اطلاعیه Altair Mainnet | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] ارتقاء زنجیره بیکن Altair آماده فعال شدن در شبکه اصلی اتریوم است. ارتقا در دوره به صورت زنده اجرا می شود 74240 (27 اکتبر 2021، 10:56:23 صبح UTC). نسخه های مشتری به منظور سازگاری با ارتقاء Altair، اپراتورهای گره چراغ دریایی باید نسخه مشتری را که اجرا می کنند به روز کنید. اگر یک

کد خبر : 248924
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
اطلاعیه Altair Mainnet |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

ارتقاء زنجیره بیکن Altair آماده فعال شدن در شبکه اصلی اتریوم است. ارتقا در دوره به صورت زنده اجرا می شود 74240 (27 اکتبر 2021، 10:56:23 صبح UTC).

نسخه های مشتری

به منظور سازگاری با ارتقاء Altair، اپراتورهای گره چراغ دریایی باید نسخه مشتری را که اجرا می کنند به روز کنید. اگر یک اعتبار سنجی اجرا می کنید، شما باید ارتقا دهید تا به دنبال کردن زنجیره چراغ اصلی شبکه ادامه دهید. در صورت عدم رعایت این موارد جریمه های مربوط به تعطیلات به همراه خواهد داشت.

نسخه های لیست شده در زیر از ارتقاء شبکه اصلی Altair پشتیبانی می کنند.

ویرایش: جدول زیر برای اشاره به آخرین نسخه های کلاینت Altair قبل از ارتقاء شبکه اصلی ویرایش شده است. اینها حاوی وصله های امنیتی و بهینه سازی هستند، بنابراین توصیه می کنیم همه کاربران به آخرین نسخه ارتقا می یابند.


* نسخه های مشتری که با ستاره ارجاع داده شده اند از زمان اعلام اولیه تغییر کرده اند.

ارتقاء برای اعتبار سنجی

اگر چه این ارتقاء به طور گسترده آزمایش شده است، اگر شما یک اعتبارسنجی در Mainnet هستید، توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده، در طول زمان ارتقا آنلاین باشید.

پاداش باگ باونتی

به منظور جلب توجه بیشتر به ارتقاء Altair، تمامی امتیازات مربوط به آسیب پذیری های مربوط به ارتقاء Altair از هم اکنون تا چهار هفته پس از راه اندازی (27 نوامبر) دو برابر شده است. باگ‌های مهم Altair هم در مشتریان و هم در مشخصات اکنون تا 100 هزار دلار ارزش دارند.

را ببینید برنامه جایزه باگ برای جزئیات بیشتر

سوالات متداول

به عنوان یک کاربر اتریوم یا دارنده اتر، آیا کاری وجود دارد که باید انجام دهم؟

این ارتقا صرفاً برای مکانیسم اجماع زنجیره‌ای است و انجام می‌دهد نه بر حساب های کاربر نهایی، قراردادها و وضعیت ایمن شده توسط زنجیره اثبات کار تأثیر می گذارد.

اگر گره beacon خود را اجرا می کنید، باید گره خود را ارتقا دهید. بخش «به عنوان یک اپراتور گره چراغ غیر اعتبارسنجی، چه کاری باید انجام دهم؟» را در زیر ببینید.

به عنوان یک اپراتور گره بیکن غیر اعتبار سنجی، چه کاری باید انجام دهم؟

آخرین نسخه مشتری گره beacon خود را همانطور که در جدول بالا ذکر شده است دانلود کنید.

به عنوان یک اعتبارسنجی، چه کاری باید انجام دهم؟

آخرین نسخه نرم افزاری را که اجرا می کنید، همانطور که در جدول بالا ذکر شده است، دانلود کنید. هر دستورالعمل موجود در نسخه را دنبال کنید و گره خود را با روش استاندارد راه اندازی مجدد خود راه اندازی مجدد کنید.

توجه داشته باشید، نرم افزار node که از مشتریان اعتبارسنجی مستقل پشتیبانی می کند، به ارتقا و راه اندازی مجدد این مؤلفه نیز نیاز دارد. لطفاً هشدارها و دستورالعمل های موجود در نسخه های رسمی را بخوانید.

اگر من یک اپراتور اعتبار یا گره باشم و در ارتقاء شرکت نکنم چه اتفاقی می افتد؟

اگر از یک کلاینت گره بیکن استفاده می‌کنید که به آخرین نسخه به‌روزرسانی نشده است (ذکر شده در بالا)، مشتری شما پس از انجام ارتقا، با زنجیره بیکن پیش فورک همگام‌سازی می‌شود. شما در یک زنجیره ناسازگار با پیروی از قوانین قدیمی گیر خواهید کرد.

اگر اعتبار سنجی را اجرا کنید، اعتباردهنده نمی تواند در اجماع ارتقا یافته شرکت کند و به فعالیت در شبکه زنجیره بیکن پس از ارتقا ادامه می دهد. این منجر به جریمه‌هایی با توجه به زنجیره اصلی Mainnet ارتقا یافته خواهد شد.

در طول ارتقاء شبکه زنجیره ای بیکن چه اتفاقی می افتد؟

پس از اینکه جامعه اتریوم در مورد اینکه کدام تغییرات باید در ارتقاء گنجانده شود به توافق رسیدند، تغییرات پروتکل در کلاینت های مختلف نوشته می شود. تغییرات پروتکل زنجیره بیکن در یک شماره دوره خاص فعال می شود. هر گره ای که به مجموعه قوانین جدید ارتقاء نیافته باشد، در زنجیره قدیمی که قوانین قبلی ممکن است همچنان وجود داشته باشند، رها می شوند.

چرا “Altair”؟

بعد از بحث جامعه و رای گیری ایموجی، تیم های مشتری تصمیم گرفتند از نام های ستاره برای هر ارتقا استفاده کنند که در آن ترتیب نام های ارتقا به ترتیب حروف الفبا باشد.

Altair با یک “A” شروع می شود، دوازدهمین ستاره درخشان در آسمان شب است، به سرعت با سرعت استوایی 286 کیلومتر بر ثانیه می چرخد ​​و محل است. سیاره ممنوعه. ستاره خیلی باحالی اگر از ما بپرسید.

متشکرم!

فریاد بزرگی برای همه محققین، مهندسان و اعضای جامعه که در این اولین ارتقاء شبکه زنجیره ای بیکن کار فوق العاده ای انجام داده اند.

اکنون، به سمت ادغام 🚀

سلب مسئولیت

این یک فضای بسیار فنی نوظهور و در حال تکامل است. اگر تصمیم به پیاده‌سازی توصیه‌های این پست دارید و به شرکت ادامه می‌دهید، باید مطمئن شوید که متوجه شده‌اید که چگونه بر شما تأثیر می‌گذارد. باید بدانید که خطراتی وجود دارد، از جمله خطراتی مانند اشکالات غیرمنتظره، اما نه محدود به آن. با انتخاب اجرای این توصیه ها، شما به تنهایی خطرات عواقب آن را بر عهده می گیرید. این پست و توصیه‌ها به هیچ وجه فروش نیست و هیچ گونه ضمانت‌نامه‌ای از جمله و نه محدود به هر چیزی که به شبکه اتریوم یا مشتریان اتریوم اشاره شده در اینجا محدود می‌شود، ایجاد نمی‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.