتا شود، همانطور که در جاهای دیگر دیده‌ایم، می‌توانیم یک تجدید حیات بسیار قوی‌تر و سریع‌تر از آنچه قبلا دیده‌ایم داشته باشیم. این می‌تواند بر حوزه‌های قضایی در سراسر کانادا تأثیر بگذارد که ظرفیت مراقبت‌های بهداشتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

از هفته گذشته، تعداد Omicron به سرعت در سراسر جهان افزایش یافته است. روز سه شنبه، سازمان بهداشت جهانی خاطرنشان کرد که Omicron در 77 کشور در سراسر جهان گزارش شده است، اما احتمالاً در حال حاضر در بیشتر کشورها وجود دارد، حتی اگر هنوز شناسایی نشده باشد. در کانادا، نزدیک به 350 مورد تایید شده در 11 استان و منطقه گزارش شده است. تعداد فزاینده ای از این موارد به سفر مرتبط نیست، و نشان می دهد که انتقال اجتماعی در چندین منطقه از کشور ایجاد شده است، با شیوع در چندین موقعیت. موارد Omicron در افراد واکسینه شده و واکسینه نشده و همچنین در افراد قبلاً آلوده گزارش شده است. با این حال، مهم است که تأکید کنیم که واکسینه شدن کامل و سپس دریافت یک تقویت کننده، چه فایزر یا مدرنا، سطح معقولی از محافظت در برابر عفونت و احتمالاً محافظت قوی در برابر بیماری های شدید را فراهم می کند.

با این حال، برای مقابله با آنچه که به سرعت در حال گسترش است، همچنین واضح است که ما باید حفاظت از واکسن ها را با بهترین تلاش ها در لایه بندی اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات احتیاطی فردی ترکیب کنیم. در حالی که ما هنوز در حال مطالعه مشخصات شدت این نوع هستیم، اگر Omicron جایگزین دلتا شود، انتظار می‌رود که تعداد زیادی از موارد می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی سیستم سلامت را تحت الشعاع قرار دهد.

در حال حاضر افزایش سریع پرونده های Omicron احتمالاً در حال حاضر به رشد سریعی که در چندین حوزه قضایی شاهد آن هستیم کمک می کند. طی هفت روز گذشته، روزانه به طور متوسط ​​بیش از 5000 مورد جدید در سراسر کانادا گزارش شده است که 45 درصد بیشتر از دوره 7 روزه قبلی است. روندهای شدید بیماری در استان هایی که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند شروع به افزایش کرده است، که ممکن است بیشتر با افزایش سطح فعالیت گونه دلتا در هفته های قبل مرتبط باشد. در طول هفته گذشته، به طور متوسط ​​روزانه 1450 نفر مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های ما تحت درمان قرار می‌گیرند که بیش از 450 نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند و روزانه 19 نفر فوت می‌کنند.

این آخرین روندها در فعالیت بیماری، فوریت کاهش سرعت انتشار را افزایش می دهد تا تا آنجا که می توانیم از شتاب جلوگیری کنیم. ما باید به انجام کارهایی که می دانیم موثر بوده است، ادامه دهیم، اما باید آن را با سرعت، هوشیاری و پشتکار بیشتر انجام دهیم و تمام پیشرفت هایی را که در دو سال گذشته به دست آورده ایم، در بر گیرد. این بدان معناست که همه افرادی که اکنون واجد شرایط هستند باید در اسرع وقت به طور کامل واکسینه شوند تا در برابر پیامدهای شدید محافظت شوند. این به بیش از 7 میلیون کانادایی واجد شرایط می رسد که به دوز اول یا دوم سری اولیه خود نیاز دارند. علاوه بر این، ما به همه افرادی که واجد شرایط دریافت دوز تقویت کننده هستند، نیاز داریم تا به بازگرداندن محافظتی که ممکن است پس از دوز دوم کاهش یافته باشد، کمک کنند. کمیته ملی مشاوره ایمن سازی (NACI) همچنان توصیه می کند که با شروع برنامه ها، دوزهای تقویت کننده باید برای جمعیت های اولویت بندی شده قبلی اولویت بندی شوند. NACI همچنین بر اهمیت دوزهای تقویت کننده برای همه کارکنان مراقبت های بهداشتی و برای کسانی که در معرض بالاترین خطر بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند، از جمله افراد مسن و افراد با شرایط پزشکی پرخطر، تأکید می کند.

همانطور که بارها و بارها گفته‌ایم، پاسخ ما به کووید-19 نیازمند رویکرد واکسن‌ها به علاوه است. هیچ واکسنی کامل نیست و امکان کاهش محافظت در برابر Omicron بیشتر بر نیاز به چندین لایه محافظت تأکید می کند. این لایه‌ها به لطف درک بیشتر از تنظیمات و فعالیت‌هایی که می‌توانند منجر به رویدادهای گسترده در حال گسترش شوند و دانش بهبود یافته در مورد نحوه ماندگاری ویروس در ذرات معلق در هوا بهتر از همیشه هستند. بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که بهترین لایه های حفاظتی خود را به کار بگیریم. این شامل پیروی از راهنمایی های به روز در مورد تهویه داخل ساختمان و توصیه هایی در مورد استفاده صحیح، ساخت و تناسب ماسک صورت است.

از آنجایی که مقامات بهداشتی در سرتاسر کانادا توصیه‌هایی را برای محافظت از سیستم مراقبت‌های بهداشتی شکننده و تحت فشار ما تقویت می‌کنند – و از آنجایی که نیروی کار مراقبت‌های بهداشتی عمیقا خسته با یک بحران احتمالی در هفته‌های آینده مواجه می‌شوند – من از کانادایی‌ها در سراسر کشور می‌خواهم که لطفاً با دقت مراقب باشند. برنامه های تعطیلات خود را در نظر بگیرید و تنظیم کنید تا خطرات را به حداقل برسانید و لایه ها و کیفیت محافظت ها را برای خود و شما به حداکثر برسانید. همچنین، با توجه به خطرات و عدم قطعیت های قابل توجه مربوط به گسترش سریع نوع Omicron در سراسر جهان، به کانادایی ها توصیه می شود در این زمان از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا خودداری کنند. اگر باید سفر کنید، از شرایط فعلی و به سرعت در حال تغییر برای بازدید از کشورهای دیگر و بازگشت به کانادا آگاه باشید.

من می دانم که همه ما خسته هستیم، اما همانطور که همه طوفان ها از باد و باران تمام می شوند، این طوفان نیز – در حال حاضر، همه ما باید به محافظت های خود محکم بچسبیم – برای خود و یکدیگر … مدتی دیگر .

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.