استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، انتظار دارد بیت کوین به 100 هزار دلار برسد – می گوید “من واقعاً آن را از همه علاقه ها احساس می کنم” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، انتظار دارد قیمت بیت کوین به 100000 دلار برسد. او توضیح داد: “من واقعاً این را از همه علاقه احساس می کنم.” “علاقه به ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است.” پیش بینی قیمت بیت کوین استیو وزنیاک استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال در مصاحبه ای

کد خبر : 178119
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، انتظار دارد بیت کوین به 100 هزار دلار برسد – می گوید “من واقعاً آن را از همه علاقه ها احساس می کنم” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، انتظار دارد قیمت بیت کوین به 100000 دلار برسد. او توضیح داد: “من واقعاً این را از همه علاقه احساس می کنم.” “علاقه به ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است.”

پیش بینی قیمت بیت کوین استیو وزنیاک

استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال در مصاحبه ای در Wild Ride با پادکست Steve-O که هفته گذشته منتشر شد، به اشتراک گذاشت.

او با به اشتراک گذاشتن تجربه سرمایه گذاری خود در بیت کوین شروع کرد. “من در ابتدا یک دسته بیت کوین خریدم تا بگویم چگونه با این چیز جدید بازی می کنید؟ چگونه چیزی را آنلاین می خرید؟ من آن را فتح کردم چگونه چیزهایی را در کشورهای دیگر خریداری می کنید، و چگونه برای یک دونات در کشور دیگری هزینه می کنید؟ چگونه دستگاه خودپردازی را پیدا کنید که روی بیت کوین شما کار کند؟ من می خواهم همه چیز را آزمایش کنم و یاد بگیرم.» یکی از بنیانگذاران اپل توضیح داد:

و سپس بیت کوین بسیار بالا رفت. خب من ترسیدم و تمام بیت کوینم را فروختم به جز یک بیت کوین.

وزنیاک توضیح داد که هدف او این است که “به اندازه کافی بازی کند، با آنها آزمایش کند، اما از آن پول دربیاورد.” با این حال، او خاطرنشان کرد: “دو بار افزایش یافته و درآمد کسب کرده است.”

بنیانگذار اپل به پیش بینی قیمت بیت کوین ادامه داد:

اخیراً فکر می کنم بیت کوین به 100000 دلار می رسد.

او توضیح داد: «فقط نمی‌دانم این احساس را از کجا دریافت می‌کنید. من نمی توانم هیچ ریاضی را در آن قرار دهم. من واقعا آن را از همه علاقه احساس می کنم. علاقه به کریپتو بسیار زیاد است.»

وزنیاک همچنین فاش کرد که اخیراً «مجموعه پول» را در یک کیف پول آنلاین در صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس فهرست شده نزدک قرار داده است. «تقریباً، درست همان جایی که الان بود نشسته است. [It] بسیار بالا رفت، دو برابر شد، و سپس دوباره نصف شد.

در حالی که یکی از بنیانگذاران اپل مقداری پول در بیت کوین دارد، او توضیح داد که یک سرمایه گذار نیست.

او گفت: “من سرمایه گذاری نمی کنم.” من هرگز در زندگی ام روی سهام سرمایه گذاری نکرده ام. من هرگز از اپل استوک در آیفون استفاده نکرده ام. همیشه. چون چرا؟ این به فرمول شادی من می‌رود.» او نظر داد:

متوجه شدم که سرم به نقطه‌ای آرام می‌رسد که در آن نگران نیستم که همه چیز مثل معامله‌گران روزانه بالا و پایین، بالا و پایین، بالا و پایین باشد.

وزنیاک در گذشته چندین چیز خوب در مورد بیت کوین گفته است. هفته گذشته، او گفت که بیت کوین تنها ارز دیجیتالی است که «ریاضیات طلای خالص» است. در جولای سال گذشته، او گفت که بیت کوین یک “معجزه ریاضی” است.

نظر شما در مورد پیش بینی استیو وزنیاک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.