یک شرکت معتبر و بین المللی، فعال در حوزه انرژی، نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع فولاد و نیروگاهی، با بیش از 26 سال سابقه واقع در غرب تهران – جاده مخصوص جهت توسعه فعالیت ها و پروژه های خود از استان های البرز و تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
بدیهی است ترکیبی از آموزش و تجربه و متقاضیان پرانرژی، مسئولیت پذیر، منظم و دقیق در انجام امور محوله، شما را برای اخذ هر کدام از مشاغل ذیل برگزیده تر می نماید.
عنوان شغلی |
شرایط احراز |
مدیر مالی |
- جنسیت: آقا، خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- حداقل 10 سال تجربه کاری مرتبط و مفید ترجیحا در صنعت گاز
- حداکثر سن: 44 سال
- دارای مهارت عملی در کلیه امور مالی، حسابداری صنعتی، و کلیه ماژول های آنها، تخصیص منابع، برنامه ریزی استراتژیک، قوانین تجارت، بیمه و مالیاتی و تسلط به نرم افزارهای رایج حسابداری و تسلط قابل قبول به نرم افزار آفیس
- دارای مهارتهای تحلیلی، سازمانی و ارتباطی قوی، حل مسائل و چالش های کاری، مسئولیت پذیر و صلاحیت تعالی رفتاری، قابلیت کار تیمی، دیدگاه سیستمی و نتیجه گرا و قابلیت اطمینان
محدودیت های همکاری:
- از همکاری با مدیران مالی دارای پروژه های پاره وقت، مشاوره، دورکاری یا شغل دوم معذوریم.
|
مدیر منابع انسانی |
- جنسیت: آقا، خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- حداقل 8 سال تجربه کاری مرتبط و مفید ترجیحا در صنعت
- حداکثر سن: 47 سال
- دارای روابط عمومی قوی/ مکاتبات قوی و مهارت عملی در کلیه امور حرفه ای و مدل سازی منابع انسانی، برنامه ریزی استراتژیک، مسلط به مسائل حقوق و دستمزد، بیمه و قانون کار، اصول و رویه های جذب و نگهداشت نیرو HSE، انتخاب، آموزش، جبران خسارت و مزایا و روابط کار، تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل ها و چارت سازمانی
- فارغ التحصیل یکی از رشته های مدیریت/ علوم انسانی یا سایر رشته های مرتبط
- مسلط به نرم افزارهای مرتبط (اتوماسیون اداری، سیستم های اطلاعات پرسنل و تسلط قابل قبول به نرم افزار آفیس)
|
مدیر پشتیبانی و حمل و نقل (لجستیک) |
- جنسیت: آقا
- نوع همکاری: تمام وقت
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- دارای حداقل مدرک مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و یا رشته های مرتبط از دانشگاه معتبر
- حداقل پنج (5) سال تجربه در سمت مشابه در شرکت های بزرگ
- طراحی و کنترل فرآیندهای لجستیک و زنجیره تامین و تهیه اطلاعات لجستیکی و گزارش های لازم
- دارای تجربه عملیاتی و دانش خوب برای هماهنگی امور لجستیک و کنترل مقدار سفارشات با بخش فروش
- تسلط بر معیارهای عملکرد لجستیک و فرآیندهای حمل و جابجایی محموله های زمینی، دریایی و هوایی
- آشنائی با روشهای نگهداری و تعمیرات تجهیزات حمل و حفظ سوابق لجستیک، تامین کنندگان و تجهیزات
- مسلط به تهیه بودجه و تعیین برنامه ها، جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تلفیق داده ها، پیشنهاد برنامه ها، تسلط بر برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت بر عملکرد نیروی انسانی
- آشنایی با اصول 5S و عوامل و مقررات ایمنی و بهداشت (HSE) در محیط کار و سیستمهای مدیریت کیفیت
- دارای مهارتهای تحلیلی، سازمانی و ارتباطی قوی، حل مسائل و چالش های کاری، مسئولیت پذیر و صلاحیت تعالی رفتاری، قابلیت کار تیمی، دیدگاه سیستمی و نتیجه گرا و قابلیت اطمینان
- بروز بودن در قوانین و مقررات، رویدادهای صنعت حمل و نقل و مسلط به نرم افزارهای آفیس به ویژه اکسل
|
مدیر انبارها |
- جنسیت: آقا
- نوع همکاری: تمام وقت
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- دارای حداقل مدرک مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و یا رشته های مرتبط از دانشگاه معتبر
- حداقل پنج (5) سال تجربه در سمت مشابه در شرکت های بزرگ
- شناخت فرایندها و شاخص های انبار و زنجیره تامین، کدینگ کالا و استقرار مواد و قطعات در انبارهای مختلف
- توانایی تجزیه و تحلیل مصرف مواد در تولید با استاندارد مصرف پیش بینی شده در لیست BOM موجود
- آشنایی با مفاهیم برنامه ریزی تولید MRP,MRP2,ERP و زنجیره تامین
- دارای مهارتهای تحلیلی، سازمانی و ارتباطی قوی، حل مسائل و چالش های کاری، مسئولیت پذیر و صلاحیت تعالی رفتاری، قابلیت کار تیمی، دیدگاه سیستمی و نتیجه گرا و قابلیت اطمینان
- آشنایی با اصول 5S و عوامل و مقررات ایمنی و بهداشت (HSE) در محیط کار و سیستمهای مدیریت کیفیت
- بروز بودن از آخرین روشهای نوین انبارداری و مسلط به نرم افزار آفیس به ویژه اکسل و سیستم اتوماسیون انبار
|
مدیر خرید و برنامه ریزی مواد |
- جنسیت: آقا، خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- دارای حداقل مدرک مهندسی صنایع و یا رشته های مرتبط از دانشگاه معتبر
- حداقل 5 سال سابقه کار مفید در سمت مشابه در شرکت های بزرگ
- دارای تسلط و تجربه در کلیه مراحل تامین کالا، مواد و خدمات از جمله منبع یابی، مذاکرات با تامین کننده ها
- آشنا و مسلط به برنامه ریزی تولید و مواد، کنترل تولید، موجودی ها و کنترل موجودی، سفارش گذاری مواد، تهیه بودجه با تعیین برنامه ها، جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تلفیق داده ها
- تسلط کامل بر کلیه فرآیندهای خرید، BOM، مفاهیم برنامه ریزی تولید MRP,MRP2,ERP و زنجیره تامین
- مستند سازی و توانایی تحلیل آمار سیستمی، تهیه و برنامه ریزی و تهیه گزارشات داشبوردی برای مدیریت
- دارای مهارتهای تحلیلی، سازمانی و ارتباطی قوی، حل مسائل و چالش های کاری، مسئولیت پذیر و صلاحیت تعالی رفتاری، قابلیت کار تیمی، دیدگاه سیستمی و نتیجه گرا و قابلیت اطمینان
- بروز بودن در دیجیتال مارکتینگ، برنامه های خرید و مسلط به نرم افزارهای آفیس به ویژه اکسل
|
کارشناس حقوقی |
- جنسیت: آقا، خانم
- نوع همکاری: تمام وقت
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- دارا بودن لیسانس در رشته حقوق قضایی
- حداقل 3 سال سابقه کار مفید در امور حقوقی
- آشنا به برنامه Word و Excel
|
لطفا قبل از مراجعه و تکمیل فرم به نکات مهم ذیل توجه شود:
1- لازمست میزان حقوق درخواستی ذکر شود.
2- بارگذاری فایل عکس ضروری است.
3- تکمیل بخش هایی که با (◄) مشخص شده اند ضروری است.
4- سابقه مفید و موثر، می تواند به تشخیص شرکت، جایگزین مدرک تحصیلی باشد.
5- لطفا اطلاعات فرم را بصورت فارسی تکمیل نمایید. بدیهی است به درخواست هایی که بصورت فینگیلیش پر شده اند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6- لطفا برای تکمیل فرم فقط از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس استفاده فرمایید.
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک نمایند.
جهت تکمیل فرم استخدامی اینجا کلیک نمایید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰