استرالیا ETF بیت کوین را پس از 4 شرکت کننده تسویه حساب متعهد به رعایت شرایط حاشیه ای سختگیرانه می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] استرالیا قرار است اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) خود را پس از گزارشی مبنی بر اینکه اتاق تهاتر این کشور، ASX Clear، تایید کرد که چهار شرکت کننده در بازار موافقت کرده اند برای برآورده کردن الزامات حاشیه ای سختگیرانه آن، را دریافت کند. مارجین مورد نیاز ASX Clear گزارشی

کد خبر : 195589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
استرالیا ETF بیت کوین را پس از 4 شرکت کننده تسویه حساب متعهد به رعایت شرایط حاشیه ای سختگیرانه می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

استرالیا قرار است اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) خود را پس از گزارشی مبنی بر اینکه اتاق تهاتر این کشور، ASX Clear، تایید کرد که چهار شرکت کننده در بازار موافقت کرده اند برای برآورده کردن الزامات حاشیه ای سختگیرانه آن، را دریافت کند.

مارجین مورد نیاز ASX Clear

گزارشی حاکی از آن است که یک اتاق تهاتر استرالیایی که دسترسی به بازارهای سرمایه این کشور را کنترل می کند، ASX Clear، انتظار می رود صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را تایید کند. پس از آن که سه شرکت کننده نهادی و یک شرکت خرده فروشی طبق گزارشات، با الزامات حاشیه تهاتر موافقت کردند، استقبال از آنچه گفته می شود اولین ETF بیت کوین استرالیا است امکان پذیر شد.

بر اساس گزارش AFR، چهار شرکت کننده توافق کردند که حاشیه مورد نیاز ASX Clear 42% را قبل از اجازه معامله در ETF فراهم کنند. در این گزارش آمده است که این الزام برای پوشش ریسک های تسویه حساب مرتبط با بیت کوین مورد نیاز است.

به نقل از Hamish Treleaven، مدیر عامل ASX Clear، “ما اکنون در حداقل تعداد شرکت کنندگان در پاکسازی هستیم و این بدان معناست که ما آماده هستیم.”

مدیرعامل اضافه کرد که در نتیجه اتاق تهاتر اطلاعیه ای صادر خواهد کرد که به فعالان بازار 7 روز از تأیید نظارتی ASX Clear اطلاع می دهد. بر اساس این گزارش، این اطلاعیه در نظر گرفته شده است تا به کارگزاران، تسویه‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و بازارسازان زمان بدهد تا برای ETF آماده شوند.

در این گزارش آمده است که ETF بیت کوین Cosmos Asset Management تنها محصول ETF بیت کوینی خواهد بود که هنگام شروع معاملات در محل معاملاتی Cboe در 27 آوریل، در دسترس است. انتظارات وجود دارد که یک میلیارد دلار پس از فهرست شدن بیت کوین به ETF تبدیل شود.

درباره چهره تنظیم کننده

در همین حال، این گزارش اشاره کرد که تایید ETF بیت کوین حدود دو سال پس از آن صورت گرفت که کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) فهرست ETF ارز دیجیتال در این کشور را رد کرد. با این حال، این رگولاتور بعداً پس از اینکه توسط سیاستمداران کشور تحت فشار قرار گرفت، موضع خود را تغییر داد.

همانطور که در این گزارش اشاره شد، تایید ETF بیت کوین مدیریت دارایی Cosmos به این معنی است که سایر مکان های معاملاتی مانند NSX نیز ممکن است یک ETF بیت کوین را فهرست کنند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.