اصلاحات قوانین مربوطه در سال 2022 نهایی می شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] وزارت خزانه داری آفریقای جنوبی می گوید انتظار دارد اصلاحات قوانین مالی این کشور – که باعث می شود ارائه دهندگان خدمات دارایی های کریپتو به عنوان مؤسسات پاسخگو در نظر گرفته شوند – در سال 2022 نهایی شود. همسویی قوانین محلی با استانداردهای FATF وزارت خزانه داری آفریقای جنوبی گفته است که انتظار

کد خبر : 171457
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
اصلاحات قوانین مربوطه در سال 2022 نهایی می شود – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزارت خزانه داری آفریقای جنوبی می گوید انتظار دارد اصلاحات قوانین مالی این کشور – که باعث می شود ارائه دهندگان خدمات دارایی های کریپتو به عنوان مؤسسات پاسخگو در نظر گرفته شوند – در سال 2022 نهایی شود.

همسویی قوانین محلی با استانداردهای FATF

وزارت خزانه داری آفریقای جنوبی گفته است که انتظار دارد این پیشنهادها شامل ارائه دهندگان خدمات دارایی های کریپتو به عنوان نهادهای پاسخگو در قانون مرکز اطلاعات مالی (FIC) در سال جاری نهایی شود.

این اقدام برای تنظیم مقررات ارائه‌دهندگان خدمات رمزنگاری در حالی صورت می‌گیرد که آفریقای جنوبی در تلاش است تا «نقاط ضعف قابل توجهی در سیستم‌های مبارزه با پولشویی و مقابله با تأمین مالی تروریسم کشور» را که توسط گروه ویژه اقدام مالی (FATF) شناسایی شده است، برطرف کند.

در آخرین سند بازنگری بودجه خود، وزارت خزانه داری آفریقای جنوبی توضیح می دهد که اصلاحات پیشنهادی، که از ژوئن 2022 برای ورود عمومی باز شده است، باعث می شود قانون FIC با استانداردهای تعیین شده توسط FATF هماهنگ شود.

وزارت خزانه داری در سند بررسی بودجه خود گفت: “این تغییر نگرانی ها در مورد پول شویی و تامین مالی خطر ترور از طریق دارایی های رمزنگاری شده را برطرف می کند و این قانون را با استانداردهای تعیین شده توسط FATF برای دارایی های مجازی و ارائه دهندگان خدمات مرتبط هماهنگ می کند.”

آخرین اظهارات وزارت خزانه داری در مورد دارایی های رمزنگاری شده چند ماه پس از انتشار مقاله ای از سوی کارگروه بین دولتی فین تک (IFWG) منتشر شد که خواستار تنظیم دارایی های رمزنگاری شده بود. با این حال، همانطور که در آن زمان توسط Bitcoin.com News گزارش شد، IFWG اصرار داشت که این تماس به معنای تایید ارزهای دیجیتال نیست.

دارایی های رمزنگاری شده به عنوان یک محصول مالی

در همین حال، خزانه داری همچنین در سند بررسی بودجه فاش کرد که انتظار دارد دارایی های رمزنگاری شده محصولات مالی را تحت قانون خدمات مشاوره مالی و واسطه گری (FAIS) اعلام کند. به گفته وزارت خزانه داری، این اعلامیه با هدف حمایت از مصرف کنندگان است. سند توضیح می دهد:

بر اساس این اعلامیه، هر شخصی که خدمات مشاوره یا واسطه‌ای مرتبط با دارایی‌های رمزنگاری شده ارائه می‌کند، باید تحت این قانون به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات مالی شناخته شود و باید الزامات این قانون را رعایت کند. این شامل صرافی‌ها و پلتفرم‌های دارایی‌های دیجیتال و همچنین کارگزاران و مشاوران می‌شود. انتظار می رود این کار در سال 2022 نهایی شود.

علاوه بر اصلاح قوانین فعلی، سند بررسی بیان می‌کند که کار برای تنظیم دارایی‌های رمزنگاری تحت مقررات کنترل مبادلات کشور در سال 1961 نیز در حال انجام است.

در مورد استیبل کوین‌ها، این سند می‌گوید در اواخر سال، IFWG همچنین مقاله‌ای را منتشر خواهد کرد که بر ریسک‌های ناشی از دارایی‌ها تمرکز دارد. این سند همچنین نشان می‌دهد که خزانه‌داری آفریقای جنوبی در حال بررسی راه‌هایی برای «تنظیم استخراج کریپتو با مصرف برق» است که ادعا می‌کند «برای محیط‌زیست مضر است».

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.