اسپایدرمن را فراموش کنید! بهترین نقش اندرو گارفیلد در فیلم Tick Tick…Boom است

حال این موارد به اندازه کافی گویای زندگی سخت او هستند، اما حال برای کسی که قصد دارد تا نقش او را بازی کند چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت. لارسن در طول زندگی خود نمایشنامه‌های موزیکال می‌نوشته که مهم‌ترین و موفق‌ترین آن «اجاره» بوده است. با این وجود تا زمان نهایی کردن کار این نمایشنامه‌ها

کد خبر : 132984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
اسپایدرمن را فراموش کنید! بهترین نقش اندرو گارفیلد در فیلم Tick Tick…Boom است


حال این موارد به اندازه کافی گویای زندگی سخت او هستند، اما حال برای کسی که قصد دارد تا نقش او را بازی کند چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت. لارسن در طول زندگی خود نمایشنامه‌های موزیکال می‌نوشته که مهم‌ترین و موفق‌ترین آن «اجاره» بوده است. با این وجود تا زمان نهایی کردن کار این نمایشنامه‌ها و تایید اجرا، او زندگی فوق‌العاده سختی را تجربه می‌کرده و منبع درآمد خاصی نداشته است. از همین جهت نیز نامزد او دیگر از این وضع خسته می‌شود که خود یک بُعد و مشکل روحی دیگر را برای فرد ایجاد می‌کند. همچنین جالب است بدانید که او بعد از مرگ جوایز کار خود را دریافت کرد.

لارسن فردی است که نه‌تنها با مشکلات زندگی کنار می‌آمد، بلکه باید با زمان هم رقابت می‌کرد تا قبل از به پایان رسیدن عمر کارهای خود را انجام دهد و به آنچه که می‌خواهد برسد، هرقدر هم که دیر شده باشد! این در حالی است که فیلم Tick Tick…Boom که خود نام یکی از نمایش‌نامه‌های او است، داستان زندگی این هنرمند را بهتر نشان می‌دهد و احتمالا بهترین نقش دوره بازیگری اندرو گارفیلد در آن ایفا خواهد شد. در واقع کارگردان این اثر سینمایی، لین منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) حتی پیش از آنکه بداند گارفیلد توانایی خوانندگی دارد او را برای ایفای این نقش به کار گرفته بود و حال جالب است بدانید که گارفیلد نه‌تنها می‌تواند بخواند، بلکه یاد گرفته تا پیانو بزند!

به هر حال هنر اندرو گارفیلد تنها به تار زدن به آسمان‌خراش‌های نیویورک محدود نیست، بلکه باید فرصت‌های بیشتری در اختیار او قرار داده شود تا ببینیم استعداد این بازیگر تا چه حد شکوفا می‌شود. البته حتی در فیلم‌های The Amazing Spider-Man هم مرد عنکبوتی فوق‌العاده متفاوتی از آنچه که نقش آن را توبی مگوایر (Tobey Maguire) بازی کرده بود دیدیم. اما نکته قابل توجه اینجاست که احتمالا بالاخره در فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد حضور هر سه بازیگر در نقش مرد عنکبوتی جهان‌های مختلف خواهیم بود. حتی ممکن است بعد از این فیلم، سونی برنامه‌های بیشتری را برای مرد عنکبوتی دوست‌داشتنی محله داشته باشد و شخصیت‌های مختلف آن را در فیلم‌های بیشتری قرار دهد.

فیلم سینمایی Tick Tick…Boom هم‌اکنون از شبکه استریم نتفلیکس (Netflix) قابل پخش است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.