اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 11 فوریه 2022

سخن، گفتار اظهارات رئیس بهداشت عمومی در مورد COVID-19، 11 فوریه 2022 11 فوریه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در

کد خبر : 169032
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
اظهارات رئیس بهداشت عمومی در 11 فوریه 2022


سخن، گفتار

11 فوریه 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و ردیابی جنبه های بهزیستی روانی آنها ارائه می دهد.

شاخص‌های شیوع بیماری کووید-19، از جمله مثبت بودن تست آزمایشگاهی، Rt (یا تعداد تولید مثل موثر)، روند نظارت بر فاضلاب، و موارد گزارش شده روزانه، همگی نشان می‌دهند که کانادا از اوج موج Omicron گذشته است. اگرچه آخرین میانگین ملی 7 روزه بالای 11000 مورد جدید گزارش شده در روز باقی مانده است، کاهش هفتگی توسط همه حوزه های قضایی در سراسر کانادا گزارش شده است.

روند بیماری های شدید همچنان در برخی مناطق کشور بالاست یا همچنان در حال افزایش است. با این حال، با کاهش هفتگی در اکثر حوزه های قضایی، ما شروع به دیدن نشانه های امیدوارکننده کرده ایم. در مقایسه با به‌روزرسانی هفته گذشته، اکنون به طور متوسط ​​روزانه ۱۴۰۰ نفر کمتر مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها درمان می‌شوند. با این حال، این هنوز میانگین 7 روزه بیش از 8700 نفر در روز است، از جمله بیش از 1000 مورد در مراقبت های ویژه – و روزانه 130 مرگ گزارش می شود.

در حالی که ما به اقداماتی برای کاهش تأثیر مداوم COVID-19 بر سیستم بهداشتی ادامه می دهیم، مقامات بهداشتی در سراسر کانادا به دنبال مدیریت پایدار طولانی مدت ویروس SARS-CoV-2 هستند. این شامل برنامه‌های انتقالی برای آینده نزدیک است زیرا شاخص‌های اپیدمیولوژیک فعالیت بیماری COVID-19 همچنان در حال بهبود هستند. این به حوزه های قضایی اجازه می دهد تا شروع به کاهش محدودیت ها کنند. همچنین شامل برنامه‌ریزی برای ماه‌های آینده و پس از آن است، زمانی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ویروس همچنان با ما باشد، از جمله ظهور انواع جدید با ویژگی‌های انتقال نامشخص و شدت.

با این حال، آنچه تغییر نخواهد کرد، مزیتی است که با حفظ وضعیت آمادگی به دست می آید. این شامل نظارت برای شناسایی سیگنال‌های نگرانی است که می‌تواند پاسخ بهداشت عمومی اولیه و مناسب را در سطح جمعیت فعال کند. در عین حال، ارائه رهنمودها و ابزارهایی برای حمایت از تصمیم‌گیری مبتنی بر ریسک می‌تواند به افراد، خانواده‌ها و جوامع برای کاهش خطرات خود از طریق اقدامات حفاظتی شخصی ادامه دهد.

با حرکت به سمت بلندمدت، می‌توانیم بر پایه‌های قوی حفاظتی که از طریق توسعه مبتنی بر علم و استفاده از طیف وسیعی از مداخلات به دست آمده است، تکیه کنیم. این ابزارها، از جمله آزمایش، اقدامات بهداشت عمومی، واکسن‌ها، مدیریت بالینی و درمان‌ها، تا به امروز برای به حداقل رساندن تأثیر کلی و شدت همه‌گیری COVID-19 کار کرده‌اند. و اگرچه احیای مجدد هنوز امکان پذیر است، به ویژه با سهولت اقدامات بهداشت عمومی، افزایش در دسترس بودن و کاربرد سریع این ابزارها می تواند به کاهش تأثیر بر بیمارستان ها کمک کند. علاوه بر این، آنها می توانند به محافظت از آسیب پذیرترین جمعیت ما کمک کنند و نیاز به اقدامات محدود کننده گسترده در آینده را به حداقل برسانند.

این یک مبارزه طولانی و دشوار بوده است و اگرچه ممکن است این آینده بلندمدتی نباشد که ما آرزویش را داشتیم، اما چیزهای زیادی برای قدردانی وجود دارد. یادآوری اینکه چگونه در سراسر کشور با هم کار کرده‌ایم، یاد گرفته‌ایم که از خود و یکدیگر در مواجهه با عدم اطمینان محافظت کنیم، و با شرایط متغیر سازگار شده‌ایم، گواهی بر انعطاف‌پذیری ماست. مهمتر از آن، این دیدگاهی است که ما نیاز داریم تا مطمئن باشیم که با ادامه نوآوری و خلاقیت، می‌توانیم با موفقیت با چالش‌های پیش رو سازگار شویم و بر آن غلبه کنیم.

در حال حاضر، در طول این مرحله انتقال، کاهش فشار بر روی بیمارستان‌های ما با بستن شکاف‌های پوشش واکسن و حفظ شیوه‌های اصلی حفاظت شخصی بسیار مهم است. به طور خاص، میلیون‌ها کانادایی واجد شرایط می‌توانند با به‌روز شدن واکسیناسیون، خطر ابتلا به بیماری شدید COVID-19 را در بیمارستان کاهش دهند.

شواهد نشان می‌دهد که دو دوز واکسن کووید-۱۹ محافظت نسبتاً خوبی در برابر بیماری‌های شدید ارائه می‌کند و دریافت دوز تقویت‌کننده mRNA در صورت واجد شرایط بودن، محافظت برتری را ارائه می‌دهد، افراد بیشتری را از بیمارستان دور نگه می‌دارد و از مرگ‌های بیشتر جلوگیری می‌کند.

با این حال، از آنجایی که هیچ واکسنی صد در صد مؤثر نیست و ایمنی ممکن است به مرور زمان کاهش یابد، حفظ اقدامات حفاظتی فردی – مانند پوشیدن ماسک با کیفیت خوب، مناسب، اجتناب از ازدحام و بهبود تهویه در فضاهای داخلی همچنان از اقدامات مهم کاهش خطر است. در حال حاضر و به جلو.

برای دسترسی به اطلاعات و منابع COVID-19، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و راه‌های کاهش خطر ابتلا به عفونت و انتشار ویروس به دیگران، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.