استراتژی معاملات معکوس معکوس و شتاب – سیستم های معاملاتی – 21 آگوست 2021

[ad_1] اگر شما تازه کار در تجارت روزانه هستید ، باید تفاوت بین میانگین بازگشت و معاملات لحظه ای در بازار فارکس و سهام را درک کنید. معکوس بازگشت و معاملات لحظه ای دو استراتژی معاملاتی غالب هستند که در بازار فارکس و بورس مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر استراتژی های معاملاتی که می

کد خبر : 93684
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
استراتژی معاملات معکوس معکوس و شتاب – سیستم های معاملاتی – 21 آگوست 2021

[ad_1]

اگر شما تازه کار در تجارت روزانه هستید ، باید تفاوت بین میانگین بازگشت و معاملات لحظه ای در بازار فارکس و سهام را درک کنید. معکوس بازگشت و معاملات لحظه ای دو استراتژی معاملاتی غالب هستند که در بازار فارکس و بورس مورد استفاده قرار می گیرند. اکثر استراتژی های معاملاتی که می توانیم تصور کنیم در رده معکوس بازگشت یا معاملات شتاب قرار می گیرند. این دو استراتژی معاملاتی زمان بندی کاملاً متفاوتی از بازار را نشان می دهد. به عنوان مثال ، معاملات لحظه ای سعی می کنند ورودی را در زمانی که قیمت یک حرکت جهت دار قوی نشان می دهد ، وارد کنند. معاملات شتاب اغلب به عنوان استراتژی روند زیر در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر ، معاملات معکوس معکوس سعی می کند ورودی را زمانی که قیمت از حد متوسط ​​فاصله دارد ، بگیرد. معاملات معکوس بازگشت اغلب اصلی ترین معامله پشت استراتژی “خرید پایین و فروش بالا” مانند سرمایه گذاری با ارزش است. در معاملات لحظه ای ، معامله گر سعی می کند روند را انتخاب کند در حالی که در معاملات معکوس بازگشت ، معامله گر سعی می کند نقطه عطف را انتخاب کند. ما به طور مختصر برخی از اصول استراتژی معاملات میانگین و معاملات لحظه ای را پوشش داده ایم. اگر واقعاً می خواهید در تجارت روزمره زنده بمانید ، باید روی این موضوع عمیق بنشینید. کتاب: علم پشتیبانی ، مقاومت ، تحلیل فیبوناچی ، الگوی هماهنگ ، موج الیوت و الگوی نمودار X3 (در معاملات فارکس و بازار سهام) دقیقاً کتابی است که برای این موضوع اختصاص داده شده است. این کتاب داستان ناگفته ای از استراتژی های معکوس معکوس و حرکت لحظه ای را برای شما بازگو می کند. این کتاب را می توان در همه توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتاب را که دوست دارید از لینک زیر از جمله amazon.com ، Google Play Book ، scribd.com ، Apple Book و غیره انتخاب کنید.

https://www.scribd.com/book/515253555/Science-Of-Support-Rististance-Fibonacci-Analysis-Harmonic-Pattern-Elliott-Wave-and-X3-Chart-Pattern

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

https://play.google.com/store/books/details؟id=MME3EAAAQBAJ

در میان جامعه معاملاتی ، ترجیح میانگین معاملات بازگشتی و معاملات لحظه ای کاملاً متفاوت است. برخی از معامله گران از معاملات معکوس معکوس بهتر استفاده می کنند و برخی از معامله گران از معاملات لحظه ای بهتر استفاده می کنند. برای اینکه بدانید در کدام سبک معاملاتی مهارت دارید ، باید هر دو استراتژی معاملاتی را امتحان کنید. در واقع ، معکوس شدن معاملات و حرکت لحظه ای می تواند عناصر آب و آتش ویژگی های انسان را توضیح دهد. معاملات معکوس معکوس ویژگی های انسانی “محتاط” یا “واقع بین” بودن مانند آب را توضیح می دهد. معاملات لحظه ای ویژگی های انسانی “رفتار تکانشی” یا “رفتار شنیده شده” مانند آتش را توضیح می دهد. با این حال ، معامله گر خردمند این دو استراتژی معاملاتی را به عنوان دو موضوع متفاوت در نظر نخواهد گرفت زیرا یکی پس از دیگری مطرح می شود.

بعد از اینکه تفاوت بین معاملات لحظه ای و معاملات معکوس معکوس را درک کردید ، در مرحله بعد باید ابزارهای اجرای استراتژی ها را بشناسید. ابزارهای زیادی از جمله سرمایه گذاری ارزش ، معاملات جفت ، تجزیه و تحلیل بنیادی ، پشتیبانی ، مقاومت ، خط روند ، الگوی مثلث ، افزایش گوه ، سقوط گوه ، کانال ها ، تجزیه و تحلیل نسبت فیبوناچی ، الگوی هارمونیک ، نظریه موج الیوت و الگوی نمودار X3 وجود دارد. ما اسکنر الگوی خودکار را برای سهولت تجارت شما ارائه می دهیم. می توانید به این دو اسکنر الگو نگاهی بیندازید تا بتوانید معاملات لحظه ای یا معاملات معکوس معامله خود را انجام دهید.

1. الگوی هماهنگ به علاوه

الگوی هارمونیک به علاوه نسبت به قیمت محصول بسیار خوبی است ، اگرچه این نشانگر الگوی هارمونیک را دوباره رنگ آمیزی می کند. با ده ها ویژگی قدرتمند از جمله فاصله زمان تکمیل الگو ، منطقه معکوس احتمالی ، منطقه تداوم احتمالی ، ضرر توقف خودکار و اندازه گیری سود.

در زیر پیوندهایی به الگوی هماهنگ به علاوه وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

2. اسکنر الگوی قیمت شکست

Price Breakout Pattern Scanner یک اسکنر الگوی قدرتمند است که برای حل معمای هندسه بازار فراتر از شاخص های فنی طراحی شده است. با الگوهای شمعدانی ژاپنی + ویژگی های Renko هوشمند ، اسکنر الگوی Price Breakout می تواند به شما کمک کند تا ورود دقیق بازار را برای معامله شکست خود تعریف کنید. در اینجا تعدادی عکس از اسکنر الگوی Price Breakout آمده است.

در زیر پیوندهایی به اسکنر الگوی قیمت شکست وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/4859

https://www.mql5.com/fa/market/product/4858

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/price-breakout-pattern-scanner/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.