استفاده از Crypto Tech برای ارتقای انطباق با تحریم ها | توسط Coinbase | مارس، 2022

[ad_1] استفاده از Crypto Tech برای ارتقای انطباق با تحریم ها توسط پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس متعهد به ایجاد یک سیستم مالی ایمن و مسئولانه است که آزادی اقتصادی را در سراسر جهان ترویج می کند. ما تلاش می کنیم قابل اعتمادترین پلتفرم برای خرید، فروش و مبادله دارایی های دیجیتال باشیم

کد خبر : 175145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۷
استفاده از Crypto Tech برای ارتقای انطباق با تحریم ها |  توسط Coinbase |  مارس، 2022

[ad_1]

استفاده از Crypto Tech برای ارتقای انطباق با تحریم ها

توسط پل گروال، مدیر ارشد حقوقی

کوین بیس متعهد به ایجاد یک سیستم مالی ایمن و مسئولانه است که آزادی اقتصادی را در سراسر جهان ترویج می کند. ما تلاش می کنیم قابل اعتمادترین پلتفرم برای خرید، فروش و مبادله دارایی های دیجیتال باشیم و به مردم کمک کنیم تا در اقتصاد کریپتو مشارکت کنند. ما این اعتماد را با تلاش سخت برای اطمینان از یکپارچگی تمام تراکنش‌های پشتیبانی شده توسط پلتفرم خود به دست می‌آوریم و بخش مهمی از این هدف، تبعیت ما از تحریم‌های اقتصادی است.

کوین بیس متعهد به تبعیت از تحریم ها است

در چند هفته گذشته، دولت‌های سراسر جهان طیف وسیعی از تحریم‌ها را علیه افراد و مناطق در واکنش به حمله روسیه به اوکراین اعمال کرده‌اند. تحریم ها نقشی حیاتی در ارتقای امنیت ملی و جلوگیری از تجاوز غیرقانونی دارند و کوین بیس به طور کامل از این تلاش های مقامات دولتی حمایت می کند. تحریم‌ها مداخلات جدی هستند و دولت‌ها در بهترین موقعیت برای تصمیم‌گیری زمان، مکان و نحوه اعمال آن‌ها هستند.

هیچ برنامه انطباق، از جمله برنامه ما، کامل نیست. اما برای ایفای نقش خود در این تحریم های اقتصادی حیاتی، کوین بیس یک برنامه تحریم های جهانی چند لایه را اجرا می کند. اقداماتی را انجام می دهیم تا:

  • دسترسی به بازیگران تحریم شده را مسدود کنید. در طول ورود، کوین‌بیس برنامه‌های حساب کاربری را در برابر فهرست‌های افراد یا نهادهای تحریم‌شده، از جمله مواردی که توسط ایالات متحده، بریتانیا، اتحادیه اروپا، سازمان ملل، سنگاپور، کانادا و ژاپن نگهداری می‌شوند، بررسی می‌کند. برای افتتاح حساب Coinbase، افراد و نهادها باید اطلاعات شناسایی، از جمله نام و کشور محل سکونت خود را ارائه دهند. ما این اطلاعات را از طریق یک فروشنده مستقل قبل از اجازه دادن به یک فرد برای انجام معامله بررسی می کنیم. اگر مشتری در یک کشور یا منطقه تحریم شده زندگی می کند، یا اگر به عنوان یک فرد یا نهاد تحریم شده شناسایی شود، نمی تواند در پلت فرم ما حساب باز کند. به طور مشابه، ما از کنترل‌های geofencing برای جلوگیری از دسترسی هر کسی که از آدرس IP در یک جغرافیای تحریم شده استفاده می‌کند (مانند کریمه، کره شمالی، سوریه و ایران) به وب‌سایت Coinbase و همچنین محصولات و خدمات خود، جلوگیری می‌کنیم. ما به طور معمول برنامه انطباق با تحریم های خود را تحت آزمایش های داخلی و ممیزی های مستقل توسط اشخاص ثالث قرار می دهیم.
  • شناسایی تلاش برای فرار کوین بیس به طور منظم لیست تحریم های جهانی را که برای غربالگری استفاده می کنیم، به روز می کند. اگر شخصی یک حساب Coinbase باز کرده باشد و بعداً تحریم شود، از این فرآیند غربالگری مداوم برای شناسایی آن حساب و خاتمه آن استفاده می کنیم. از آنجایی که تحریم‌گران اغلب سعی می‌کنند هویت خود را پنهان کنند، کوین‌بیس نیز فعالانه برای ترسیم تراکنش‌های فراتر از نهادها و افرادی که به‌طور خاص توسط دولت‌ها پرچم‌گذاری شده‌اند، کار می‌کند. این به ما امکان می‌دهد تا احزاب مرتبط بالقوه را شناسایی کرده و حساب‌های مرتبط با بازیگران ممنوعه را مسدود کنیم.
  • تهدیدات را پیش بینی کنید کوین بیس یک برنامه تحلیلی پیچیده بلاک چین برای شناسایی رفتارهای پرخطر، مطالعه تهدیدات نوظهور و توسعه اقدامات کاهشی جدید دارد. به عنوان مثال، ما روش‌هایی برای شناسایی حساب‌های افراد تحت تحریم در خارج از Coinbase داریم، حتی اگر به اطلاعات شخصی آنها دسترسی مستقیم نداشته باشیم. به عنوان مثال، زمانی که ایالات متحده در سال 2020 یک شهروند روس را تحریم کرد، به طور خاص سه آدرس بلاک چین مرتبط را فهرست کرد. از طریق تجزیه و تحلیل پیشرفته بلاک چین، ما بیش از 1200 آدرس اضافی را که به طور بالقوه مرتبط با فرد تحریم شده است شناسایی کردیم که آنها را به لیست بلاک داخلی خود اضافه کردیم. این فقط یک نمونه است. امروزه، Coinbase بیش از 25000 آدرس مربوط به افراد یا نهادهای روسی را مسدود می کند که ما معتقدیم در فعالیت های غیرقانونی شرکت می کنند، که بسیاری از آنها را از طریق تحقیقات پیشگیرانه خود شناسایی کرده ایم. هنگامی که این آدرس ها را شناسایی کردیم، آنها را با دولت به اشتراک گذاشتیم تا از اجرای تحریم ها بیشتر حمایت کنیم.

فناوری رمزنگاری تلاش‌های مربوط به تبعیت از تحریم‌ها را افزایش می‌دهد

مزایای دارایی های دیجیتال برای اجرای تحریم ها فراتر از این ابتکارات است. دارایی های دیجیتال دارای ویژگی هایی هستند که به طور طبیعی از رویکردهای رایج برای فرار از تحریم ها جلوگیری می کند.

ارزهای فیات معمولی که از طریق موسسات مالی سنتی شسته می‌شوند، یکی از رایج‌ترین مکانیسم‌های فرار از تحریم و پولشویی است. همانطور که وزارت خزانه داری ایالات متحده در مورد تحریم ها علیه ایران اشاره کرد، “رژیم ایران مدت هاست که از شرکت های ظاهری و پوسته ای برای بهره برداری از سیستم های مالی در سراسر جهان” برای دور زدن تحریم ها استفاده می کند.

کل صنعت پول شویی برای مخفی کردن دارایی ها در ارزهای معمولی فیات با استفاده از این تکنیک ها پدید آمده است. بازیگران بد با انجام معاملات از طریق شرکت‌های پوسته، ادغام در بهشت‌های مالیاتی شناخته‌شده، و استفاده از ساختارهای مالکیت غیرشفاف، همچنان به استفاده از ارز فیات برای مخفی کردن حرکت وجوه ادامه می‌دهند. به این ترتیب، آن‌ها مسیرهای مالی پیچیده‌ای را ترک می‌کنند که ردیابی آن‌ها دشوار است، و بازرسان را ملزم می‌کند که به طور جداگانه اطلاعاتی را از بسیاری از مؤسسات مالی مختلف درخواست کنند، و دنباله‌ای را در چندین کشور دنبال کنند (بعضی از آنها از همکاری امتناع می‌کنند یا سال‌ها برای تولید سوابق طول می‌کشد).

در مقابل، تراکنش‌های دارایی دیجیتال قابل ردیابی، دائمی و عمومی هستند. در نتیجه، دارایی های دیجیتال در واقع می توانند توانایی ما را برای شناسایی و جلوگیری از فرار در مقایسه با سیستم مالی سنتی افزایش دهند.

  • عمومی. بلاک چین های عمومی به جزئیات تراکنش ها، از جمله اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان هر تراکنش، نوع دارایی مجازی معامله شده، مبلغ، آدرس های کیف پول درگیر، و شناسه تراکنش منحصر به فرد، دید بی سابقه ای ارائه می دهند. فعالیت تراکنش های مشکوک را می توان بدون نیاز به جمع آوری اطلاعات از چندین موسسه مالی ردیابی کرد. این مزایا برای تحقیق و اجرا به سادگی با تراکنش های نقدی یا معاملات در چندین کشور وجود ندارد.
  • قابل ردیابی ابزارهای تجزیه و تحلیل زمانی که برای داده‌های بلاک چین عمومی اعمال می‌شوند، قابلیت‌های بیشتری را برای اجرای قانون ارائه می‌کنند. در بسیاری از موارد، مجری قانون می تواند تاریخچه تراکنش یک کیف پول را از همان اولین تراکنش ردیابی کند، تراکنش ها را در زمان واقعی دنبال کند و تراکنش ها را بر اساس سطح ریسک بر اساس تعامل با کیف پول های دیگر گروه بندی کند. سایر تکنیک ها می توانند به مقامات کمک کنند تا معاملات بین زنجیره ها یا از طریق واسطه ها را دنبال کنند. به عنوان مثال، تحلیل فعال روی زنجیره کوین بیس بیش از 16000 آدرس را شناسایی کرد که احتمالاً با صرافی های ایرانی مرتبط هستند، که بسیاری از آنها هنوز توسط دیگران شناسایی نشده بودند. ما از این تجزیه و تحلیل برای تقویت سیستم های انطباق خود و اطلاع رسانی به مجریان قانون به منظور افزایش آگاهی در سطح صنعت استفاده کردیم.
  • دائمی. پس از ثبت روی بلاک چین، تراکنش ها تغییر ناپذیر می مانند. هیچ‌کس (نه شرکت‌های رمزنگاری، نه دولت‌ها، نه حتی بازیگران بد) نمی‌تواند اطلاعات را برای فرار از شناسایی، تخریب، تغییر یا پنهان کند.

علاوه بر این مزیت‌های فنی، پذیرش دارایی‌های دیجیتال هنوز در حال شکل‌گیری است، و استفاده از آن‌ها برای دور زدن گسترده تحریم‌ها – نوعی که تاثیر تحریم‌ها را از بین می‌برد – بعید می‌سازد، یک واقعیت اخیر اشاره شد توسط کارشناس امنیت ملی

به عنوان مثال، دولت روسیه و سایر بازیگران تحریم‌شده برای مقابله با تحریم‌های کنونی، تقریباً به مقادیر غیرقابل دسترسی از دارایی‌های دیجیتال نیاز دارند. بانک مرکزی روسیه به تنهایی بیش از 630 میلیارد دلار دارایی‌های ذخیره عمدتاً غیرفعال را در اختیار دارد. این بزرگتر از کل سرمایه بازار همه دارایی های دیجیتال به جز یک دارایی دیجیتال و 5 تا 10 برابر کل حجم معاملات روزانه همه دارایی های دیجیتال است. در نتیجه، تلاش برای پنهان کردن تراکنش‌های بزرگ با استفاده از فناوری رمزنگاری باز و شفاف بسیار دشوارتر از سایر روش‌های شناخته شده (مثلاً استفاده از فیات، هنر، طلا یا سایر دارایی‌ها) خواهد بود. این بدان معنا نیست که بازیگران بد نمی توانند تلاش کنند، اما دور زدن محدودیت ها در این مقیاس مستلزم خریدهای گسترده ای است که بسیار گران و قابل تشخیص هستند، زیرا این فعالیت خرید احتمالاً منجر به افزایش قیمت می شود.

ما همیشه برای ایجاد اعتماد در صنعت کریپتو کار می کنیم

اینها تنها برخی از راه‌هایی هستند که بهترین شیوه‌های صنعت و فناوری رمزنگاری به حمایت از تبعیت از تحریم‌ها کمک می‌کنند. البته، هیچ تجارت سنتی یا ارز دیجیتال نمی تواند تضمین کند که کنترل های تحریمی آن کاملاً محفوظ است. افراد بدخواه ممکن است راه هایی برای دور زدن قوی ترین موانع پیدا کنند.

شفافیت بلاک چین ابزاری قدرتمند برای اجرای قانون است و پلتفرم هایی مانند کوین بیس بسیار سخت کار می کنند تا با مجریان قانون همکاری کنند تا بازیگران بد را ریشه کن کنند. همچنین منافع مشروعی در حفاظت از حریم خصوصی افراد وجود دارد – یک اصل سیاست عمومی که مدتهاست در سیستم مالی سنتی به رسمیت شناخته شده است. ما معتقدیم که می‌توانیم با ادامه حمایت از تلاش‌های مجری قانون و در عین حال ارتقای چارچوب‌های سیاستی که به حریم خصوصی افراد احترام می‌گذارد، این منافع را متعادل کنیم.

Coinbase به افراد روزمره کمک می کند تا از طریق فناوری کریپتو از ثروت خود محافظت کنند، بسازند و به اشتراک بگذارند. در عین حال، ما به شدت برای ارتقای امنیت، ایمنی و شفافیت در پلتفرم خود، از جمله از طریق تعهد خود به تبعیت از تحریم‌ها، تلاش می‌کنیم. ما از بررسی عمومی صنعت کریپتو استقبال می کنیم و به کار برای ارتقای برنامه انطباق کلی و استانداردهای انطباق صنعت خود ادامه خواهیم داد. این بخشی جدایی ناپذیر از تعهد مستمر ما به باقی ماندن پلتفرم قابل اعتمادی است که ما، مشتریانمان و عموم انتظار داریم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.