استخدام Help Desk، کارشناس بازرگانی خارجی و پرسنل خدماتی و نظافت در تهران

استخدام Help Desk، کارشناس بازرگانی خارجی و پرسنل خدماتی و نظافت در تهران انتشار در سه‌شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ محتوا گذار سی و یک امروز نشان شده نشان کردن یک شرکت معتبر (مهندسی – تولیدی) جهت تکمیل کادر خود در غرب تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید: موقعیت شغلی شرایط احراز

کد خبر : 198731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
استخدام Help Desk، کارشناس بازرگانی خارجی و پرسنل خدماتی و نظافت در تهران



استخدام Help Desk، کارشناس بازرگانی خارجی و پرسنل خدماتی و نظافت در تهران



امروز

نشان شده
نشان کردن

یک شرکت معتبر (مهندسی – تولیدی) جهت تکمیل کادر خود در غرب تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید:

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
Help Desk
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • پاسخ گویی به مسائل و درخواست های فناوری اطلاعات
  • برقراری روابط کاری قوی با کارکنان و تامین کنندگان
  • توسعه شبکه شرکتی در صورت نیاز
  • ارائه پشتیبانی و رفع مشکلات سیستمها و شبکه
  • نصب و نگهداری قطعات نرم افزاری و سخت افزاری، دستگاه ها، چاپگرها، اسکنرها، رایانه ها و …
  • کابل کشی در صورت نیاز
  • کمک به وظایف مدیریت شبکه
  • آشنایی به آنتی ویروس های تحت شبکه
  • عیب یابی انواع نرم افزار، سخت افزار لوکال و تحت شبکه

پیش‌نیازها:

  • حداقل 2 سال تجربه به عنوان IT/Helpdesk
  • دانش عمیق از عملکرد و استفاده سیستم
  • دانش اولیه Active Directory Domain و +Network ضروری است.
  • آشنایی کامل با ویندوز 7 , 10 و مایکروسافت آفیس الزامی است.
  • آشنا به شبکه پسیو (امکانات اتاق سرور، ترانک، کابل کشی)
  • مهارت های ارتباطی قوی
  • توانایی تمرکز تحت فشارو داشتن روحیه انگیزشی
  • توانایی رسیدگی به مشکلات و انتخاب مناسب ترین راه حل از میان گروهی از احتمالات شناسایی شده
  • قابلیت پیکربندی و نگهداری دستگاه های شبکه مانند سوئیچ ها، روترها، مودم ها، اکسس پوینت ها و…
  • مسلط به +Network
  • آشنا به MCSE
  • آشنا به سیستم های مجازی سازی (VMware)
  • محدوده سنی: حداکثر 30 سال
  • سابقه کار: دارای سابقه کار 2
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • حقوق مناسب
کارشناس بازرگانی خارجی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تسلط کامل به مکاتبات بازرگانی به زبان انگلیسی
  • آشنایی با سامانه جامع تجارت
  • آشنایی با نحوه‌ی انجام خدمات ثبت سفارش
  • آشنایی با تشریفات بانکی
  • آشنایی با امور کشتیرانی
  • آشنایی با امور مربوط به قراردادها
  • مسلط به مفاهیم بازرگانی و فروش، اینکوترمز، گمرک، بانک ها و وزارت صمت
  • تسلط نسبی به روند کار بازرگانی از دریافت قرارداد تا ترخیص کالا
  • مراجعه به سازمان ها و ارگان های مرتبط جهت انجام به موقع امور
  • قابل اعتماد، منظم، دقیق، پیگیر، متعهد، آموزش پذیر و علاقه‌مند به یادگیری
  • توانایی انجام چندین کار بصورت همزمان
  • مدیریت زمان
  • دارای روحیه کار تیمی و انعطاف پذیری در جهت پیشرفت امور
  • مسلط به کار با نرم افزار آفیس
  • حداقل 3 سال تجربه‌ی کاری
  • سابقه کار: دارای سابقه کار 3 سال
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • حقوق مناسب
پرسنل خدماتی و نظافت
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداکثر 35 سال
  • منظم
  • مسئولیت پذیر و پر انرژی
  • 2 سال سابقه مفید
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی درمان
  • حقوق مناسب

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

اطلاعات تماس

واتساپ

0910897080609108970806
ایمیل

[email protected]


#استخدام #Desk #کارشناس #بازرگانی #خارجی #پرسنل #خدماتی #نظافت #در #تهران

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.