استراتژیست می گوید کمک مالی صندوق بین المللی پول ممکن است در آینده بریتانیا باشد – اقتصاد بیت کوین نیوز

رئیس استراتژی های کلان جهانی Mizuho Securities هشدار داده است که کمک مالی صندوق بین المللی پول ممکن است در آینده بریتانیا باشد. علاوه بر این، یک وزیر دارایی سابق هشدار داد که بریتانیا در حال ورود به یک رکود طولانی و شدید است و تاکید کرد که این “بدترین از سال 1990 و ممکن

کد خبر : 252402
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
استراتژیست می گوید کمک مالی صندوق بین المللی پول ممکن است در آینده بریتانیا باشد – اقتصاد بیت کوین نیوز


رئیس استراتژی های کلان جهانی Mizuho Securities هشدار داده است که کمک مالی صندوق بین المللی پول ممکن است در آینده بریتانیا باشد. علاوه بر این، یک وزیر دارایی سابق هشدار داد که بریتانیا در حال ورود به یک رکود طولانی و شدید است و تاکید کرد که این “بدترین از سال 1990 و ممکن است بدترین از قبل از آن باشد.”

یک استراتژیست در مورد امکان کمک مالی صندوق بین المللی پول برای بریتانیا بحث می کند

پیتر چاتول، رئیس استراتژی‌های کلان جهانی در Mizuho Securities، در مصاحبه‌ای در تلویزیون بلومبرگ، چشم‌انداز خود را برای اقتصاد بریتانیا به اشتراک گذاشت.

وی توضیح داد که نخست وزیر جدید بریتانیا، لیز تراس، وعده سیاست مالی را داده است که دولت بریتانیا توان پرداخت آن را ندارد. او همچنین انتظار ندارد که بانک مرکزی انگلیس بتواند به این زودی تورم را به حدود 2 درصد برساند.

استراتژیست میزوهو گفت: “من به دو بحران بالقوه فکر می کنم که این موضوع مرا به یاد آنها می اندازد.” وی با اشاره به اینکه یکی از آنها مکانیسم نرخ ارز اروپا در سال 92 است، گفت:

و سپس به احتمال کمک مالی صندوق بین المللی پول فکر می کنم، مانند سال 1976.

تراس، وزیر خارجه سابق بریتانیا، جانشین بوریس جانسون شد و روز سه‌شنبه توسط ملکه الیزابت به عنوان نخست‌وزیر جدید بریتانیا منصوب شد و روچی سانوک، صدراعظم سابق خزانه‌داری را شکست داد.

در سپتامبر 1976، زمانی که پوند به پایین ترین حد خود رسید، دولت کارگر جیمز کالاگان از صندوق بین المللی پول درخواست وام 3.9 میلیارد دلاری کرد که بزرگترین مبلغ درخواستی از صندوق بین المللی پول در آن زمان بود.

Chatwell تنها کسی نبود که امکان کمک مالی صندوق بین المللی پول را در آینده بریتانیا مشاهده کرد. شریاس گوپال، استراتژیست دویچه بانک، دوشنبه گفت: «بحران تأمین مالی تراز پرداخت‌ها ممکن است شدید به نظر برسد، اما بی‌سابقه نیست».

ترکیبی از مخارج مالی تهاجمی، شوک شدید انرژی، و کاهش ارزش پوند در نهایت منجر به این شد که بریتانیا در اواسط دهه 1970 به وام صندوق بین‌المللی پول متوسل شود.

این استراتژیست توضیح داد: «امروز، بریتانیا برخی از خطوط دفاعی کلیدی را در برابر توقف ناگهانی حفظ می‌کند، اما ما نگران هستیم که خطرات در حال افزایش است.

کن کلارک، صدراعظم محافظه‌کار سابق خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه گفت: «ما به وضوح وارد یک رکود طولانی و شاید کاملاً شدید خواهیم شد. مطمئناً بدترین از سال 1990 و ممکن است بدترین از قبل از آن باشد.

برچسب ها در این داستان

صندوق بین‌المللی پول، کمک مالی صندوق بین‌المللی پول، وام‌های صندوق بین‌المللی پول، بسته صندوق بین‌المللی پول، لیز تراس، نخست‌وزیر جدید بریتانیا، بریتانیا، بحران مالی بریتانیا، کمک‌های صندوق بین‌المللی پول بریتانیا، کمک مالی صندوق بین‌المللی پول بریتانیا، کمک صندوق بین‌المللی پول بریتانیا، وام صندوق بین‌المللی پول بریتانیا، تورم بریتانیا، رکود اقتصادی بریتانیا

آیا فکر می کنید بریتانیا به کمک مالی صندوق بین المللی پول نیاز دارد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.