استخدام کارشناس فروش در یک شرکت معتبر در آذربایجان شرقی

استخدام کارشناس فروش در یک شرکت معتبر در آذربایجان شرقی انتشار در سه‌شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۱ محتوا گذار بیست و هفت امروز نشان شده نشان کردن یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ آذربایجان شرقی از علاقه مندان به فعالیت در زمینه فروش و مذاکره دعوت به همکاری می‌نماید. کارشناس فروش استان آذربایجان

کد خبر : 222372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
استخدام کارشناس فروش در یک شرکت معتبر در آذربایجان شرقی



استخدام کارشناس فروش در یک شرکت معتبر در آذربایجان شرقی



امروز

نشان شده
نشان کردن

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ آذربایجان شرقی از علاقه مندان به فعالیت در زمینه فروش و مذاکره دعوت به همکاری می‌نماید.

کارشناس فروش

استان
آذربایجان شرقی

جنسیت
آقا، خانم

مهم نیست

نوع همکاری
تمام وقت

شرایط احراز

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر
  • عدم سوء پیشینه در محاکم قضایی و نظامی
  • دارا بودن کارت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به تحصیل برای آقایان

شایستگی های مورد نیاز

  • علاقه مندی به فروش و مذاکره
  • دارا بودن ارتباط عمومی مناسب و فن بیان
  • مهارت گوش دادن و شناسایی نیاز مشتری
  • دارا بودن روحیه کار تیمی
  • آموزش پذیری مناسب

چگونه می توانم با این فرصت شغلی، صنعت آن و شرکت بیشتر آشنا شوم؟

  • ما برای ارتقاء سطح آگاهی شما با فعالیت شرکت و شرح شغل و بسیاری دیگر از فاکتور های لازم که برای انتخاب شغل صحیح لازم است، فیلمی را تهیه کرده ایم که پس از ثبت رزومه خود، فیلم برای شما ارسال خواهد شد

این شغل مناسب چه افرادی است؟

  • این شغل مناسب افرادی است که به دنبال یک شغل تمام وقت و یا حتی پاره وقت هستند و علاقه مند هستند تا از مهارت های شخصی خود بهره برده و در سایه آموزش های تخصصی و انتقال تجربیات مربیان، مهارت های خود را ارتقا دهند و متناسب با شایستگی های خود کسب درآمد کنند.
  • لذا افرادی همچون کارمندان، معلمین، پزشکان، مهندسان، وکلا، صاحبین مشاغل آزاد، دانشجویان و افراد جویای کار، مناسب این فرصت شغلی هستند.

چگونه می توانم با این شرکت همکاری کنم؟

  • پس از ثبت رزومه و شرکت در جلسه معارفه شغلی جهت آشنایی با فعالیت شرکت و شرح شغل، می بایست در جلسه مصاحبه شرکت کنید و پس از پذیرش در این جلسه، می توانید همکاری خود را با ما آغاز کنید

نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد چگونه است؟

  • شیوه محاسبه حقوق به دو شیوه پرداخت حقوق ثابت وزارت کار و کارمزد و همچنین صرفا کارمزد می باشد که پس از اینکه در جلسه مصاحبه شرکت کردید و پس از کسب اطلاع از هر دو شیوه، به انتخاب خود، یکی از آنها را انتخاب می کنید.

آیا فعالیت در این شغل و سمت جای پیشرفت دارد؟

  • ما برای منابع انسانی شایسته خود که توانسته اند در زمینه کارشناسی فروش، شایستگی های خود را به اثبات برسانند و توانایی های مدیریتی نیز دارند، سمت های شغلی مدیریت آموزش، سرپرستی فروش و مدیریت فروش را نیز در نظر گرفته است.

مزایای همکاری با شرکت چیست؟

  • برای همکاران خود مزایایی را در نظر گرفتیم که از جمله آن می توان، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی کارکنان و خانواده آنها، ارائه آموزش های تکمیلی و تخصصی در زمینه فروش، مذاکره، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی، راهبری، کوچینگ و …
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک نمایند.

اطلاعات تماس

لینک

https://formafzar.com/form/cj380


#استخدام #کارشناس #فروش #در #یک #شرکت #معتبر #در #آذربایجان #شرقی

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.