اسپین آف‌های Black Adam در دست ساخت قرار دارند

[ad_1] هایرم گارسیا تهیه‌کننده آمریکایی در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت Collider از ساخت اسپین آف‌های Black Adam خبر داده است. دواین جانسون (Dwayne Johnson) بیش از یک دهه تلاش کرد تا فیلم سینمایی بلک ادم را بسازد و سرانجام به خواسته خود رسیده است. این اثر Black Adam نامگذاری شده و

کد خبر : 125978
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
اسپین آف‌های Black Adam در دست ساخت قرار دارند

[ad_1]

هایرم گارسیا تهیه‌کننده آمریکایی در بخشی از مصاحبه اخیر خود با وب سایت Collider از ساخت اسپین آف‌های Black Adam خبر داده است.

دواین جانسون (Dwayne Johnson) بیش از یک دهه تلاش کرد تا فیلم سینمایی بلک ادم را بسازد و سرانجام به خواسته خود رسیده است. این اثر Black Adam نامگذاری شده و بخشی از فرنچایز DC Extended Universe به شمار می‌رود. البته بلک ادم قرار بود در فیلم سینمایی Shazam رونمایی شود اما دست‌اندرکاران بنا به دلایلی تصمیم گرفتند او را از جریان داستان حذف کرده و یک فیلم اختصاصی با محوریتش بسازند. این اثر هم اکنون فاز پس‌تولید را پشت سر می‌گذارد تا برای اکران آماده شود.

طبق اطلاعاتی که تاکنون از فیلم سینمایی Black Adam منتشر شده، اتفاقات حول محور مردی می‌چرخد که قرن‌ها قبل در شهری به نام کنداق زندگی می‌کرد؛ شهری که علی‌رغم برخورداری از جادو مردمانش شرایط مالی خوبی نداشته و در عذاب بودند. پروتاگونیست پس از بدست آوردن قدرت‌های جادویی تصمیم گرفت مقابل حاکمان ظالم ایستاده و عدالت را در قبالشان اجرا کند اما طی اتفاقاتی به اسارت در آمد. بخش‌های آغازین فیلم نحوه آزاد شدن او از بند اسارت را به تصویر می‌کشد. همان‌طور که اشاره شد، دواین جانسون نقش اصلی را بر عهده دارد. از دیگر بازیگران هم می‌توان به سارا شاهی (Sarah Shahi) اشاره کرد که در نقش یک ابرقهرمان با نام واقعی آدریانا تومز ظاهر می‌شود.

هایرم گارسیا (Hiram Garcia) یک تهیه‌کننده آمریکایی بوده و در ساخت اقتباس سینمایی بلک ادم مشارکت دارد. او اخیرا مصاحبه‌ای را با محوریت Collider انجام داد و جریان آن پیرامون موضوعات مختلفی صحبت کرد. گارسیا در بخشی از گفتگو فاش ساخت اسپین آف‌های Black Adam مراحل تولید را پشت سر گذاشته و به‌زودی خبری در این رابطه اعلام خواهد شد:

مزیت حضور در استودیوهای وارنر و دی‌سی این است که وقتی بحث جهان داستانی دی‌سی به میان می‌آید، قادر هستی قصه‌های زیادی را روایت کنی. بنابراین، ما با مدیران جهان داستانی دی‌سی پیرامون استفاده از برخی کاراکتر‌ها [روی پرده نقره‌ای] و گسترش جهان داستانی با محوریت آن کاراکترها گفتگوهایی داشته‌ایم.

وقتی بحث استفاده از کاراکترها و ارائه محتوای بیشتر به طرفداران مطرح است، همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد. روند گسترش جهان داستانی دی‌سی ادامه داشته و به‌زودی اخباری را با محوریت کاراکترها می‌شنوید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.