استخدام 9 ردیف شغلی در رستوران ارکیده در تهران

[ad_1] استخدام 9 ردیف شغلی در رستوران ارکیده در تهران انتشار در یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ محتوا گذار سی و هشت امروز نشان شده نشان کردن استخدام رستوران ارکیده رستوران ارکیده جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر شعبه  جنسیت:

کد خبر : 100579
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
استخدام 9 ردیف شغلی در رستوران ارکیده در تهران

[ad_1]

استخدام 9 ردیف شغلی در رستوران ارکیده در تهران



امروز

نشان شده
نشان کردن

استخدام رستوران ارکیده

logo

رستوران ارکیده جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر شعبه 
  • جنسیت: خانم، آقا
  • ساعت کاری: 10 الی 24 (یک روز تعطیلی در هفته)
  • مهارت، دانش و توانایی مدیریت رستوران
  • توانایی مدیریت کارکنان و نظارت بر اجرای امور محوله به ایشان
  • توانایی سنجش و استخدام نیرو، توانایی آموزش و به روز کردن دانش پرسنل در زمینه های کاری
  • نظارت و کنترل انبار
  • ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و نگهداشت آنها
  • توانایی برنامه ریزی دقیق برای تمام امور و نظارت بر رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی کار
  • توانایی کار در ساعات پایانی شب، تعطیلات و آخر هفته ها
  • انعطاف پذیر
  • بسیار فعال (توانایی بازدید از بخش های مختلف در زمان های مختلف)
  • داشتن رفتار مدبرانه و مودبانه
  • با داشتن حداقل 5 سال سابقه کار مدیریت اجرایی
  • ترجیحا فوق لیسانس صنایع یا مدیریت
  • مدیران با سابقه کاری در کارخانه های تولیدی و صنعتی در اولویت استخدام قرار دارند.
سرپرست منابع انسانی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • سن : 28 تا 38 سال
  • حداقل 5 سال سابقه سرپرستی در حوزه منابع انسانی
  • برنامه ریزی، نظارت و کنترل بر کلیه فعالیت های امور پرسنلی
  • تسلط به نرم افزارهای اداری و منابع انسانی
  • تهیه نقشه راه پرسنل
  • آشنایی و تسلط به نرم افزارهای اتوماسیون اداری
  • مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی و فرآیندهای سازمانی
  • مسلط به دانش، سیستم ها و فرآیندهای منابع انسانی
  • مسلط به امور جذب و استخدام، آشنایی با تحلیل آزمون های استخدامی
  • مسلط به طرح طبقه بندی مشاغل
  • رشد و توسعه منابع انسانی از طریق تدوین آئین نامه ها، مقررات و دستورالعمل های اداری سازمان
  • آشنا به امور رفاهی و انگیزشی
  • ارائه راهکار و تنظیم دستورالعمل ها برای ارزیابی عملکرد (پاداش و جریمه) و جانشین پروری
  • ارائه راهکار برای برنامه ریزی تایید و تخصیص بهینه منابع انسانی و زمینه سازی افزایش سطح کارایی و اثر بخشی عملکردشان
  • نظارت بر انجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تاخیر، غیبت، مرخصی و ماموریت و مسائل رفاهی و پرسنلی کارکنان
  • مسلط به فرآیند آموزش
  • مسلط به اصول سرپرستی
  • مدیریت تیم و پروژه
  • راه حل محور و شنونده
کارشناس منابع انسانی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی (مدیریت دولتی یا صنایع، مدیریت گرایش منابع انسانی)
  • حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه منابع انسانی
  • آشنایی با انجام کلیه فعالیت های امور پرسنلی
  • آشنا به نرم افزارهای اداری و منابع انسانی
  • آشنایی به نرم افزارهای اتوماسیون اداری
  • آشنا به قوانین کار و تامین اجتماعی و فرآیندهای سازمانی
  • آشنا به طرح طبقه بندی مشاغل
  • آشنا به امور رفاهی و انگیزشی
  • ارزیابی عملکرد (پاداش و جریمه) و جانشین پروری
  • انجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تاخیر، غیبت، مرخصی و ماموریت و مسائل رفاهی و پرسنلی کارکنان
سرپرست فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • دارای مدرک حداقل کارشناسی در حوزه های مدیریت بازاریابی، بازرگانی و رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 6 سال سابقه در حوزه فروش و بازاریابی
  • مسلط به مفاهیم و روش های نوین بازاریابی

مهارت های مورد نیاز:

  • دارای روابط عمومی بالا
  • مسلط به تهیه آمار و اطلاعات، مطالعه بازار و رقبا
  • تعهد و قابلیت رهبری و سرپرستی تیم فروش و بازاریابی
  • برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های فروش و اجرای اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف تجاری
  • هدف گذاری و شناسایی بازارهای هدف و شناسایی فرصت های جدید
  • مهارت های ارتباطی کتبی و کلامی
  • توانایی انجام تحقیقات میدانی، شناسایی پتانسیل بازار، رقبای بالقوه و بالفعل، تجزیه و تحلیل بازار و آنالیز رقبا جهت افزایش سهم بازار
  • فنون مذاکره تلفنی و حضوری
کارشناس فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازاریابی و یا رشته های مرتبط
  • دارای حداقل 5 سال سابقه در حوزه فروش و بازاریابی
  • دارای روابط عمومی قوی
  • مسلط به فنون فروش و مذاکره حضوری، شناسایی و تحلیل بازار هدف و رقبا و ارائه گزارشات لازم
  • آشنا به استراتژی های بازاریابی، فروش، تبلیغات
  • آشنا به امور بازرگانی مانند خرید خارجی/داخلی، ثبت سفارش، امور گمرکی و بانکی و …
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • مهارت در جذب، حفظ و رشد مشتری
  • مهارت در ایجاد رضایتمندی مشتری و مصرف کننده
  • دارای روحیه پیگیری و حصول نتیجه
کارشناس کشاورزی
  • جنسیت: آقا
  • میانگین سنی: 23 تا 35 سال
  • میزان تحصیلات: کارشناسی مهندسی کشاورزی
  • تجربه کاری: حداقل 3 سال

دانش و مهارت مورد نیاز:

  • کودشناسی
  • آشنایی کامل با پرورش و نگهداری انواع گیاهان و درختان
  • داشتن روحیه کار تیمی
  • توانمند در ارائه توصیه های کشاورزی در راستای بهبود و رفع مشکلات گیاهان (توصیه کود و سم، مبارزه با آفات و …)
کارشناس سیستم ها و روش ها
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی/ تحلیل سیستم ها
  • حداقل 3 سال سابقه مرتبط با کنترل پروژه در کارخانه های تولیدی
  • آشنایی با تحلیل داده، ترسیم فرآیند و تهیه داشبوردهای مدیریتی
  • تسلط کامل بر نحوه شکست کار، مشخص سازی فعالیتها و زمانبندی
  • آشنا با فرایندهای تولیدی، ماشینکاری و زمانسنجی
  • مهارت های ارتباطی قوی (کلامی و کتبی)
  • تسلط کامل بر روش های تهیه گزارشات روزانه، هفتگی، ماهیانه پیشرفت کار و پروژه
  • نظارت و پیگیری فعالیت های روزانه و پروژه ها
  • آشنا به مباحث ایزو و تکوین محصول
  • تسلط بر نرم افزار MSP ،PRIMAVERA
  • آشنایی با Access ،Word ،Outlook ،PowerPoint ،Visio
  • تسلط کامل بر نرم افزار Excel
  • آشنایی با مفاهیم ERP
  • آشنایی به موارد قراردادی و برون سپاری مورد نیاز پروژه
  • استقرار و اجرای نظام مدیریت یکپارچه و بهبود مستمر و دایمی آن از جمله استاندارد ایزو 9001، 14001 و 45000
  • مهارت در مدلسازی فرآیندها
  • توانایی در مستندسازی
  • آشنایی با اصول کنترل پروژه
  • انجام امور کارشناسی و اجرایی در ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی موجود به منظور اصلاح سیستم ها، روش ها و فرآیندهای مورد استفاده آنان در انطباق با اهداف، ماموریت ها و وظایف محوله به آنها
  • همکاری در تدوین استراتژی های کسب و کار
  • ارزیابی عملکرد برنامه ریزی استراتژیک شامل شاخص ها و برنامه ها

ویژگی های عمومی:

  • توانمندی پیگیری بسیار بالا و مستمر
  • تفکر خلاق، متعهد، مسئولیت پذیر
  • با صداقت و پایبند به اصول اخلاقی
  • دارای مهارت و توانمندی نگارش و تدوین گزارشات
  • تسلط به انجام مکاتبات اداری
  • تعامل گرا، روحیه کار تیمی، روابط عمومی بالا و نظم در انجام امورات محوله
  • فعال، با انگیزه و قدرت تحلیلگری بالا
کارشناس فرانچایز
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • ترجیحا مهندسی صنایع، مدیریت و هتلداری
  • سن 35 الی 45 سال
  • آشنایی کامل با مارکتینگ و برندینگ
  • آشنایی با فرایند فرانچایزینگ
  • داشتن تجربه کار در زمینه واگذاری شعبه به صورت فرانچایز
  • بازدیدهای منظم از نمایندگی ها و ارائه گزارش تحلیلی
  • توان برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و سرپرستی
  • با سابقه و خلاق
  • مسلط به فرایندها و اصول بازاریابی، فروش و اعطاء نمایندگی
  • تسلط به اصول و فنون مذاکره، روابط عمومی بالا و دارای پشتکار
کارشناس بازاریابی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • جمع آوری اطلاعات رقبا، تحلیل و گزارش دهی
  • همکاری در اجرای فعالیت های بازاریابی درونی و بیرونی شرکت (تبلیغات، برنامه ریزی ایونت ها)
  • برنامه ریزی فعالیتهای بازاریابی مرتبط با واحد فرانچایز و فروش سازمانی
  • درک کامل از دانش بازاریابی و اصول عملیاتی بازاریابی و بازارسازی
  • توانایی تحلیلی، ارتباطی و ارائه قوی
  • دارای روحیه کار تیمی و تعامل با سایر افراد
  • علاقمند به یادگیری مباحث جدید
  • توانایی سازمان دهی و اولویت بندی بالا در فعالیت ها

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

اطلاعات تماس

واتساپ

09123680240
ایمیل

[email protected]

رستوران ارکیده
گردشگری و رستوران
نمایش آگهی های استخدامی

[ad_2]
#استخدام #ردیف #شغلی #در #رستوران #ارکیده #در #تهران

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.