استخدام 4 ردیف شغلی در پاک چوب ایرانیان در استان تهران انتشار در چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ محتوا گذار سی و هفت امروز نشان شده نشان کردن استخدام پاک چوب ایرانیان پاک چوب ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز
کد خبر : 56202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
استخدام 4 ردیف شغلی در پاک چوب ایرانیان در استان تهران
محتوا گذار سی و هفت امروز
نشان شده نشان کردن
استخدام پاک چوب ایرانیان
پاک چوب ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلی
شرایط احراز
مزایا
کارشناس کنترل مدارک DCC
جنسیت: خانم
نوع همکاری: تمام وقت
بازه سنی:25 الی 35
وضعیت تاهل:فرقی ندارد
میزان سابقه کار:3 سال
رشته تحصیلی: حداقل کارشناسی(مترجمی زبان انگلیسی/رشته های فنی ترجیحاً عمران یا صنایع)
شرح وظایف:
دریافت و طبقه بندی و ارسال مدارک و مستندات فنی پروژه اجرایی ساختمانی
انجام نامه نگاری ها و مکاتبات فنی/پیگیری روزانه/تهیه گزارشات
مهارت ها:
مسلط به زبان انگلیسی
مسلط به OFFICE
تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30 و پنج شنبه: 8 الی 13
بیمه
ناهار
کارمند اداری
جنسیت: خانم
نوع همکاری: تمام وقت
وضعیت تاهل: فرقی ندارد
بازه سنی:22 الی 28
سابقه کار : مهم نیست
رشته تحصیلی:حداقل کاردانی(حسابداری)
شرح وظایف:
انجام امور اداری و دفتری
توانایی مدیریت امور اجرایی و هماهنگی
توانایی پیگیری روزانه امور
مهارت ها:
مسلط به OFFICE
آشنا به اتوماسیون اداری
دارای روابط عمومی قوی
تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30 و پنج شنبه: 8 الی 13
بیمه
ناهار
منشی واحد عمران
جنسیت: خانم
نوع همکاری: تمام وقت
بازه سنی:25 الی 30
تحصیلات:حداقل کارشناسی(معماری گرایش داخلی)
شرح وظایف:
انجام امورات دفتری مدیر واحد عمران و معماری در یک شرکت بزرگ ساختمانی شامل:برقراری و برنامه ریزی تماس ها و ارتباطات
تایپ و بررسی نامه ها
تنظیم جلسات و …
مسلط به زبان انگلیسی
آشنا به اصول نامه نگاری و اتوماسیون اداری
تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30 و پنج شنبه: 8 الی 13
بیمه
ناهار
مسئول دفتر مدیرعامل
جنسیت: آقا
نوع همکاری: تمام وقت
بازه سنی: 25 الی 33
تحصیلات: کارشناسی (ترجیحاً رشته حقوق و مالی)
شرح وظایف:
دارای روابط عموی قوی
مسلط بر امور مسئول دفتری و مدیریت مراجعین
تنظیم برنامههای روزانه
جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدهای مدیریت
آشنا به مسائل حقوقی و مالی
مسلط به زبان انگلیسی
آشنا به اتوماسیون اداری
تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30 و پنج شنبه: 8 الی 13
بیمه
ناهار
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰