استرالیا قصد دارد دسترسی زودهنگام به صندوق های بازنشستگی را محدود کند، معافیت های مالیاتی را کاهش دهد

[ad_1] توسط رنژو خوزه سیدنی (رویترز) – دولت چپ میانه استرالیا روز پنجشنبه اعلام کرد که برنامه های خود را برای تغییر قوانین بازنشستگی، از جمله محدود کردن دسترسی زودهنگام به وجوه تا زمان بازنشستگی و محدود کردن معافیت های مالیاتی برای افراد پردرآمد، ادامه خواهد داد. دولت کارگر اوایل این هفته رایزنی درباره اصلاح

کد خبر : 323775
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
استرالیا قصد دارد دسترسی زودهنگام به صندوق های بازنشستگی را محدود کند، معافیت های مالیاتی را کاهش دهد

[ad_1]

توسط رنژو خوزه

سیدنی (رویترز) – دولت چپ میانه استرالیا روز پنجشنبه اعلام کرد که برنامه های خود را برای تغییر قوانین بازنشستگی، از جمله محدود کردن دسترسی زودهنگام به وجوه تا زمان بازنشستگی و محدود کردن معافیت های مالیاتی برای افراد پردرآمد، ادامه خواهد داد.

دولت کارگر اوایل این هفته رایزنی درباره اصلاح بازنشستگی – یا صندوق بازنشستگی – آغاز کرد و گفت که می خواهد سیستم بازنشستگی 3.3 تریلیون دلار استرالیا (2.3 تریلیون دلار) در مواجهه با فشار فزاینده بر بودجه فدرال پایدار و عادلانه شود.

استفان جونز، دستیار خزانه‌دار، در سخنرانی خود در انجمن سوپر صندوق سرمایه‌گذاری مستقل گفت: «ما در تلاش نیستیم سیستم را متحول کنیم، اما سؤالاتی وجود دارد که باید پرسیده شود».

با فشار فزاینده‌ای برای تامین هزینه‌های خدمات ضروری مانند سن سلامت، مراقبت از سالمندان… ما باید اصلاحاتی را در نظر بگیریم که همه عناصر را بر مبنای پایدارتری قرار دهد.

جونز گفت که محدود کردن دسترسی زودهنگام به وجوه “بنیادی” است زیرا از درآمد بازنشستگی حمایت می کند.

بر اساس آمارهای دولتی، انتظار می رود کسری سالانه استرالیا تا سال 2025/26 به حدود 50 میلیارد دلار استرالیا (34 میلیارد دلار) و کل بدهی به 1.16 تریلیون دلار استرالیا یا 43 درصد از تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

جیم چالمرز، خزانه‌دار فدرال تخمین می‌زند که معافیت‌های مالیاتی برای بازنشستگی تا سال 2050 بیش از حقوق بازنشستگی هزینه بر بودجه خواهد داشت.

او روز چهارشنبه گفت که کمتر از 1 درصد از حساب های بازنشستگی شخصی دارای موجودی بیش از 3 میلیون دلار استرالیا بود و میانگین آن در این گروه 5.8 میلیون دلار استرالیا بود که همچنان می توانست از امتیازات مالیاتی استفاده کند.

حزب اصلی اپوزیسیون لیبرال گفت که با هرگونه اقدام دولت برای اصلاح قوانین بازنشستگی مخالفت خواهد کرد. آنگوس تیلور، خزانه‌دار سایه، به اسکای نیوز گفت که پس‌انداز استرالیایی‌ها «قللکی نیست که دولت مالیات بدهد و خرج کند».

رئیس بزرگترین صندوق بازنشستگی استرالیا، AustralianSuper، در ماه نوامبر نسبت به تلاش های دولت برای استفاده از پس انداز بازنشستگی در سراسر جهان هشدار داد.

(1 دلار = 1.4697 دلار استرالیا)

(گزارش توسط رنجو خوزه؛ ویرایش توسط استفان کوتس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.