استخراج دامنه‌های ․Blockchain، ․VR، ․Metaverse NFT اکنون در Quik․com فعال می‌شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است رسمی است! استخراج دامنه های NFT اکنون در بازار Quik فعال است! پس از ماه ها برنامه ریزی و تحقیق، بالاخره Quik.com اعلام کرد که استخراج دامنه های NFT اکنون در دسترس است! اکنون، کاربران می‌توانند دامنه‌های .VR، .Metaverse، .Chain، .Doge، .Shib و .Bored NFT را به دلخواه خود بدون هزینه

کد خبر : 195926
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
استخراج دامنه‌های ․Blockchain، ․VR، ․Metaverse NFT اکنون در Quik․com فعال می‌شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

رسمی است! استخراج دامنه های NFT اکنون در بازار Quik فعال است!

پس از ماه ها برنامه ریزی و تحقیق، بالاخره Quik.com اعلام کرد که استخراج دامنه های NFT اکنون در دسترس است! اکنون، کاربران می‌توانند دامنه‌های .VR، .Metaverse، .Chain، .Doge، .Shib و .Bored NFT را به دلخواه خود بدون هزینه تمدید مادام العمر ایجاد کنند! هر یک از نام‌های دامنه NFT ساخته شده دارای یک اثر هنری منحصر به فرد NFT است. همچنین، Quik قصد دارد به زودی سایر TLD های دامنه NFT مانند .BTC، .Web3 و .Address را راه اندازی کند.

Quik یک بازار نام دامنه رمزنگاری NFT است که به شما امکان می‌دهد دامنه‌های بلاک چین را برای ایجاد هویت دیجیتالی خود ایجاد کرده و تجارت کنید و بخشی از وب غیرمتمرکز، اینترنت فردا باشید.

چرا دامنه های NFT؟

در مورد دامنه های سنتی، یک ثبت کننده دامنه فقط یک نام دامنه را اجاره می کند – معمولاً حدود یک تا 10 سال. برای حفظ نام دامنه باید یک هزینه تمدید منظم بپردازید. در غیر این صورت مجددا در اختیار بازار آزاد قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر، نام های دامنه بلاک چین یا NFT خریداری می شوند، نه اجاره. کل معامله در دفتر کل تأیید می شود و در اختیار مالک باقی می ماند. و از آنجایی که کل سیستم ضد دستکاری است، کاربران می توانند تراکنش های مختلف را در طول زمان پیگیری کنند.

ماهیت غیرمتمرکز دامنه‌های NFT همچنین از آن‌ها در برابر هر نهاد متمرکز، از جمله ثبت‌کننده‌ها و ICANN، پس از فروش نام محافظت می‌کند. فقط شما، مالک، اختیار ایجاد هرگونه تغییر را دارید، که دامنه های NFT را ضد سانسور می کند.

در حال حاضر، کاربران می توانند این نام های دامنه NFT را در بازار Quik.com خریداری، بفروشند و برش دهند. هر یک از دامنه‌های NFT TLD دارای محدودیتی برای استخراج است. به عنوان مثال، نام‌های دامنه .METAVERSE NFT TLD‌هایی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم هستند که دارای سقف سخت 20000 نام هستند، که به این معنی است که تنها 20000 نام دامنه می‌تواند وجود داشته باشد، که بر اساس اولین بارگذاری تصمیم‌گیری می‌شود. همچنین، هر یک از استخراج کنندگان نام دامنه یک حق امتیاز مادام العمر در تمام فروش های آتی آن دامنه NFT خاص دریافت می کند. به عنوان مثال، استخراج کنندگان نام دامنه .METAVERSE 5% حق امتیاز در تمام فروش های آتی آن نام خاص دریافت می کنند.

علاوه بر آثار هنری که با نام دامنه NFT ارائه می‌شود، این دامنه‌ها مزایای ویژه‌ای در آینده نیز خواهند داشت که زمانی که Quik.com افزونه‌های مرورگر خود و مرورگر وب Quik را راه‌اندازی می‌کند، وجود خواهند داشت. در آینده، Quik قصد دارد به کاربران اجازه دهد وب‌سایت‌های غیرمتمرکز را در این نام‌های دامنه با استفاده از پسوند مرورگر Quik میزبانی کنند و همچنین به کاربران اجازه دهد از نام‌های دامنه NFT خود به عنوان آدرس کیف پول رمزنگاری خود مطابق با مشارکت با کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال مختلف استفاده کنند.

Minting چیست؟

این فرآیند ثبت نام دامنه NFT در بلاک چین از طریق کیف پول رمزنگاری شما برای به دست آوردن حضانت کامل دامنه NFT است. به عنوان مالک قانونی بلاکچین خاص، هیچ کس به جز شما کنترلی بر آن ندارد، از جمله Quik و هر موجودیت دیگری.

چگونه دامنه های NFT خود را در Quik ضرب کنیم؟

استخراج دامنه های NFT با پسوندها، از جمله، .VR، .Doge، .Chain، .Shib، Bored و Metaverse اکنون در بازار Quik فعال است.

شما می توانید هر عبارتی را که انتخاب می کنید در این افزونه ها اعمال کنید. کل فرآیند با Quik سریع و ساده است. شما فقط باید روی “مینت” روی دامنه مورد نظر کلیک کنید. کل فرآیند کمتر از یک دقیقه طول می کشد!

علاوه بر این، می‌توانید در پلتفرم دامنه‌های NFT که قبلاً توسط همتایان ارائه شده است جستجو کنید.

ایجاد دامنه با MetaMask در Quik.com:

  • با استفاده از Metamask یا Mobile Wallet به حساب Quik خود وارد شوید
  • نام دامنه ای را که می خواهید ضرب کنید جستجو کنید
  • اگر نام دامنه برای ضرب در دسترس است، کافیست روی Mint Now کلیک کنید یا در غیر این صورت از دیگر گزینه های موجود انتخاب کنید.
  • معامله ضرب در کیف پول خود را تأیید کنید.
  • پس از تایید تراکنش، نام دامنه در قسمت نمایه شما ظاهر می شود.

آیا آماده هستید دامنه NFT مورد علاقه خود را برش دهید؟

چرا Quik؟

Quik قصد دارد بازار دامنه بلاک‌چین تریلیون دلاری را با ایجاد دسترسی و آسان‌تر کردن کل فرآیند با سازوکار پرداخت‌های بلاک چین مبتکرانه و اختصاصی خود، مختل کند.

Quik معتقد است که دامنه های NFT به یکی از چالش های کلیدی که بازیکنان وب 3.0 به دنبال حل آن هستند، می پردازد: ارائه مالکیت مستقیم به کاربران نهایی بدون هیچ شخص ثالثی.

Quik قول داده است که با ارائه روشی جدید برای فروش، استخراج و به دست آوردن دامنه های NFT، عوامل بازدارنده نوآوری های وب 3.0 را از بین ببرد. امروز بخشی از سفر شوید!

آیا می خواهید در مورد دامنه های بلاک چین اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای اطلاعات بیشتر به Quik.com مراجعه کنید یا کتاب سفید Quik را بخوانید.

گروه تلگرام کویک – https://t.me/quikcom

Quik را در توییتر دنبال کنید – https://twitter.com/quikdotcom

مشترک شدن در خبرنامه Quik – https://quik.substack.com/


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

صرافی Bitcoin.com

صرافی Bitcoin.com ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای تجارت مانند یک حرفه ای و کسب بازدهی در ارز دیجیتال خود نیاز دارید. بیش از 40 جفت نقطه، جفت دائمی و آتی با اهرم تا 100 برابر، استراتژی‌های بازدهی برای AMM+، بازار مخزن و غیره دریافت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.