استخدام 5 عنوان شغلی در شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب

استخدام 5 عنوان شغلی در شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب انتشار در سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ محتوا گذار سی و یک امروز نشان شده نشان کردن استخدام بین المللی و توسعه سرمایه گذاری ساختمان انتخاب شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب با توجه به برنامه های توسعه ای

کد خبر : 216601
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
استخدام 5 عنوان شغلی در شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب


استخدام 5 عنوان شغلی در شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب



امروز

نشان شده
نشان کردن

استخدام بین المللی و توسعه سرمایه گذاری ساختمان انتخاب

شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب با توجه به برنامه های توسعه ای در راستای تکمیل کادر مدیریتی و کارشناسی خود در شرکت های زیر مجموعه در شهر اصفهان از افراد با پتانسیل کاری و فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
معاونت پروژه ها
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 50 سال
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های معماری، عمران، مکانیک، برق و صنایع
  • سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور پروژه های شرکت های ساختمانی، حداقل 7 سال سابقه مدیریتی

شرح وظایف:

  • سیاست گذاری، ساختار سازی ، راهبری و نظارت بر امور پروژه های شرکت
  • برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل پروژه های شرکت، جهت اتمام آن در زمان مقرر با حداقل هزینه با بالاترین کیفیت
  • مسلط به مبانی پروژه های E.P.C و B.D و سرمایه گذاری
  • تسلط به نظام فنی اجرایی کشور و امور صدور پروانه ساختمان و نظام مهندسی
  • تسلط به استانداردهای مدیریت پروژه از طریق PMBOK ، PRINCE2
  • آشنایی با نرم افزار MSP ،P3 و P6
  • آشنایی کلی با تهیه برنامه زمان بندی و بودجه بندی پروژه ها
  • آشنایی با مبانی مهندسی، فنی، بازرگانی، امور مستند سازی دانش پروژه و ایجاد PMIS، مالی، قراردادی و پروژه ها و نرم افزارهای مرتبط
  • توزیع بهینه منابع بین پروژه ها و توزیع نقدینگی بین پروژه ها
  • توانایی ایجاد رابطه موثر با مشاورین و کارفرمایان پروژه ها و پیمانکاران
  • هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
  • حقوق توافقی
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی
معاونت مهندسی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 50 سال
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های معماری، عمران، مکانیک، برق
  • سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور مهندسی شرکتهای ساختمانی، حداقل 7 سال سابقه مدیریتی

شرح وظایف:

  • سیاست گذاری، ساختار سازی، راهبری و نظارت بر امور مهندسی شرکت
  • مسلط به کلیات مقررات ملی ساختمان، آیین نامه ها، دستورالعمل ها
  • مسلط به کلیات طراحی و نرم افزارهای مربوطه در دیسیپلین های مختلف معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی و ابزار دقیق
  • آشنایی با مبانی اجرایی مدیریت پروژه، بازرگانی، مالی، امور قراردادی، آنالیز بها، متره و برآورد و نرم افزارهای مرتبط
  • مسلط به مبانی پروژه های E.P.C و D.B و سرمایه گذاری
  • آشنایی با نظام فنی اجرایی کشور و امور صدور پروانه ساختمان و نظام مهندسی
  • مسلط به امور کنترل کیفی و نظارت کارگاهی و عالیه
  • توانایی شناسایی و برقراری تماس با مشاوران خارجی
  • هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
  • حقوق توافقی
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی
معاونت کسب و کار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 50 سال
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت، مالی و صنایع
  • سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور کسب و کار و تامین شرکتهای ساختمانی و حداقل 7 سال سابقه مدیریتی

شرح وظایف:

  • سیاست گذاری، ساختار سازی، راهبری و نظارت بر امور کسب و کار و تامین شرکت
  • مسلط به امور مطالعات بازار و توانایی انجام نیاز سنجی و تحلیل بازار در حوزه ساختمان تهیه مدل های کسب و کار
  • مسلط به امور بازاریابی تبلیغات
  • آشنایی با دیجیتال مارکتینگ به منظور برنامه ریزی و هدف گذاری در فروش
  • دارای تجربه کافی در حوزه فروش املاک مستغلات
  • مسلط به امور تهیه F.S و توانایی تجزیه و تحلیل و ارزیابی اقتصادی در طرحها- آشنایی با نرم مربوطه
  • شناسایی فروشندگان، تولید کنندگان و برنامه ریزی تامین به موقع اقلام و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان
  • آشنایی به مقررات بازرگانی داخلی، خارجی و نرم افزارهای مرتبط
  • هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
  • حقوق توافقی
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی
معاونت برنامه ریزی و پایش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 50 سال
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت و صنایع
  • سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور برنامه ریزی و پایش شرکت های ساختمانی و حداقل 7 سال سابقه مدیریتی

شرح وظایف:

  • سیاست گذاری، ساختار سازی، راهبری و نظارت بر امور برنامه ریزی و پایش شرکت
  • شناسایی، طراحی، عارضه یابی و بهبود فرآیندهای سازمان و تعریف نقاط کنترلی و شاخص های اثربخشی هر یک از فرآیندها و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط
  • تهیه، تدوین و توسعه آیین نامه ها، روش های اجرایی، دستورالعمل ها، رویه ها و…ارائه آموزش های لازم در مورد رویه های جدید و یا بازنگری شده جهت انجام صحیح آنها توسط پرسنل مرتبط
  • شناسایی مسائل، مشکلات و مغایرت های اجرایی سیستم ها و روش ها و انجام صحیح و دقیق فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه در سازمان ، سنجش اثربخش اقدام های اصلاحی و پیشگیرانه اجرایی شده
  • برنامه ریزی و انجام ممیزی و ارزیابی اجرای فعالیت های سیستمی در واحدهای سازمان و رفع مغایرت های شناسایی شده در ممیزی با اجرای اقدام های مناسب اصلاحی
  • طراحی سیستم گردش اطلاعات در سازمان و ایجاد گزارش های مدیریتی مورد نیاز مدیران ارشد و میانی شرکت
  • هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
  • حقوق توافقی
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی
معاونت مالی- اقتصادی و اداری
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 50 سال
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت مالی و حسابداری
  • سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور مالی، اقتصادی، اداری شرکتهای ساختمانی و حداقل 7 سال سابقه مدیریتی

شرح وظایف:

  • سیاست گذاری، ساختارسازی، راهبری و نظارت بر امور مالی – اقتصادی اداری شرکت
  • تسلط به امور حسابداری، بیمه و مالیات، حسابداری بهای تمام شده
  • تسلط به امور برآورد، تصویب و تخصیص بودجه سازمان و بودجه تلفیقی واحد های تابعه
  • تسلط به تهیه گزارشات مدیریتی
  • تسلط به امور تامین مالی و Finance
  • تسلط به مدل سازی و برنامه ریزی مالی
  • تسلط به امور توسعه منابع انسانی، رفاهیات و آموزش
  • هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
  • حقوق توافقی
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.


ارسال رزومه

ارسال رزومه

بین المللی و توسعه سرمایه گذاری ساختمان انتخاب
نمایش آگهی های استخدامی


#استخدام #عنوان #شغلی #در #شرکت #بین #المللی #توسعه #سرمایه #گذاری #ساختمان #انتخاب

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.