استخدام کارشناس Help Desk، تکنسین سخت افزار، کارشناس پشتیبانی لینوکس/ تهران

استخدام کارشناس Help Desk، تکنسین سخت افزار، کارشناس پشتیبانی لینوکس/ تهران انتشار در پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ محتوا گذار سی و یک دیروز نشان شده نشان کردن استخدام پارس پک شرکت پارس پروا (پارس پک) سیستم از شرکت های دانش بنیان و پیشرو در ارائه خدمات رایانش ابری، میزبانی ابری و خدمات دیتاسنتر است جهت

کد خبر : 212059
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
استخدام کارشناس Help Desk، تکنسین سخت افزار، کارشناس پشتیبانی لینوکس/ تهران


استخدام کارشناس Help Desk، تکنسین سخت افزار، کارشناس پشتیبانی لینوکس/ تهران



دیروز

نشان شده
نشان کردن

استخدام پارس پک

شرکت پارس پروا (پارس پک) سیستم از شرکت های دانش بنیان و پیشرو در ارائه خدمات رایانش ابری، میزبانی ابری و خدمات دیتاسنتر است جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
معرفی شرکت:
حوزه کاری: ارائه‌دهنده‌ی خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و هاستینگ
شرکت دانش‌بنیان پارس‌پک، در سال 1388 فعالیت خود را به عنوان اولین ارائه‌دهنده‌ی خدمات رایانش ابری در ایران آغاز کرد.
امروز بیش از 100 نفر به طور مستقیم و بیش از 400 نفر به صورت پروژه‌ای، در این شرکت دانش‌بنیان مشغول به کار هستند.
ارائه‌ی خدمات به روز و همگام با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا باعث شده تا پارس‌پک به تخصصی و به روز بودن شناخته شود. به همین دلیل، ما همواره در جستجوی جذب افراد جوان، با انگیزه، خلاق، دارای روحیه‌ی چالشی، حرفه‌ای، توانمند و مشتاق به انجام فعالیت های گروهی هستیم.
فرهنگ کاری شرکت پارس‌پک:
فرهنگ پارس‌پک، فرهنگ رشد و بلند پروازی است. ما صمیمانه و همدلانه بستری فراهم می‌کنیم که به شما در رسیدن به رویای حرفه‌ای‌تان کمک کند؛ چرا که عمیقا بر این باوریم که با رشد، پیشرفت و ارتقاء تک تک افراد، این خانواده‌ی پارس‌پک است که به کمال می‌رسد.
در همین راستا، این فرصت را فراهم می‌کنیم تا در کنار مدیران حرفه‌ای، دلسوز و با اخلاق، دوستان و همکاران متخصص، خلاق و جوان، پیوسته به روز و در حال یادگیری در زمینه‌ی مورد علاقه‌ی خود باشید.
ما بر این باوریم که نیروی انسانی، از اصلی‌ترین سرمایه‌های پارس‌پک بوده و در همین راستا، در تلاشیم با ایجاد شرایط مناسب، فضایی امن و دوستانه، محیطی صمیمی و همدل به بهبود روحیه، ایجاد انگیزه و شادابی توام با رشد و افزایش تخصص و دانش حرفه‌ای عزیزانمان در خانواده‌ی پارس‌پک کمک کنیم.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس Help Desk
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تعداد: 2 نفر
  • جوان

شرح موقعیت شغلی:

  • مسلط به شبکه
  • آشنا به سیستم عامل لینوکس و علاقمند به تکنولوژی مجازی سازی نیاز داریم که پیگیر و منعطف بوده و مشکلات سیستمی و دسترسی ها را با صبوری پیگیری، شناسائی و مرتفع نمایند.

شرح وظایف:

  • آماده سازی، ارتقا، جابجایی و رفع مشکل سرورهای مجازی
  • پیگیری روزانه هرگونه مشکلات سیستمی
  • انجام امور مربوط به اکتیو دایرکتوری و پیگیری مشکلات مربوطه
  • انجام تنظیمات و رفع مشکلات مربوط به vpn, NAT, routes و فایروال
  • پیگیری و رفع مشکلات فایروال روتر pfsense

مهارت ها و ویژگی های مورد نیاز:

  • آشنایی مدیریت اکتیو دایرکتوری
  • آشنایی با مجازی سازی
  • آشنایی با فایروال pfsense، روتر میکروتیک و سوییچ سیسکو
  • تجربه کار با لینوکس و حل مشکلات و مسایل مربوط به آن
  • امکان On Call بودن در شرایط اضطراری
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17:45
  • محل کار: تهران، منطقه 2، سعادت آباد
  • حقوق مناسب
  • بیمه تکمیلی با بهترین پوشش درمانی
  • فرصت کسب تجربه در کنار یک تیم حرفه ای و صمیمی
  • محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
تکنسین سخت افزار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • شیفت صبح و عص
  • جوان، مستعد و متخصص

شرح وظایف:

  • نصب و راه اندازی، عیب یابی و پشتیبانی سخت افزاری سرور و کامپیوتر دسکتاپ
  • نصب لوازم و قطعات جانبی جهت افزایش توانایی های سخت افزاری و راه اندازی آنها
  • همکاری با کارشناسان شبکه و برنامه ریزان سیستم در زمینه نصب، راه اندازی و پشتیبانی تجهیزات
  • تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم در زمینه بهره برداری و سخت افزارها به منظور حصول بهترین بازدهی
  • مراجعه به دیتاسنتر جهت نصب و راه اندازی سرور و تجهیزات شبکه

مهارت‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز:

  • آشنا با تجهیزات سرور و شبکه
  • آشنا با نصب و راه اندازی سیستم عامل لینوکس
  • منظم و دارای توانایی حل مساله
  • دارای قدرت بیان شفاف مباحث فنی
  • دارای روحیه تیمی بالا (روحیه مشارکتی)
  • توانایی توضیح شفاف و واضح مباحث فنی
  • سن: 22-32 سال
  • ساعات کاری: شیفت صبح: شنبه تا چهارشنبه ساعت 7:30 الی 16:20 – شیفت عصر: شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30 الی 24
  • حقوق مناسب
  • بیمه تکمیلی با بهترین پوشش درمانی
  • فرصت کسب تجربه در کنار یک تیم حرفه ای و صمیمی
  • محیط کاری امن و ایجاد زمینه لازم جهت رشد و پیشرفت
کارشناس پشتیبانی لینوکس
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، دورکاری
  • سن: 24 تا 35 سال
  • حوزه هاستینگ

شرح موقعیت شغلی:

  • شیفت های صبح، عصر، شب و تعطیلات
  • روحیه مناسب

شرح وظایف و مسئولیت ها:

  • با توجه به اینکه خدمات فنی ارائه شده به عیب یابی و رفع مسائل و مشکلات گزارش داده شده از جانب کاربران مرتبط می باشد، لذا پاسخگوئی از طریق سیستم تیکتینگ بخش اصلی و مهم در فرایند کاری پشتیبانی محسوب می گردد
  • برقراری تماس تلفنی با کاربران خاص جهت پیگیری و رفع مشکلات گزارش داده شده و ارائه راهکارهای فنی مناسب
  • رفع مشکلات با تحلیل لاگ در موارد مربوط به سرویس هاست کاربران به شرح mail ،DNS ،CMS ،Backup and Restore ،Domain ،SSL ،Abuse ،Database و …
  • پیگیری و گزارش موارد مربوط به سرویس هاست کاربران با همکاران و سرپرستان

توانمندی های مورد نیاز:

  • مسلط به سیستم عامل لینوکس از قبیل centos و Ubuntu و cloudlinux در سطح LPIC 2
  • تسلط کامل به کنترل پنل های هاست از قبیل، cpanel، دایرکت ادمین، پلسک و …
  • توانایی مدیریت سرویس های تحت وب، از قبیل وب سرور، DNS، دیتابیس، mail در پلتفرم های مختلف
  • توانایی نصب، راه اندازی، راهبری سرویس های رایج مانند انواع وب سرویس (Apache، Ngnix)، ایمیل، انواع دیتابیس (MySQL ،MSSQL)، DNS و همچنین کنترل پنل های رایج بر روی سرورها کاربران
  • توانایی عیب یابی و رفع مشکلاتی مانند لود بالا و یا عدم ارسال ایمیل در سرورهای لینوکسی و ویندوزی
  • توانایی نصب، پیاده سازی و عیب یابی CSM ها مانند WordPress ،Perstashop ،Joomla و …
  • آشنایی با راهکارهای Cloud Computing و مجازی سازی از قبیل XEN ،KVM ،ESXI و …
  • آشنایی با ابزار های مانیتورینگ مانند Zabbix ،Cacti ،PRTG و …
  • آشنایی با ابزارهای مدیریت هاست مانند WHMCS و …
  • آشنایی با HTML ،CSS ،Js و PHP
  • آشنایی با Bash Scripting در سیستم عامل لینوکس
  • دانش شبکه در سطح +Network و CCNA
  • توانایی مدیریت زمان در پاسخگویی، عیب یابی و حل مشکلات کاربران
  • حداقل دو سال سابقه System Administration در محیط وب هاستینگ

ساعات کاری:

  • شیفت صبح: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16:45
  • شیفت عصر: 4 روز در هفته، از ساعت 14:30 الی 24 شب
  • شیفت شب: 4 شب در هفته از ساعت 21 الی 6 صبح
  • شیفت تعطیلات: پنجشنبه + جمعه و کلیه روزهای تعطیلات رسمی، از 8 صبح الی 21، یا از 11 صبح الی 24 + یک روز در هفته از ساعت 9 صبح الی 22
  • سابقه کار: دارای سابقه کار
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • امکان دورکاری

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.


ارسال رزومه

ارسال رزومه

پارس پک
فناوری اطلاعات
نمایش آگهی های استخدامی


#استخدام #کارشناس #Desk #تکنسین #سخت #افزار #کارشناس #پشتیبانی #لینوکس #تهران

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.