اسلایدهای GBP در پی نگرانی از توافق تجاری Brexit توسط Investing.com

توسط سام بوغدا Investing.com – پوند استرلینگ اواخر جلسه روز جمعه پس از آن که بلومبرگ گزارش داد که اتحادیه اروپا می تواند توافق تجاری پس از برگزیت را در صورت عمیق تر شدن اختلاف نظر بریتانیا در مرز ایرلند شمالی، فسخ کند، تضعیف شد. بریتانیا از تعلیق پروتکل ایرلند شمالی، که بر تجارت بین

کد خبر : 120000
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
اسلایدهای GBP در پی نگرانی از توافق تجاری Brexit توسط Investing.com




توسط سام بوغدا

Investing.com – پوند استرلینگ اواخر جلسه روز جمعه پس از آن که بلومبرگ گزارش داد که اتحادیه اروپا می تواند توافق تجاری پس از برگزیت را در صورت عمیق تر شدن اختلاف نظر بریتانیا در مرز ایرلند شمالی، فسخ کند، تضعیف شد.

بریتانیا از تعلیق پروتکل ایرلند شمالی، که بر تجارت بین ایرلند شمالی و بقیه بریتانیا حاکم است، صحبت کرده است، نخست وزیر بوریس جانسون تهدید کرده است که ماده 16 را فعال می کند، که اجازه می دهد پروتکل در صورتی که بر زندگی روزمره تأثیر بگذارد، تعلیق شود. گزارش ها حاکی از آن است که دو طرف در تلاشی بیشتر برای حل و فصل مسائل، گفتگوهای فشرده ای انجام داده اند.

تصمیم اتحادیه اروپا برای پایان دادن به توافق تجاری برگزیت یک تصمیم ساده نیست و به حمایت یکپارچه تمامی 27 کشور اتحادیه اروپا نیاز دارد.

این خبر شاهد سقوط به پایین ترین سطح 1.3736 بود که حدود 0.4 درصد نسبت به پنجشنبه کاهش داشت. با این حال ، هنوز در بالای 1.3743 قرار دارد.

از ابتدای ماه اکتبر، این جفت صعودی قوی را تجربه کرده است و از بالای منطقه 1.34 به بالاترین سطح 1.3834 در روز چهارشنبه صعود کرده است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با فیوژن مدیا مرتبط است، هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.