اطلاعیه Sepolia Shapella | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] برداشت ها در راه است! ارتقاء شبکه Shapella در شبکه Sepolia در دوره فعال می شود 56832، برای ساعت 4:04:48 صبح UTC در 28 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است. استکرها و اپراتورهای گره باید این پست را نیز بخوانند سوالات متداول برداشت این شبکه آزمایشی ژجیانگ می توان از آن برای آزمایش عملکرد

کد خبر : 323267
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
اطلاعیه Sepolia Shapella |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

  • برداشت ها در راه است! ارتقاء شبکه Shapella در شبکه Sepolia در دوره فعال می شود 56832، برای ساعت 4:04:48 صبح UTC در 28 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است.
  • استکرها و اپراتورهای گره باید این پست را نیز بخوانند سوالات متداول برداشت
  • این شبکه آزمایشی ژجیانگ می توان از آن برای آزمایش عملکرد Shapella قبل از ارتقاء Sepolia استفاده کرد


پس از ماه‌ها آزمایش و راه‌اندازی زودگذر devnet، ارتقای شبکه شانگهای/کاپلا (معروف به Shapella) اکنون برای استقرار در Sepolia برنامه‌ریزی شده است.

این ارتقا به دنبال دارد ادغام و اعتبار دهندگان را قادر می سازد تا سهام خود را از زنجیره Beacon به لایه اجرا برگردانند. همچنین عملکرد جدیدی را به لایه اجرا و اجماع معرفی می کند.

مشخصات ارتقا

ارتقاء Shapella تغییرات لایه اجرا (شانگهای)، لایه توافق (Capella) و Engine API را ترکیب می کند.

شانگهای

تغییرات لایه اجرا موجود در شانگهای موجود است اینجا. برای مرجع، آنها عبارتند از:


توجه داشته باشید که EIP-6049 فقط منسوخ شده است هشدار. تیم های مشتری انتظار دارند خود تخریبی معناشناسی در ارتقای شبکه های آینده تغییر می کند، اما رفتار کد عملیاتی در شانگهای بدون تغییر باقی می ماند.

علاوه بر این، اکنون می توان تغییرات را در قسمت مشاهده کرد مشخصات لایه اجرایی اتریوم (EELS)، که یک پیاده سازی مرجع جدید پایتون برای لایه اجرا است.

کاپلا

تغییرات لایه اجماع برای ارتقاء Capella در قسمت مشخص شده است کاپلا فهرست راهنما از مشخصات v1.3.0-rc.3. در سطح بالا، ارتقاء معرفی می کند:

  • برداشت کامل و جزئی برای اعتبار سنجی ها
  • BLSToExecutionChange پیام هایی که به اعتبارسنجی ها اجازه استفاده از a را می دهد BLS_WITHDRAWAL_PREFIX برای به روز رسانی آن به یک ETH1_ADDRESS_WITHDRAWAL_PREFIX، پیش نیاز برداشت
  • انباشته های تاریخی را مستقل و بلوک کنید، که جایگزین ریشه های تاریخی منفرد اصلی می شوند

استکرها تشویق می شوند که این را بخوانند سوالات متداول برداشت برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه آماده سازی آنها برای Capella.

انتشارات مشتری

نسخه‌های مشتری زیر از Shanghai & Capella در شبکه اصلی اتریوم پشتیبانی می‌کنند. توجه داشته باشید که این نسخه ها هستند فقط برای ارتقای Sepolia اطلاعیه بعدی برای نسخه های Goerli و mainnet منتشر خواهد شد.

هنگام انتخاب مشتری برای اجرا، اعتبار سنجی باید به ویژه به خطرات اجرای اکثر مشتری در هر دو EL و CL توجه داشته باشد. توضیحی از این خطرات و پیامدهای آنها را می توان یافت اینجا. تخمینی از توزیع فعلی مشتری EL و CL و راهنماهای تغییر از یک مشتری به مشتری دیگر را می توان یافت اینجا.

انتشار لایه اجماع Sepolia


Execution Layer Sepolia Releases


سوالات متداول

به عنوان یک کاربر اتریوم یا دارنده اتر، آیا کاری وجود دارد که باید انجام دهم؟

خلاصه نه

اگر از صرافی، کیف پول دیجیتال یا کیف پول سخت افزاری استفاده می کنید، نیازی به انجام کاری ندارید، مگر اینکه از سوی ارائه دهنده صرافی یا کیف پول خود به شما اطلاع داده شود که اقدامات بیشتری را انجام دهید.

اگر گره اتریوم خود را اجرا می کنید، به بخش “به عنوان یک اپراتور گره بدون سهام، چه کاری باید انجام دهم؟” بخش زیر

به عنوان یک اپراتور گره بدون سهام، چه کاری باید انجام دهم؟

برای سازگاری با ارتقاء Shapella در شبکه تست Sepolia، گره خود را به نسخه مشتری اتریوم خود که در جدول بالا فهرست شده است، به روز کنید.

به عنوان یک سهامدار، چه کاری باید انجام دهم؟

برای سازگاری با ارتقاء Shapella در شبکه تست Sepolia، گره خود را به نسخه مشتری اتریوم خود که در جدول بالا فهرست شده است، به روز کنید.

خواندن آن را توصیه می کنیم سوالات متداول برداشت. علاوه بر این، شما می توانید چیزها را در حالت زودگذر آزمایش کنید شبکه آزمایشی ژجیانگ قبل از فعال شدن ارتقا در Sepolia.

اگر من یک استکر یا اپراتور گره باشم و در ارتقاء شرکت نکنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر از یک کلاینت اتریوم استفاده می‌کنید که به آخرین نسخه به‌روزرسانی نشده است (ذکر شده در بالا)، مشتری شما پس از انجام ارتقا، با بلاک چین پیش فورک همگام‌سازی می‌شود.

شما در یک زنجیره ناسازگار با پیروی از قوانین قدیمی گیر خواهید کرد و نمی توانید اتر را ارسال کنید یا در شبکه post-Shapella Sepolia فعالیت کنید.

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه یا ابزار، چه کاری باید انجام دهم؟

Shapella تغییرات قطعی را برای قراردادهای هوشمند معرفی نمی کند. توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و ابزارها باید تغییرات ارتقاء را بررسی کنند تا از انجام هرگونه اصلاحی اطمینان حاصل کنند، یا نحوه استفاده از عملکرد جدید معرفی‌شده را درک کنند.

چرا “شاپلا”؟

ارتقاء لایه اجرا از نام شهر Devcon و آنهایی که به لایه اجماع می‌آیند از نام ستاره‌ها پیروی می‌کنند. “شاپلا” ترکیبی از شانگهای، محل Devcon 2، و Capella، درخشان ترین ستاره در شمال صورت فلکی Auriga است.


تصویر جلد توسط یران دینگ

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.