استریت 6.69 دلار برای هر سهم انتظار دارد

[ad_1] گلدمن ساکس درآمد سه ماهه دوم را قبل از باز شدن بازار در 18 جولای گزارش می دهد. وال استریت انتظار دارد GAAP EPS 6.69 دلار باشد. پیش‌بینی اجماع درآمدی معادل 10.7 میلیارد دلار دارد. گلدمن ساکس (GS) در پیش‌بازار روز دوشنبه حدود 1 درصد افزایش می‌یابد و تنها 297 دلار پیش‌بینی می‌شود که

کد خبر : 230507
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
استریت 6.69 دلار برای هر سهم انتظار دارد

[ad_1]

  • گلدمن ساکس درآمد سه ماهه دوم را قبل از باز شدن بازار در 18 جولای گزارش می دهد.
  • وال استریت انتظار دارد GAAP EPS 6.69 دلار باشد.
  • پیش‌بینی اجماع درآمدی معادل 10.7 میلیارد دلار دارد.

گلدمن ساکس (GS) در پیش‌بازار روز دوشنبه حدود 1 درصد افزایش می‌یابد و تنها 297 دلار پیش‌بینی می‌شود که درآمد سه ماهه دوم کاهش یابد. گلدمن اندکی قبل از باز شدن بازار در روز دوشنبه نتایج را منتشر خواهد کرد. سهام گلدمن ساکس در روز جمعه پس از نتایج مثبت ولز فارگو (WFC) و سیتی گروپ (C) با 4.4 درصد افزایش به 293.87 دلار رسید.

پیش نمایش درآمد گلدمن ساکس

جامعه تحلیلگران وال استریت، گلدمن را 6.69 دلار در درآمد هر سهم GAAP (EPS) با درآمد 10.7 میلیارد دلار تعیین کرده است. درآمد جی‌پی مورگان که هفته گذشته منتشر شد، به نظر نمی‌رسد نگرانی زیادی ایجاد کند، زیرا نتایج مثبت وام‌های تجاری ولز فارگو و سیتی‌گروپ نشان‌دهنده اقتصادی است که هنوز کاملاً سالم است.

گلدمن در تست استرس ماه گذشته فدرال رزرو بهتر از بسیاری از وام دهندگان تجاری بزرگ عمل کرد. در آن زمان برخی از تحلیلگران گفتند که بافر سرمایه استرس گلدمن احتمالاً ده واحد کاهش یافته است.

در یادداشت اخیر به مشتریان، Baird Equity Research اشاره کرد که داده‌های آن نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد کارمزدهای بانک‌های سرمایه‌گذاری، وام‌های مسکن و بخش‌های مدیریت ثروت برای سه ماهه دوم کاهش یافته است. از آنجایی که گلدمن درصد قابل توجهی از درآمد خود را از کارمزدهای بانکداری سرمایه گذاری و مدیریت ثروت به دست می آورد، نتایج سود سه ماهه دوم ممکن است بازارها را به سمت نزول شگفت زده کند. با این حال، تا به امروز 25 درصد کاهش یافته است، با این حال، حداقل مقداری منفی باید در حال حاضر قیمت گذاری شود.

در طول هشت فصل گذشته، گلدمن تقریباً 90 درصد از مواقع پیش‌بینی EPS را شکست داده است، اما پیش‌بینی درآمد فقط در 63 درصد مواقع. در طول 90 روز گذشته، 13 تنزل رتبه توسط تحلیلگر به EPS برای Q2 صورت گرفته است و هیچ ارتقای نداشته است.

پیش بینی سهام گلدمن ساکس

گلدمن ساکس از ابتدای سال جاری در یک کانال موازی قیمت در حال کاهش بوده است. در حال حاضر، خط روند پایین 272 دلار و خط روند بالا در 313 دلار است. میانگین متحرک 15 هفته ای مقاومت 306 دلاری را در زیر خط روند بالا ایجاد می کند. میانگین متحرک 30 هفته ای، بالاتر از خط روند بالا، در حال حاضر روی 331 دلار قرار دارد. این نشان دهنده موانعی است که بر سر راه بازیابی سهام GS به بالاترین سطح سال گذشته یعنی 420 دلار وجود دارد.

اگر خبر خوبی وجود داشته باشد، این است که نشانگر واگرایی میانگین متحرک (MACD) از خط سیگنال در نمودار هفتگی زیر عبور کرده است. حرکت به بالای 313 دلار تایید می کند که یک صعود طولانی مدت در راه است.

نمودار هفتگی GS

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.